Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon ollut nyt verraten oireeton pari päivää eikä turvotustakaan ole, joten epäilykset alkaa hiipiä että onko ne follikkelit enää edes siellä. 😬 Mullahan osuu nyt kolmatta kertaa punktio keskiviikolle ja molemmilla aiemmilla kerroilla on ollut vielä maanantaina ultra, mutta nyt ei. Pakko vaan luottaa että siellä ne follit vielä on ja kasvaa. Ja jos punktion ajankohtaa arvottiin tiistain ja keskiviikon välille niin eihän siitä maanantaiultrasta tietenkään mitään hyötyä olekaan kun silloin on myöhäistä päättää että punktio on ti.

Jännittävää ensi viikkoa ootellessa. Kuuluuko muille mitään ihmeempiä viikonloppuun?

Oon ollut nyt verraten oireeton pari päivää eikä turvotustakaan ole, joten epäilykset alkaa hiipiä että onko ne follikkelit enää edes siellä. 😬 Mullahan osuu nyt kolmatta kertaa punktio keskiviikolle ja molemmilla aiemmilla kerroilla on ollut vielä maanantaina ultra, mutta nyt ei. Pakko vaan luottaa että siellä ne follit vielä on ja kasvaa. Ja jos punktion ajankohtaa arvottiin tiistain ja keskiviikon välille niin eihän siitä maanantaiultrasta tietenkään mitään hyötyä olekaan kun silloin on myöhäistä päättää että punktio on ti.

Jännittävää ensi viikkoa ootellessa. Kuuluuko muille mitään ihmeempiä viikonloppuun?
Mulla on nyt molemmilla kerroilla ollut kaksi parin päivän jaksoa jolloin ei tuntunut mitään. Muistelen että ennen tän tulevan punktion ekaa ultraa kiristeli ke-to, sitten ei mitään pe-la. Nyt kiristelee kovasti eli on ne follit ainakin vielä siellä, pitäisi vielä 24,5 tuntia pysyäkin.

Vaatikin vähän aivojumppaa se Gonasin tupla-annoksen valmistus ja iski sen verran uskonpuute että piti vielä varmistaa YA:n chatista, että tajusin ohjeen oikein 😅

Vaikka kuinka aiemmin mietin keskeyttämistä ja sitä että ihan sama onnistuuko, niin taas on kauhea stressi ja niin kovasti toivoisin että edes toisessa olisi solu 🙏🏼 Vähän stressaa se että klinikalla on huomenna ilmeisesti monta punktiota peräjälkeen ja kiireinen päivä. Toivon että pääsen rauhassa juttelemaan lääkärin kanssa, jos ovat tyhjiä.

Heippa kaikille! Olen seurannut palstalla aktiivisesti kirjoittelevien kokemuksia kevään mittaan, ja myötäelänyt teidän mukana 🥹

Olemme jonottaneet puolisoni kanssa julkiselle IVF-hoitoon, ja nyt vihdoin pääsemme hoidon suunnittelukäynnille. Olen lukenut kaikki taustamateriaalit omapolulta ja ymmärrän, että julkisella ei välttämättä pääse yhtä paljoa vaikuttamaan päätöksiin kuin yksityisellä, mutta halusin silti kysellä teidän kokemuksia pitkä kaava vs lyhyt kaava stimulaatiossa.

Omaan korvaan kuulostaa aika hurjalta, että munasarjat laitetaan ”nukkumaan” pitkässä kaavassa. Olen 38v ja AMH on alhainen, joten toki mietityttää, että meneekö kroppa sitten kokonaan jonkinlaiseen pre-menopaussitilaan? 🙈

Tsemppiä Annikalle ja näänälle ensi viikkoon!

Yhteistyössä