Onnittelut kaikille uusille plussanneille! Teitä tuntuu putkahtelevan tasaiseen tahtiin, ihanaa!
Piti jo viime viikolla tulla kertomaan niitä ultra kuulumisia, mutta aika on vaan jotenkin lentänyt nyt kun on työharjoittelu menossa. Elikkäs rakenneultra nyt takana ja kaikki hyvin
. Kätilö oli tällä kertaa tosi ihana ja suostui vihjata sukupuolestakin... tytöltä kuulemma näyttäisi :heart: Hassua kun minä olin jo ihan varma että poika, vaikka alunperin toivoin tyttöä. Eihän tuo mitenkään satavarma tietenkään ole. Täytyy pyytää jos neuvola lääkäri suostuisi vielä vähän tarkistelemaan. saatiin iso kasa kuvia mukaan ja niitä on nyt sitten näytelty kaikille vastaan tulijoille
Masu on kasvanut jo ihan tunnistettavaksi vauvamasuksi, mutta mitään muita oireita ei ole, paitsi tosi runsas valkovuoto ja Liikkeet tietty tuntuu entistäkin selvemmin ja nyt viimeaikoina on aloittanut hullun möyrimisen just ku oon menossa nukkumaan
Mutta mistään liitoskivuista ei oo tietoakaan onneksi. Tosi harmi että toiset joutuu niistäkin kärsimään.
Viime viikolla syntyi kahdelle ystävä pariskunnalle vauva. Toista ollaan käyty kattomassa pariinkin otteeseen. Ihan mega söpö vauva! Vauva kuume vaan kasvaa, enkä millään malttaisi odottaa heinäkuuhun asti. Toivottavasti meilläkin menee yhtä hyvin vauvan ja synnytyksen suhteen kun heilläkin.
Miauku rv20+5
p.s. koitetaanpa pitää tämä pino vähän aktiivisempana :wave: