A
*ap*
Vieras
Kai tää joku vaihe taas on, samoin oli keväällä.. Turhauttaa nyt silti. Onko muilla samaa?
Eli jossain vaiheessa yötä alkaa valtaisa itku eikä lopu muulla kuin ottamalla viereen nukkumaan. Kun nostan lapsen syliin, itku loppuu kuin seinään. Jos yritän laittaa takas omaan sänkyynsä, itku alkaa heti.
Mulle tossa yksi saarnasi, että ei pidä ottaa viereen, lapsi oppii ja tosta tulee tapa yms yms.
No mitäs hittoa pitäs tehdä? Huudattaa toista koko yö ja pitää kaikki talossa asuvat hereillä? Plääh..
Eli jossain vaiheessa yötä alkaa valtaisa itku eikä lopu muulla kuin ottamalla viereen nukkumaan. Kun nostan lapsen syliin, itku loppuu kuin seinään. Jos yritän laittaa takas omaan sänkyynsä, itku alkaa heti.
Mulle tossa yksi saarnasi, että ei pidä ottaa viereen, lapsi oppii ja tosta tulee tapa yms yms.
No mitäs hittoa pitäs tehdä? Huudattaa toista koko yö ja pitää kaikki talossa asuvat hereillä? Plääh..