Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

Heipparallaa :wave: Ollanpas pudottu seuraavalle sivulle... ;)

Kauheasti tekstiä tullut parina päivänä, ihanan aktiivinen ketju ollaan! :heart:

Mitä kaikille kuuluu näin viikonloppuna?

Mä kävin muuten torstaina hcg-kokeessa. Silloin siis rv5+4 tai 5+5. Arvo oli 9771. Kuulemma on viitearvojen sisällä.
Ihan hyvä oli kuulla, että sen puolesta olisi normaali raskaus, mutta silti vaan on niin epävarma tunne kaikesta. Tiistaina pääsen onneksi sinne ultraan ja saan selvyyden asiaan. Toivottavasti! Luotto omaan kehoon on kyllä nolla... Varsinkin kun sitä tuhrua on ollut. Edelleen sitä silloin tällöin tulee, mutta - hassua kyllä - jotenkin senkin kanssa on tottunut olemaan. Kun ei se kerran ole yltynyt miksikään.

Tämmöisissä mietteissä täällä, mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! :flower:
 
iiik.
mun täti 40+ kävi tänään meillä, ja hänellä on kyllä ihme vaistot ja muutenkin erikoinen ihminen - näkee enneunia ja kaikkee... hän sitten heti kysyi että olenko raskaana kun naamasta näkee, että näytän siltä... just joo.. yritin siinä sitten jotain kieltää, mut ei siitä mitään tullut. heh... joten kohta soittaa mun äiti ja sit mun sisko ja koko satapäinen suku tietää. no ,mä oon kyl ihan onnellinen että SEN muka HUOMAA.. mut HALOO 5+ viikoilla???!! :LOL: B) ei muuten mutta ärsyttää kun samassa huoneessa oli kaikki meidän lapset ja varsinkin tuo 10v. tyttö on semmoinen suupaltti eikä nyt kaikkien haluta tietävän. luultavasti hän uskoi sen kun kielsin, mutta myönsin sit toisessa lauseessa tädille.
anoppi ei kyllä tänään katsellut mua siihen tyyliin eikä kysellyt... kai se sitten sanoo, kun kerrotaan että niin hän vähän aavistelikin muttei kehdannut sanoa. :kieh:
d78 5+4...
 
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!!

Mukavaa [/b]astrid, että hcg:t oli kohillaan. Tiistaihin ei ole enään kuin kaksi yötä. Tsemppiä sinne! Täällä kaikki tietää sen jännityksen määrän....

dreamer samoja asioita täällä mietitty. Tuo 9vuotias tuossa hoivaamisvietissään kun kuulee niin sitten sen kyllä tietää :)

Lähinnä minä täällä jarruttelen uutisen kertomista - mies haluais kertoa jo ihan kaikille. Kerrottiinkin hänen äidilleen jo perjantaina, tyyliin osaathan pitää salaisuuden - juttuna. En tiedä onko ihan osannut pitää, kun miehen veli vaimoineen käväs eilen yllättäen iltakaffella :D
Mutta jos ihan tosissaan mietin, niin kyllä tästä on kohta kerrottava - tuskin vielä itse raskaudesta johtuvaa, vaan jatkuvasta puputtamisesta, niin maha on jo sen näköinen, että supinaa kohta alkaa muutenkin.
Tuntuu vaan niin hurjalta, että sitten se toohotus alkaa. Ja että ihankun mä rikkoisin jonkun ihanan, hiljaisen "kuplan" jossa me ollaan miehen kanssa eletty onnellisena nää viikot... Tai että entäs jos jotain pakkia tapahtuu... entäs jos...entäs jos... tähän jossitteluun on jotenkin jumiutunut näiden nega-vuosien aikana... Pitäsi vaan huutaa päräyttää uutinen kaikille ja nauttia tästä olosta!

Täällä oli taas tullut ihanasti sivutolkulla juttuja :flower: Ei oikeesti muista kun muutaman, mitä halusi kommentoida. Pitäisi varmaan kirjoitella useammin. Tai siis aina hetimmiten, kun huomaa jonkun jutun johon haluaa kommenttia heittää. Muuten se minulta unohtuu :ashamed:

... nyt on lähdettävä kaivamaan jouluvaloja ja jospa tänään saataisiin neidin kanssa parit kortit askarreltua. Joka vuosi niiden kanssa tulee hoppu....

Mukavaa sunnuntaita!

