Ihana lukea teidän edellä menevien juttuja! Kiva, että jaksatte kaikki kirjoitella. Itsellä on tiukka putki töissä takana, joten palstailut jääneet vähemmälle. Mutta sitä ihanammalta tuntuu se, että tänään on ensimmäinen lomapäivä!! Aaahhhh....
Tosi hyödyllistä tietoa noista lapsivakuutuksista. Kirjoitelkaahan muutkin, jos teillä on vinkkejä tai kokemuksia, jooko? Miten aikaisin ja milloin viimeistään tuollainen vakuutus kannattaa ottaa?
Meillä myös yksi ultra takana pari päivää sitten. Käytiin vähän hassuun aikaan (9+1), jolloin aika vähän vielä näkyy, mutta klinikka on menossa kesätauolle ja haluttiin nähdä tilanne noilla hyvillä laitteilla vielä ennen lomia. Tällä hetkellä kaikki juuri niin kuin pitäisi ja seuraava suunniteltu etappi on sitten nt-ultra.
Miru, olen kyllä kolunnut läpi Monikkoperheyhdistyksen sivuja ja suunnittelen liittyväni. Mutta ei vielä... joskus sitten... Miehen kanssa ollaan molemmat aika tiukasti sitä mieltä, että ekan kolmanneksen aikana ei vielä mitään hankintoja tai muuta konkreettista. Katselin myös jo, että pk-seudulla olisi monikkoperhevalmennusta alkusyksystä. Sinne olisi tarkoitus mennä mukaan, jos vielä sit mahtuu.
Onko kukaan muuten tehnyt koskaan verilettuja kotona, ihan siis perusraaka-aineista?
Voisit Miruliini kokeilla tuollaista, jos einesten suola kauhistuttaa. Mulla alkaa vähitellen huonon olon vaihe helpottaa. Nyt on lähinnä yksittäisiä kauhistuttavia päiviä, mutta enimmäkseen ruoka maistuu. Ja jännä miten yksilöllisiä nämäkin jutut on: just pari täällä sanonut, että liha ei maistu, mutta mä taas himoitsen sitä ihan hulluna. Yleensä syön kohtalaisen kevyesti ja kasvispainotteisesti, mutta nyt tekee mieli monta kertaa päivässä lämmintä, tuhtia ruokaa - lihapatoja, erityisesti mausteista ja kermaista intialaista ruokaa, pasta carbonaraa, chili con carnea...
Ruokailu on muuttunut niin paljon entisestä pipertämisestä, että pari työkaveriakin on huomauttanut paljosta syömisestä lounaalla.
Mutta kukaan ei ole vielä katsellut tai kysellyt siihen malliin, että mitään arvaisi. Onneksi.
Ihanaa kesäistä viikonloppua kaikille urheille odottajille! :heart: