Aivan joo, no siis nyt ymmärrän, mä kyllä jo pyrstölleni meinasin lentää että hitsi mikä annosSyön siis 2mg kerrallaan, 3x päivässä (mutta siitä huolimatta iso annos). Ehkä se oli itsestään selvää mutta ajattelin tarkentaa ettei kukaan usko tuon olevan päiväannos. Nyt salilla iski aivan järkky närästys vielä kaveriksi, mulle hyvin epätyypillinen oire.
Ja jotenkin aivan käsittämättömän ihanaa että muistat nimimerkkejä vuosien takaa kyllä nämä ketjut ovat kultaa.
Ja mulla on ihan älytön nippelitiedon muisti, tosi hyödyllistä tämmösiäki muistaa jostain melkein 10 vuoden takaa..
@sara3 ymmärrän kyllä tosi hyvin, miksi on noin lannistunut olo. Näin täysin ulkopuolelta kun lukee tätä sun kertomusta, niin musta kuulostaa että nyt pitäis lääkärin pysähtyä ja pohtia, että mitä tekijöitä tuossa epäonnistumisen ja huonon vasteen taustalla voi olla. Siis niitä kaikkia testattavia asioitahan on vaikka kuinka paljon (ja yksityisellä
Jotenkin ajattelisi silti, että ei sun tapauksessa varmastikaan toivo ole missään nimessä menetetty, vaan nyt ihan todella vaan pitäis pysähtyä ja kääntää vähän lisää kiviä!