Huomenta kaikille!!
Kiitokset jälleen kaikille tsempeistä ja osanotoista!!! :hug:
oon lueskellu mut en oo ehtiny kirjotella!!!
Tervetuloa uudet :wave:
Joku kysy hcg arvosta, ni mulla oli testipäivänä 248. Otettiin varmistuskoe 6 pv kuluttuu ja oli noussu oletetusti, n. 4800, en muista tarkalleen mut jotai tollasta se oli.
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneet!!!
:heart: Ja joku kysykin haluaako etukäteen tietää sukupuolen, niin mä ainakin haluun (jos sinne asti päästään)!! Mies ei ole ilmassu mun mielestä kantaansa, uskoisin et hänkin haluaa. Ja jos ei näkyis rakenne ultrassa, nii menisin varmaan siihen 4D ultraan.
Influenssastakin täällä oli puhetta... mulle ei ainakaan ole tarjottu ees mitään rokotusta. Mutta en usko että haluisin ottaa. olen kerran ottanut influenssarokotuksen nuorempana, ja sain sellasen saatanan taudin, et en muista niin kamalaa tautia ikinä sairastaneeni!!! Pitää todella hyvät perusteet olla et mut sais sen ottamaan!!
Ja sitten... arvatkaa mitä??? Se vuoto on alkanut rauhoittuu
nyt on enää oikeestaa tuhruu. Kivut ovat myös hellittäneet, enää tuntuu vaan ajoittain pientä nippailua..
sillon viime viikolla ne kax yötä olivat oikeestaan ne kamalimmat, ja sit siitä asteittain on helpottunu koko ajan pikkuhiljaa!!
Kävin tässä miettimään, että mulla oli ennen nt-ultraa kans tällasta vuotoa, ja sillonki tuli hyytymiä ja niit muita klönttejä (yäk!!). Kipuja en muista oliko sillon, pitäs selata sivuja taaksepäin ni selviäis varmaan, koska tod.näk. olisin tänne niistä valittanu!!
ja sitä ennen edelliset pahimmat vuodot oli vikolla 6+...
Ehkä (en edes uskalla sanoa ääneen
) mulla tulee kovia kasvukipuja ja sit samal vuotaa, tai istukka seilaa ja vuotaa tai kohdunkaula... en tiä.
Mut ehkä mul jotenki seilaa et hetki ilman vuotoo ja sit taas vuotoo... hui jotenki pelottaa oikeesti sanoo tällee ääneen, ihan ku jotai kamalaa seurais tästä jotenki rangaistusta tai jotai??? tosi jännä tunne tuli... Nää on taas näitä mun näitä... hömpötysnoitimisjuttui ääääähhhh!!! unohtakaa...
Mut päätin, et alan pitää vähä kirjaa näistä mun jutuista. Toivottavasti pysyisivät vuodot ja kivut yms paskat pois nyt, se olis ihannetilanne tietty!!!
Mutta hissun kissun, päivä kerrallaan....
onnex on toi doppleri. Se on antanu ensiapua ku hätä ja ressi on pukannu!! Ja jos tosi paskasti käy, ni sit se ei enää anna ensiapua
Toivottavasti niin ei käy...
Ja nyt iha viikon sisään sykkeet ovat muuten löytyneet helpommin ja ovat jotenki olleet tosi paljon kovemmat. Toivottavasti sykkeet löytyy jatkossakin!!
Pappi kävi eilen. Suunniteltiin ja puhuttiin hautajaisten kulusta ja siitä millanen ihminen anoppi oli. Jotenki sen jälkeen jäi hirveesti mietityttää ja asiat pyörii, vaik ei anopin kanssa niin läheisiä oltukaan...
Miesparka on nukkunu koko tän ajan enemmän tai vähemmän paskasti. Ja nyt viime yö oli taas huonompi... painajaisia ja valvomisia hänellä...
Paskin fiilis on hänen puolesta. Mä en aiemmin ole ollut tilanteessa et läheiseltä olis kuollu läheinen. Varmaan parhaiten pystyn tukemaan häntä olemalla siinä vierellä. Mun mies kun on hieman huono puhumaan... kun kysyn vointia tai miten menee, nii saattaa sanoa et iha hyvin vaik yö oliki huono et asiat pyörii päässä mut ei ala kertoo sen enempää mitä miettii. . Päivä kerrallaan..
Eilen poksu taas
Eli TanZZZku ja Toivo, 15+1
Jos jo seuraavan kerran sais jo jotai positiivisempaakin tekstiä tänne...