Täällä ollaan vielä! Huomenna lähtee lento Suomeen.
Ulpis, Kuulostais siltä, kuin koiralla ois pissatulehdus. Ihan hyvä et annoit heti sitä antibioottia. En nyt ole mikään eläinlääkäri, mut meidän kissalla oli samanlaista, et pisut vaan tuli ja siinä pissan seassa oli vielä verta
Vähän pelästyin. Ihan paniikissa vietiin eläinlääkärille ja virtsarakon tulehdushan se oli. Parani kyllä sitten nopeasti kun sai antibioottia.
Mua sitte raivostuttaa sun mies!*#+#@'+'#*!Sä ressukka itket puhelimeen ja hän vaan " Et itkut ei nyt auta". Mun mielestä toi on tosi tosi ITSEKÄS teko sun mieheltäsi ja kylmää, kun ei ajattele yhtään sua ja vauvoja mahassa! Olkoon hänellä sitten vaikka miten hyvät syyt viettää juhannusta kaverinsa kanssa, mutta se pitäis tapahtua sitten molempien osapuolten yhteisymmärryksessä, eikä vaan noin itsevaltiaana päättää et mä lähden nyt tästä viikox vex eikä tästä ole mitään keskusteltavaa. Ja kaverit ei sais missään tapauksessa mennä naisen edelle, sit on kyllä arvoissa jotain pahasti pielessä. Toi osottaa kyllä, et sun mies ei arvosta ja kunnioita sua tarpeeksi. Meinaa varmaan, et aina pääsee sit takaisin sun tykö kun hänelle passaa.
Voi ku mä oisin siellä, ni pitäisin sellaisen saarnan sun ukolle että miten raskaana olevia naisia pitäis kohdella! |O Sun miehen pitäis saada nyt kunnon opetus. Teet sitten hänelle selväksi, että sua ei kohdella tuolla tavalla ja sanot hänelle: " Et nyt ei itkut auta."
Toivottavasti se on vaan joku hetkellinen mielenhäiriö miehellä. Ei noista putkiaivoista aina ota selvää. Yhdessä ootte hoidot käyny läpi ja nyt on sitten otettava se vastuu ja hänkin tietysti kauhulla ajattelee, et apua kaksoset, miten me selvitään. Toivottavasti se kaveri ei ole siellä mitään löpiä miehen päähän puhumassa, millainen kuppe lie on.
Mut se on tärkeetä et teet sitten miehelle selväksi, miten sua on kohdeltava: kunnioituksella.
Kaikki kääntyy vielä parhain päin. Varmasti. Luota siihen, että valoa on tunnelin päässä, vaikka tuntuis kuinka pitkältä ja pimeältä se tunneli.
Hyvää juhannusta kaikille!