Möhkis ja Lassi&Leevi 8+2
 
Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!

Uusille tervetuloa!

Pirpanalle ja Astridille onnittelut hyvistä HCG tuloksista!

Isabella: Ihana ja ahelpottava kuulla että raskaudella mahdollisuus jatkua vaikka toinen kaveri ei jaksaiskaan mukana. Kauhea pelko ollut siitä että menee koko raskaus kesken. Riskihän tähän toki on olemassa! No vajaan kahden viikon päästä ultrassa nähdään mikä silloin on tilanne.

Kertomisesta: Meillä vauvauutiset tarkoitus kertoa jouluaattona kummankin perheille (Silloin viikkoja 10) jos nyt seuraavassa ultrassa kaikki hyvin. Itse oisin tahtonut odottaa sen 12 viikkoa täyteen mutta miehellä polttava tarve saada kertoa.
 
Hei ja hyvää itsepäisyyspäivää :wave:

Ihana, kun täällä tosiaan läppä lentää näin aktiivisesti :D Ja hienosti ootte tosiaan boldannu noita tekstejänne :flower: :D

Dream tervetuloa!! Ja onnea plussasta :heart:

Raskaudesta kertomisesta: mä haluisin kuuluttaa jo puolelle maata mutta jarrutellaan kuitenkin tammikuulle, kun se suurin keskenmenon riski on ohitettu.

Meilläkin esikoinen eli 3,5v poika on tän syksyä toivonut pikkusiskoa (nimenomaan siskoa :) ) ja sanonut pari kertaa, että "äiti tee mulle luista ja lihaksista pikkusisko" :D ja joskus, kun oikein itkee jotain kiukustumistaan saattaa sinne väliin nyyhkaistä oikein sydäntäsärkevästi, että "eikä mulla oo ees pikkusiskoa!" :D Nimenomaan pojan puolesta meillä olisi ollut se suurin suru, jos pikkukakkonen olis jäänyt saamatta.

Oksettavaa oloa on mulla nyt ollut parina päivänä. Maha on somasti pömppö mutta muuten ne tähän asti isoimmat oireet kyllä oli siellä ennen rv5 :/ En kuitenkaan halua asiasta stressata vaan oottelen nyt aika levollisin mielin keskiviikon ultraa Taysissa. Jos siellä kaikki on hyvin, niin soitan samantien omaan äitiysneuvolaan.

Kristiina, salli (+silli, ehkä ) rv 6+6
 



Nimimerkki - la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi

verve - 7.7.2010 - TAYS - ensimmäinen - 1.IVF - 10/06

Lilian75 - 14.7.2010. - NKL - ensimmäinen - 3.IVF:n 2.PAS - 03/04

Möhkö-72 - 16.7.2010 - KSKS - ensimm. yhteinen (esikoinen 9v) - 2. IVF - 06/07

Miukula- 18.7.2010 - TYKS, ensimmäinen, 7x tamofen ja puregon, Lasta toivottu vuosia, hoidoissa 08/08

Pikkuvadelma - 22.7.2010 - TAYS - toinen lapsi - 3.inseminaatio - 12/06

Sussu - 22.7.2010 - ensimmäinen - NKL - 1. Inssi - lapsitoive 6/05

Kristiina76- 26.7.2010 - TAYS/VAS - toinen (PAS-poika-06) - 3.IVF

Astrid - 31.7.2010 - TAYS - ensimmäinen - 1.ICSI:n 1.PAS - 06/05

Isabella81- 31.7.2010 - MKS - toinen lapsi - puregon, pregnyl - 02/08

pirpana74 - la 1.8.2010 - OYS - ensimmäinen - 1.IVF:n 2.PAS - 06/2006

dreamer78 - 3.8.2010 - Satks - kolmas lapsi - 2. ICSI - 03/08

Sebu08 - 5.8.2010 - NKL - toinen lapsi - 3. Ivf - 5/08

Diodium - 5.8.2010 - Kättäri tai Naistenklinikka - 1. lapsi

Neitim -7.8.2010 - Satks- viides -clomit+metut+vitamiinit/d125 -12/08

dream84 -9.8.2010 - LPSHP - ensimmäinen -3.iui; clomifen, puregon, pregnyl- 04/04
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Täällä valmistaudutaan linnan juhliin ;)

