Huomenta naiset!
TanZZZku :lle piti tulla toivottelemaan lisää tsemppiä.Vaikka en voi täysin ymmärtääkään mitä kaikkia ajatuksia siellä käyt läpi niin voin kuvitella että ajatukset ajautuvat helposti tiettyyn "luuppiin" josta on vaikea päästä irti.Itsessäni olen huomannut myös samaa että tahdon paremminkin aina ajatella että mitä jos kaikki menee pieleen, mitä jos se ja se ei onnistukaan.Hyvä että siellä on kuitenkin joku jolle voit puhua mielenpäällä olevista asioista ja niinkuin joku sanoikin ehkä on parempi että yrität suunnata ajatuksia ihan jonnekin muualle edes hetkellisesti, jos mahdollista.Mielelläni minäkin luen kuulumisiasi ja tsemppaa näin virtuaalisesti:hug:Kuitenkin uskon että teidät palkitaan kaikkien koettelemusten jälkeen sillä maailman parhaalla lahjalla.Pakkohan se vaan on uskoa niin
Peloista oli täällä muutenkin puhetta, itsekin edelleen silloin tällöin pelkään että jotain menee vielä pieleen.Kun kaikki sujunut tähän mennessä kohtuu hyvin niin eihän se voi olla mahdollista että kaikki sujuu yhtä hyvin loppuuna asti....Kummallinen tämä ihmismieli välillä.Vaikka liikkeet tuntuu päivittäin erittäin vahvoina niin heti kun on pidempi tauko, alan kuulostelemaan ja tökkimään mahaa että ollaanko siellä vielä elossa...ihan kahjoa...:stick:
Kiva nähdä
Ambrosia että siellä kevät on vaikuttanut positiivisesti ja muutenkin että lääkäritkin ovat positiivisella mielellä hoitojen nopeaan onnistumiseen.Kaikkea hyvää ja tsemppiä.Toivon myös todella näkeväni sinut taas pian tällä palstalla plussanneena
Sebu ihanaa kuulla että kaikki on loppujen lopuksi hyvin!
Jeanna noloista havainnoista puheenollen, itse huomasin saaneeni peräpukamat:headwall: Vaikka eivät ole kipeät niin silti kyllä vaivaa jonkin verran.Ihmettelen vaan mistä ne voi tulla kun olen kuitenkin liikkunut, juonut ja ummetustakaan ei ole ollut(kopkop) vähään aikaan...huoh.No lohdullista että ilmeisesti on todennäköistä että ne häviää itelleen synnytyksen jälkeen...onko kellään uudellensynnyttäjällä kokemusta??Ja kuinka pahaks ne voi äityä?
(.) Viimeistä työviikkoa viedään ja hyvä niin.Kyllä tässä olot alkaa jo vaatimaan vähän rennompaa menoa.Supistelee heti kun kävelee vähänkään pitempää matkaa tai istuu pitempään.Alaselkää on jomotellut nyt useampana päivänä ja sängystä ja sohvalta ylös pääseminen alkaa olla oma taiteenlajinsa
On päiviä että olen ihan ylivirkeä ja sit päiviä että voisi vaan maata koko päivän.Vauva tuntuu mylkyävän yhä alempana ja edelleen jaksan maata pitkiä aikoja ja vaan huvittuneena ihmetellä sitä menoa
vaikka kipeetä välillä tekeekin.
Hankinnat alkaa olla kasassa, vaatteet edelleen pesemättä mutta onhan tässä vielä aikaa
Pinnis pitäisi koota tällä viikolla että voisi alkaa kissojen totuttamisohjelman
Suunnitelmaa ei kylläkään ole mutta täytyy nyt katsoa kuinka kiinostuneita ne edes siitä ovat.Vaunut on ainakin toistaiseksi jätetty rauhaan, ne on olleet viikonlopusta asti kasassa ja ainoastaan vähän on haisteltu mutta siihen se onneksi on jäänyt
Täytyypi tästä lähteä neuvolaan.
Lämmintä kevätviikkoa kaikille!
Inkkunen 34+1