"Tietäiskö joku kertoa kuinka pitkät jonot KYS:sissä on lapsettomuushoitoihin?
Mieheni jonottaa urologin vastaanotolle, mutta lähettävä lääkäri ei osannut sanoa paljonko jonoa on. Olisi kiva tietää edes jonkinlainen arvio.
Onko kenenkään mies käynyt "aukiolotutkimuksissa"? Millainen toimenpide oli, kivulias?"
Tuo ei sitten ole minun kysymykseni. Hyvää hyvyyttäni siirsin Mitä nyt? -palstalta, jotta kysyjän ei tarvitsisi rekkautua tämän takia. Hän toivoi viestin siirtämistä moderaattoreilta. Alkuperäinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1451927
Vastaukset kuitenkin tähän ketjuun, jotta Kysyjä voisi helposti seurata keskustelua.
Mieheni jonottaa urologin vastaanotolle, mutta lähettävä lääkäri ei osannut sanoa paljonko jonoa on. Olisi kiva tietää edes jonkinlainen arvio.
Onko kenenkään mies käynyt "aukiolotutkimuksissa"? Millainen toimenpide oli, kivulias?"
Tuo ei sitten ole minun kysymykseni. Hyvää hyvyyttäni siirsin Mitä nyt? -palstalta, jotta kysyjän ei tarvitsisi rekkautua tämän takia. Hän toivoi viestin siirtämistä moderaattoreilta. Alkuperäinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1451927
Vastaukset kuitenkin tähän ketjuun, jotta Kysyjä voisi helposti seurata keskustelua.