Hienoa, astrid, loistava Hcg! Täällä myös samoissa odottavissa ja epävarmoissa tunnelmissa vaikkakaan mitään vuotoja ei ole tullut ja rinnat ovat pysyneet aristavina ja vissiin pikkuisen kasvaneetkin!
Mukavaa, että muillakin menee kivasti, jännityksellä odotan kun tulette kertomaan ultrakuulumisia! Toivottavasti meillä kaikilla menee kaikki mahdollisimman hyvin! :)

Ruokakeskustelua oli tuolla aiemmin... Minä olen jättänyt myös kahvin pois (en sitä kyllä juonutkaan kuin korkeintaan kupin päivässä) Myöskään tuorejuustoja en ole syönyt enkä graavilohta. Kalan haju on kyllä ällöttänytkin, ettei sen puoleen ole tehnyt mielikään.
Varsinaista pahoinvointia ei ole vielä ollut, pientä etovaa oloa vain muutaman kerran kun on tullut nälkä.

Kertomisista.. Meillä koko lähipiiri, sukulaiset ja kaverit tiesivät hoidoista ja alkionsiirron ajankohdasta ja tietävät nyt sitten raskaudestakin. Ajateltiin, että mitä tuota tietoa panttaamaan, onpahan sitten lohduttajiakin jos tämä menee pieleen... :)

Pirpana rv 5+6
 
astrid onnittelut hyvistä lukemista! =)

sussu pidetään peukkuja että molemmat lähtee kasvamaan! =) ja jos toinen ei jaksa sinnitellä mukana niin ainakin toinen kasvais isoksi! =)


eilen se sit tapahtui!!! mä oksensin kaks kertaa illalla :LOL: ja sama oksentelu jatkunut tänään, jo kuusi kertaa tullu pönttöä halailtua tämän vuorokauden puolella... eli ihan jotain järkkyä... aattelin jo että tässä olis päässy helpommalla kuin esikoisen kanssa, mut ei näköjään :/ saa nähä alkaako taas kolmen viikon kestävä oksennusputki 24/7... eli jos jollakin on mitään vinkkejä millä oloa voi helpottaa nii kertokaa, pliis!!! aiemmin ei ole auttanut mikään, nyt tilasin jo sen rannekkeen, pitäis tulla huomenna...

itsenäisyyspäivän jatkoja! :wave: johan ne linnan juhlatkin alkaa puolen toista tunnin päästä=)
 
Kaksi yötä enää.. ihme juttu, mutta en ole miettinyt asiaa oikein ollenkaan. En sitten tiedä enteileekö se hyvää vai pahaa :/ Toisaalta vois olla positiivinen merkki, kun sama rauhallinen tunne oli ennen testiäkin.. ja se oli si plussa, ilmeisestikin. :) Voihan se olla et jos oli joku erikoistumassa oleva ja kävin kuitenkin meidän lähimmässä aluesairaalassa naistentautien polilla, etten esim. TAYSsissa.. en mä sillä ettei osaaminen vois olla samaa, mutta jos tota jossittelua nyt harrastais. Mä oon päättäny, ettei meillä iske salama kahdesti samaan paikkaan (eli menis kesken), mutta valitettavasti sehän tiedetään että niinkin käy.

Meillä sama juttu, et lähimmät kaverit ja perhe on tienny hoidoistakin.
 
pikkuvadelma: voi kun koetellaan. :( toivotaan että on nyt vaan tasannevaihe ja huomenna sitten uusi päivä. kyllä sitä itselläkin on ollut päiviä, että tosiaankin epäilen että mitään ei enää kyydissä ole. ei auta arvailut ei. :/
voin kyllä kuvitella kuinka pitkältä tuntuu aika ennen ultraa, ja vielä kuinka raskasta se on odotella. TOIVOTAAN että kaikki on hyvin. :heart:

on tää semmosta vuoristorataa; toivoisin että meistä jokainen sais olla ja elellä tämän raskauden ilopisesti luottaen tulevaan. ja että kaikki sais sen toivomansa nyytin sitten ensi syksynä syliinsä. :hug:

(.) itellä ei mitään uutta. rinnat samalla tavalla kipeet. oksetusolo välillä. ja eilen aamulla meinasin pyörtyä keittiössä ja oli pakko mennä pitkäksi aikaa lattialle makaamaan. sain sitten syömistä suoraan sinne patjalle. mitattiin verenpaineet: 65/97.. joten olis vähän noston tarpeessa. lisäksi voi olla että verensokerikin oli hiukan alhainen, kun nukuin pitkään enkä heti syönyt mitään.
 
