Meriannille onnittelut 13 POksista!
Voi vitsit olen puolestanne iloinen
Meriann ja muut, joilla on doppleri ja sydänäänet kuuluu!!
Ja tietysti vähän kadekin
En ole saanut selville missä täällä myydään niitä, enkä ole sitten saanut aikaiseksi tilattua netistä. Pianhan (please!) noita liikeitä vois alkaa tuntea?? Itseasiassa eilen ja tänään on käynyt sellanen jännä ihan pieni hetki, että kävi mielessä että herranen aika, olikohan tuo vauvan liike?? Sellanen pikkanen, hmm.. lepatus ehkä kuvailis sitä tunnetta parhaiten. Mutta sitten kun laitan käden siihen niin ei tunnu läpi mitään..
Annabellille onnittelut hyvistä seulontatuloksista!
Sannuliinu, helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä nyt vaan jaksaa luottaa, että saitte nyt hyviä tuloksia ja se on mahtava juttu. Yritä muistaa nauttia raskaudesta!
Varmaan on kynsissäkin eroja, mutta mulla on kyllä aina pysynyt aika hyvin, tai hyvin, geelikynnet.. Olen vuosia käyttänyt sellasta merkkiä, kun LCN, joka on must paras. Pari kertaa on ollut muu merkki, ja totta, ne ei pysyneet niin hyvin. LCN:llä mulla pysyy sellaset 6 viikkoa siistinä, ainoo vaan että ranskalainen manikyyri ehtii kasvaa pois ja toki kasvuraja on puolessa välissä kynsipöytää.. Mutta geelit ei koskaan ala repsottaa ja onko mulla kaksi kertaa kaikkien vuosien aikana lohjennut pala. Parhaimmillaan mulla oli kerran 9viikkoa kynnet, ja laitoin vain kynsilakkaa kasvukohtaan ja ihan siistit oli!
Tänään tulee paljon omaa napaa
Mittasin huvikseni tänään mitat ja huomasin, että verrattuna viime syyskuun alkuun, jollon olen viimeksi mitannut mittani tai ainakin kirjoittanut ne ylös, tänään painan täsmälleen yhtä paljon, ja rinnan ja lantion ympärykset ovat täsmälleen samat kuin sillon, mutta
vyötärön ympärys on kasvanut 12cm! Että joko on iskenyt paha pöhö tai sitten tuolla vauva kasvattaa mun vatsaa..
Vatsa näyttää edelleen vähän läskimahalta, tai että olisin syönyt hyvin, mutta se on kovempi enkä saa vedettyä sitä sisään kuten läskimahaa
Mitens teillä muilla? Mittaako kukaan mittoja? Olisin luullut, että rinnat kasvais, mutta mulla ne on toistaiseksi ihan samankokoiset kuin ennenkin.
Olen tänään ollut jotenkin tosi onnellinen siitä, että olen raskaana. Mikä ihana, ihmeellinen ihme, jota en vieläkään jaksa uskoa todeksi. Olen tästä NIIN kauan haaveillut ja tätä toivonut ja nyt olen raskaana!!! Jee!!!
Sori, olen vähän höynähtäneellä tuulella tänään. Jostain netin raskauskalenterista luin, että näillä viikoilla tuleva äiti voi kokea "muistin menetystä". Muistan kun luin sen jo aiemmin, että no voi voi kun ei mulla muutenkaan ole mikään loistomuisti. Ja tänään se sitten iski: jätin huolellisesti laskien AIVAN väärän summan rahaa siivoojalle!! Hän soitti aivan ihmeissään, että onko madame joku syy miksi olette jättänyt näin paljon rahaa?? En muistanut summaa, jonka maksan joka viikko ja olen maksanut sen nyt kohta 3v! Ja olin laittanut sen väärän summan myös sellaseen taulukkoon jossa vähän laskin tän kuukauden vielä tulevia menoja ennen palkkapäivää (täällä kuun 15.päivä). Että ainakin mä sitten kehityn ihan sen raskauskalenterin mukaan!
Voikaapa paksusti ja oikein hyvin, kanssaodottajat!
t. Muistamaton Gabriela + bebetje 14+2
Ps. Kiva että muitakin innokkaita ultraajia on!
PS.2) Minä menisin niin mielellään kaikenlaisiin, myös
perhevalmennukseen mutta en taida saada mennä... a) Mulla kun ei ole sitä perhettä... saakohan sinne mennä yksinäiset ja onko hyötyäkään, jos siinä just valmennetaan perheen kannalta juttuja? ja b) en kuulu Suomen sosiaaliturvan piiriin, joten onkohan tollasia valmennuksia yksityisillä neuvoloilla, tietääskö kukaan?