Heippa leidit!
Täällä on koettu taas jotain uutta ja (iha säälittävää mutta) jännää!!
Mulle ilmestyi tänään
linea negra navasta alaspäin! Se on ihan hentoisen värinen vielä, mutta kyllä se siinä on! Aamulla ei vielä näkynyt, mutta äsken kun kävelin peilin ohi se osui silmään
Luinkin jostain, että näihin aikoihin sellainen saattaa tulla esiin. Ja tummapigmenttisillä helpommin. Itse olen kyllä ihan Eloveena..
Mutta jotenkin niin lohdullista, että vaikka itse olin unohtanut koko asian, niin siellä se vauva kehittyy, ihan aikataulun mukaan :heart:
Te, joilla on ennestään lapsia, tuliko teille linea negra? Ja onko muita ensikertalaisia joilla nyt on? Sehän ei välttämättä kaikille tulekaan, sen merkitystä ei tunneta, eikä ilmeisesti siitä osaa ennustaa lapsen sukupuolta myöskään... Että tavallaan ihan turha viiva
Mutta ah, jotenkin niin jännää silti!
TanZZZku ihania masukuvia!! Mun pitäs kans ottaa, tai pyytää kaveria ottamaan. Kyllä tää alkaa pikkuhiljaa vauvamasulta näyttää nimittäin, voi onnea
Ja kiva että liityit seuraan
Tammityttö
Raskausarvista - mä olen myös ymmärtänyt, että taipumus saada niitä kulkis suvussa. Äidilläni ei ole, mutta hän on aina ollut paljon laihempi ja jotenkin eri mallinen kuin minä, joten ei voi tietää tuleeko mulle. Reisissä mulla on ollut ennestään (on oikeat epäurheilijan löllöreidet..) Mulla ei siis ole raskauden myötä tullut vielä lisää, mutta aloin nyt kuitenkin käyttää rasvaa, kun sen nyt löysin
Ja katsoa auttaako. Mulla on oikein miellyttävän tuntuista hypoallergeenista raskausarpien ehkäisyrasvaa (Vichyn Anti-strech mark Cream Compelete Action), jonka ostin apteekista Suomesta.
Autto tai ei, musta on kiva ja varmasti joka tapauksessa hyväksi kuivalle talvi-iholle hemmotella hyvillä rasvauksilla - voi niitä onnellisia joitten puoliso tekee sen, niin saa samalla vähän hierontaakin!
Hyvää viikonloppua!
t. Gabriela ja bebetje 14+5 ja hentoinen linea negra!