Pikkuvadelma :hug:

Tajusin taas tänään että kuinka uskomatonta onkaan että olen/ollaan täällä odottajissa!! Niin kauan sitä on odotettu ja kaivattu... helposti sitä nyt vaan tuijottaa omaa napaa, oireitaan ja unohtaa jopa iloita siitä että ollaan päästy näin pitkälle. :) Jotenkin haluan itse iloita tästä päivästä ja siitä että olen raskaana, niin kauan kunnes toisin todistetaan! Helppoa se ei aina ole ja kovasti tuota ensi viikon ultraa odottelen, jopa kauhullakin.

Oireista sen verran että nyt on vessassa ravaaminen kiihtynyt kiihtymistään.. Olo on aika huono jos en syö kolmen tunnin välein ja närästyskin on alkanut vaivaamaan yhä enemmän. Painon tunne alhaalla hieman helpottanut mutta maha ihan mielettömän iso!! Anoppini sanoi eilen (joka siis tietää plussasta mutta ei kahdesta alkiosta) että siellä on kyllä kaksi, niin iso maha jo on!! En voi itse olla miettimättä sitä, että miten omat oireet ovat alkaneet tällä kertaa niin paljon aikaisemmin. Viimeksi mentiin pitkälle yli seitsemän viikon ennen kuin kuvotus ja väsymys alkoi.. tällä kertaa huono olo on jo pahempi, tai sitten aika on tehnyt tehtävänsä. Oisko sitten tällä kertaa kyydissä tyttö tai kaksi pientä rakasta. :heart: :heart:

Mukavaa viikkoa kaikille!!

Sebu 5+5 :heart: :heart:
 
Sebu, aivan. pitäis kyllä nauttia jokaisesta päivästä kun saa olla raskaana. on tää niin ihana salaisuus - heh - niin kauan kuin on.
mun vatsasta ei voi raskauden takia sanoa mitään, kun siihen on jo 3 kiloa tullut läskiä viimeisen 2kk aikana. ja hyperin takia siinä vieläkin nestettä. harmittaa että olen päästänyt itseni lihomaan; ei pääse näkemään sitä alkuraskauden vatsan kasvua. no, toisaalta ei harmita niin kauan kuin raskaana saan olla ja se pikkuinen tuolla kasvaa. :)
tänään on oksettanut melkein koko ajan, kuin krapula olisi. kamala olo. toisaalta hienoa, mutta en tiedä miten voin mennä kauppaan ostoksille, kun en pysty ajattelemaan minkään syömistä. jotain tarttis kuitenkin syödä. no ainahan on HESE ja muut PIKARUOKALAT. :headwall: enää ei edes tee mieli salmiakkia niin paljon tai sit oon saanut jo kiintiön täyteen.
odotan huomista ja viikkopoksuntaa. :D
väsyttääkö teitä muita? mä voisin nukkua kellon ympäri ja vielä päikkärit. zzzzzzzzzzzzz

d78 5+6
 
pikkuvadelma :hug: toivotaan, että menee ohi ja kaikki on hyvin!!

sebu oot tosiaan ihan oikeassa, että nautitaan ja hehkutaan nyt jokainen raskauspäivä mikä saadaan viettää. Niin mä olen yrittänyt nyt tehdäkin, varsinkin kun tiedän, että tän jälkeen mulle ei enää yhtään vauvamasua tule.

dreamer mua kyllä väsyttää ZZZZ oon nukkunutkin muutamia 10 tunnin yöunia :) yleensä vaan jää olosuhteiden pakosta lyhempiin nuo unet mutta iltapäivisin ois niin ihana mönkiä peiton alle koisaamaan :D

Kristiina +salli (+silli) rv 7+0
 
pikkuvadelma :hug:

dreamer78 Paha olo , mitä se on ?
:LOL: :saint: Täällä ei onneksi vielä mitään ylimääräisiä ikäviä "sivuoireita" . Tosin oli kans pakko tehdä uudelleen tänään testi ja tulihan se toinen viiva , ja vahvana jo ennen kun edes kontrolliviivaan ehti piirtyä väriä .. aika hieno tunne B)

