lapsettomuushoidot KYS:sissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras

Tietäiskö joku kertoa kuinka pitkät jonot KYS:sissä on lapsettomuushoitoihin?
Mieheni jonottaa urologin vastaanotolle, mutta lähettävä lääkäri ei osannut sanoa paljonko jonoa on. Olisi kiva tietää edes jonkinlainen arvio.

Onko kenenkään mies käynyt "aukiolotutkimuksissa"? Millainen toimenpide oli, kivulias?
 
Viitisen vuotta sitten oli jonot niinkin pitkät että kun keväällä sain lähetteen tutkimuksiin niin ensimmäinen vapaa aika oli lokakuussa. Mentiin sitten In-Tiimille ja saatiin asiantuntevaa palvelua ja asiat rullaamaan ja raskaus alulle ennenkuin se aika sinne Kysille edes ehti olla.
 

Yhteistyössä