Hei saako ihan ekaksi kysyä omaa napaa..
Mulla oli viime viikon keskiviikkona koko päivän tällanen samanlainen tunne, ja nyt taas... Tuntuu, että vatsan (pallon) alaosa, noin tavallisten pikkuhousujen ylärajalla, on jotenkin "pinkeenä" ja hyvin epämukavan tuntuinen koko ajan. Ei siis harjoitussuppareita, joita mulla oli muutamana päivänä yks per päivä, jolloin se tiukistuminen kesti muutamia sekunteja ja loppui. Viikko sitten en tiedä mistä tää alkoi, mutta kesti koko päivän, oli pakko ihan pitkällään lepäillä vähän väliä. Onneksi sattui olemaan vapaapäivä! Ja tänäänkin on vapaapäivä ja tänään epämiellyttävyys alkoi kun lähdin ihan laiskasti kävellä lököttämään kaverin kanssa puistoon. En kyllä siis ole harrastanut mitään urheilua, edes kävelyä, ollut tosi laiskana viime aikoina.. Nyt tuntuu edelleen (lenkistä on jo kolmisen tuntia aikaa), kuin olis liian tiukka vyö päällä? Ja pissattaa tunnin välein. En ole ollut huolissani, ajattelin että maha se vaan kasvaa, mutta pitäsköhän mun olla huolissani? Tai mistä tietää millon pitää olla huolissaan? Ihana jos joku tietäs kertoa!
Wau miten rento oletkaan
Sebu!! Kuulostaa aivan mahtavalta olotilasi nyt. Vois kuvitella, että sieltä on tulossa rauhallinen lapsikin -- ja kyllä sä varmaan huomaat sitten viimestään, kun hän on täällä
Mä muuten näin unta viime yönä, että mun paras kaveri sai vauvan niin, että se vauva vaan tuli ulos! "Olipa outo synnytys kun ei tuntunut missään", sanoi kaverikin unessa
Olispa omakin synnytys sellanen sitten aikanaan...!!
Must on ihan mielettömän jännää seurailla, kuka tällä tosiaan ensin ehtii tositoimiin TanZZZkun otettua varaslähdön
Ei täältä nyt malta olla poissa, vaan pakko on käydä päivittäin lukemassa kuulumisianne!
TanZZZkun kuulumisia minäkin odottelen...
Pikkumyy: Onnittelut hyvistä niskapoimutuloksista!! Itselläkin meni jonkin aikaa uskoa, että olen raskaana.. Mulla tosin alkoi noin viikolta 6 jatkuva kuvotus, joten sikäli sitä kyllä uskoi, että jotain on tekeillä
Mutta kyllä tämä kunnolla konkretisoitui, ja rakastuin vauvaan, vasta kun alkoi masu kasvaa.
Miles Sun vauvan painoarvio on hyvä. Mulla on kans kokoajan ollut tyttö useita päiviä viikkojaan edellä.. Toivottavasti se lapsiveden vähyyskin oli vaan ohimenevää bd bd Ja sullakin se Suomeen matkustaminen vaan lähenee, täällä sama. Lentolippuja mulla ei vielä ole, lähtöpäivä päättämättä, mutta tossa kesäkuun puolivälissä se tapahtuu. Huih sentään, olen kuitenkin asunut täällä viimeiset 11,5 vuotta ja ulkomailla yhteensä just tulee 14v. Kyllä ihan voin sanoa, että jännittää tuo Suomeen paluu! Mutta on se ihanaakin, ja niin hyvä juttu mun tyttärelle, niinkun mullekin
Mun lääkäri sanoi viime tarkistuksessa viime viikolla, että voisin alkaa tehdä puolipäiväistä työtä nyt ja mun pitää muuttaa ennen raskausviikkoa 30. Näillä näkymin tulen Suomeen rv 29 aikana.
Nimiä mietin kuumeisesti.. NIinkun luulin, että se olis helppo juttu, kun ei tarvii kysyä ja kuunnella miehen mielipidettä, vaan eipä olekaan. Olen kyllä nimien ystävä, mua kiinnostaa nimet ja olen ainakin 10 vuotta tehnyt kauniista nimistä listoja. Mutta kun nyt oikeasti mietin tulevalle nimeä, niin eipä olekaan helppoa!! Mutta onneksi tää on ihan kivaa puuhaa, ja onhan tässä vielä aikaa... Haluaisin kyllä löytää/päättää nimen, ja kertoa sen heti, kun sitä kovasti täällä jo täkäläisen tavan mukaan kysytään
Aurinkoista päivää ja kaikille oikein hyviä vointeja!!
t. tiukkisvatsainen Gabriela & toistaiseksi noin 50 nimen shortlistin (oikeesti!) omaava bebetyttönen 24+3