Kristiina76
Voi ku oliski jo noin paljon viikkoja ! =)

sebu08 täällä kans saa ravata koko aika vessassa , mies jo sanoikin että jos ei muuten kerro kenellekään niin anoppi ainakin kylä sit kohta kysyy jo et miks juokset kokoaika vessassa :D

neitim
 
Pikkuvadelma, toivottavasti kaikki on hyvin? Kerrohan kuulumisiasi kunhan jaksat. :hug:

sebu, totta puhut. Vaikeaa vielä vain on nauttia ja iloita, kun heti sellaisen ajatuksen jälkeen tulee taikauskoinen pelko, että nyt sitä iloitsee ja sit joutuu kuitenkin pettymään niin hirveästi. En oikein ole itseni antanut tästä raskaudesta vielä nauttia tai iloita, pitäis varmaan kyllä... Ehkä sitä sit vaaraviikkojen jälkeen helpottaa ja uskaltais vähän rentoutuakin. Nyt tuntuu että on henkisesti ja fyysisesti jalat ristissä, ettei vain menis kesken!

).( Ei mitään uutta, oireita ei oikein ole vielä ilmaantunut. Väsynyt kyllä olen, unta riittäisi mielettömästi. Rinnat aristavat, mutta jotenkin tänä aamuna tuntui että sekin helpotti. Heti tietenkin tuli pelko, että kaikki ei ole hyvin... Lievää yökötystä, mutta ei mitään heviä. No, luinkin jostain että pahoinvointi yleensä alkaa rv 6 tai 7. Joten kai sitä ehtii yökkäillä sitten myöhemminkin!

Muille kertomisesta. Me oltiin viikonloppu siskoni luona, ja hänelle ja miehelleen kerroimme. Mutta ihan silleen, että ei saa vielä iloita, katsotaan nyt miten etenee. Joten muutamalle on kerrottu, mutta en ole vielä suostunut ottamaan onnitteluita vastaan. Tyhmää mutta tää on tää taikausko vahvaa... Kun on 2 keskenmenoa takana, niin ei sille vain mitään voi. Olen itse koko ajan ajatellut että kunhan viikolle 7 päästään, niin sit on varmemmilla vesillä. Meille nimittäin yksi lääkäri sanoi noiden ekojen keskenmenojen jälkeen, että ennen viikkoa 7 yleensä tulee pois epämuodostuneet alkiot. No, nyt sit eilen joku tuttu sanoi, että viikko 8 onkin riskaabelein, kun silloin menee kesken kuulemma sellaiset, joissa oma keho hylkii sikiötä. Stressi! Mulla se olis vielä jouluviikko, joka on meillä ihan hirveää hulinaa, kun miehen 3 lasta edellisestä avioliitosta ovat meillä koko jouluviikon. Täytyy yrittää levätä edes jossain vaiheessa.

Nyt taas töihin, voikaahan kaikki hyvin ja "paksusti"! Vai pitäisköhän sitä toivottaa kaikille "huonovointisuutta"?! :D

Diodium + Obed 5+5
 
Vielä pitää kommentoida dreamer78:n kysymystä. Enpä usko että munasarjat noin helposti repeää. Kai ne repäisykivut liittyvät kohdun kasvuun ja ovat suht yleisiä. Mulla olis siinä viikolla 4+ jotain kans aikamoisia viiltelyitä ja repäisyjä, jomotuksia ja kolotuksia. Nyt ne on vähän helpottaneet, vaikka vieläkin välistä sattuu ja ainakin tuntuu siltä, että menkat alkais. Menee siis sullakin varmaan ohi!
 
Puoli kaksi on polille aika.. saas nähdä. Kovin on rauhallinen ja tyyni olo.
Onkohan mun nyt si parempi juoda vai olla juomatta? kun viikko sitten meinattiin, että huono näkyvyys voi johtua juomisesta. En sitten tiedä että juomisesta vai juomattomuudesta.
 
pikkuvadelma... no, ainakin sinne alkion siirtoon piti juoda että ultranäkyvyys oli parempi... mut en tiä sit. ei kai se juominen nyt ainakaan sit näkyvyyttä sumenna??
todellakin pidän peukkuja pystyssä, että kaikki olis hyvin. :heart:
 
pikkuvadelma toivottavasti kaikki on hyvin ! :hug:

