Ambrosialle tsemppiä töihinpaluuseen ja onnea uuteen yritykseen! Olet kyllä ihanan positiivinen
Mehän ollaan
Tytyn kanssa ihan samassa tilanteessa, vaikka mulla on viikkoja pari enemmän
Supistelee kanssa joka päivä ja nyt jo ihan eri tavalla kipeesti, laantuvat vaan aina jossain vaiheessa. Pari yötä on jo tullut valvottuakin ja vaikka ei supistelekaan, niin uni loppuu aina muutaman tunnin jälkeen ja sitten on päivällä tolkuton väsymys. Vuorokausirytmi on ihan höpönä tällä hetkellä... Mies on onneksi armollisesti antanut mun vetää päiväunia ja viihdyttänyt esikoista, niin en ole aivan kuollut vielä.
Munkin beibi on vielä jotenkin kummallisessa asennossa, pää on tosin alas ja selkä vasemmalla, mutta jalat ja ilmeisesti kasvot suoraan oikealle. Potkuja tuntuu häkellyttävän keskellä vatsaa ja olenkin jo saanut kehiteltyä itselleni uuden pelon väärästä tarjonnasta ja sitä kautta pitkittyneestä ja vaikeammasta synnytyksestä...
Tammitytölle kiitos vinkeistä, täytyy koittaa istuskella eri tavoin ja konttailla lattioilla, jos vaikka tuo hieman parantaisi asentoaan
Synnytyspelko lähenee muutenkin jo paniikkia ja on päällä 24/7!! Olen koittanut vaan olla ajattelematta asiaa ja keskittyä miettimään sen jälkeistä aikaa, kun ollaan jo takaisin kotona... En ole kyennyt vieläKÄÄN tekemään vauvan tulon eteen muuta kuin pesemään ne pari vauvanvaatekertaa, jotka pitää olla valmiina kun kotiin tullaan. Mies oli eilen tuomassa pinnistä sisälle varastosta, niin kielsin :ashamed: Sanoin, että tuodaan vasta jos kaikki on ok ja vauva tulee kotiin. Ihan kamalaa pirujen maalaamista seinille ja en tiedä mistä tää oikein kumpuaa! Vauvakirjan ostin jo, mutta en ole sitäkään uskaltanut alkaa täyttää, kun en tiedä mitä sille sitten tekisi jos jotain kamalaa synnytyksessä tapahtuu :'( Ensin aina itkeskelen jotain tällaista ja sitten itken sitä miten voin ajatella näin... Uh. Olisipa tosiaan jo ohi koko homma ja vauva onnellisesti kainalossa.
Kohta poksahtaa 39 viikkoa ja viimeinen "virallinen" viikko pyörähtää käyntiin. Pitäisi varmaan ottaa taas kuva tästä mahasta, se on aivan valtava
Jeanna, hiukan vailla 39