ON tuosta jatkuvasta pelkotilasta ... itselläni on yksi sikiö kuollut kohtuun 16+ jotain ja pari viikkoa aiemmin ultrassa kaikki oli hyvin :'( Minulla ei edes kroppa alkanut poistamaan kuollutta vauvaa vaan piti käynnistää synnytys kun olin jo niin pitkällä ja synnyttää kuollut vauva ... Pelko on ollut jokaisessa odotuksessa sen jälkeen ...! Mitään vikaa ei silloin löydetty ja olenkin tuudittautunut siihen mitä minulle sanottiin , että tuon takia ei tarvitse pelätä että seuraavassakin raskaudessa kävisi noin ja että vauvalla luultavasti kuitenkin oli sitten jotain vialla ... 2 viimeisimmässä raskaudessa molemmissa olen käynyt yllättäen alkaneen verenvuodon (pienen) takia ultrauksessa tarkistamassa että kaikki on hyvin , molemmat olivat n. 6-7 viikolla . viimeisimmässä raskaudessa ostin sitten tuon mielenrauhoittajan , doblerin , jolla saan kuunneltua vauvan sydänäänet kotona ja käytinkin sitä ahkeraan tuossa raskaudessa, aina kun hieman alkoi pelottaa että onko kakikki varmasti hyvin , niin otin tauon ja kuuntelin masua ... n. viikosta 8+ , alle 9 sain kuuluviin ekan kerran sydänäänet 15 min jälkeen .Tuo laite maksoi kyllä rahassa itsensä pian takaisin ja mielenrauhan ! Sitä en myynytkään pois ja tuolla se odottaa viikkoa 9 että saa alkaa kuuntelemaan masu-asukkia aina tarpeen tullen :)

neitim
 
Heippa!

neitim voi kuvitella, että tuo dopler on hyvä laite, millaisissa hinnoissa niissä liikutaan?

pikkuvadelma toivon todella, että kaikki on ultrassa hyvin. Niin kuin toivon, että meillä kaikilla olisi. :heart:

Mulla oli tänään vihdoin se kauan odotettu varhaisultrapäivä. Olin kyllä todella kauhusta kankeana, kun sinne menin, koska mulla eilen tuli ihan punaista vuotoa... Mutta kaikesta huolimatta siellä näkyi kohdussa pikkuinen, jolla mittaa 5mm ja jonka sydän sykki vimmatusti! :heart: Uskomatonta. Olin lyönyt hanskoja naulaan jo. Pikkuinen vastasi viikkoja 6+2, joten päivällä menee la eteenpäin, joka olisi nyt siis 1.8.2010. Vuodosta lääkäri sanoi, että saattaisi olla, että toinen alkio (kun kaksi siirrettiin) vuotelee pois. Mutta varmaksihan ei mitään voi sanoa. Mulla ois atrkoitus mennä kahden viikon päästä sitten uudelleen ultraan katsomaan tilannetta tuon vuodon takia. Voi että toivoisin sen jo loppuvan kokonaan, jännitys ja pelko on niin hirveä sen takia. Sykkeen näkeminen kyllä antoi hiukan enemmän uskoa tähän raskauteen, mutta silti ei uskalla täysin luottaa... Kunpa pikkuinen jaksaisi pysyä siellä. Fiilikset on niin kaksijakoiset. Toisaalta haluaisi kovasti iloita raskaudestaan, mutta tuo penteleen vuoto ei vaan anna sille mahdollisuutta. Koitan pysyä silti kaikesta huolimatta positiivisella mielellä, ei siitä ainakaan haittaa ole! =)

isabella joko sulla on vuodot loppuneet?

Oireista tuli mieleen, että oletteko huomanneet oireiden vähän niinkuin tulevan ja menevän?
Ainakin mulla on sellaista, että toisena päivänä rinnat/nännit on tosi kipeät ja toisena taas ei niinkään. Pahoinvointia mulla on ollut kanssa, mutta se on myös tullut ja mennyt päivästä vaihdellen.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille :wave:

Astrid ja Jokunen 6+2
 
astrid, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :) jes! .. vaikka ei varmaankaan oo kivaa kun vuotelee.

mulla on tänään ollut ihan karmee oksetusolo koko päivän, ja huippaa ja heikottaa jne... kaameeeta. syönyt kyllä olen ja väliajat imeskellyt jotain kylmää tai salmiakkii...
toisaalta ihanaa, mut toisaalta... :heart: :heart:
d78 6+0
 

Yhteistyössä