@Karhurouvanen kyllä huh heijaa noita sun makoiluja, siis että härre gyd oot jaksanut tollaista tehdä, hattua nostan. Mä en ole koskaan saanut tuollaista ohjetta klinikalta enkä apteekista, onneksi Eikä pakkausselosteessakaan tätä mainita. Onhan näitä asioita monia sellaisia mitä sekä itse että klinikoilla vaan "järkeillään", melkein nyt laittaisin sen piikkiin, tottakai se möhnä paremmin pysyy kun makaa paikallaan.
Mulla on joka raskaudessa mennyt niin että plussan jälkeen alkaa puikot pysyä paremmin, niinkuin nytkin, jotenkin pullistuu paikat niin puikotkin pysyy Ja onhan meissä tietenkin ihan anatomisia eroja. Mulla kyllä muuten ehdottomasti sinne löysään suuntaan jos johonkin ja mulla päinvastainen kokemus, että Cyclogest pysyy paremmin sisällä kuin luget! Erilaisia ollaan kaikki Vähän nyt alkoi tän keskustelun jälkeen kuumottaa että oliko hyvä ratkaisu laittaa uus puikko kun se siellä festareilla tuli ulos, tunsin siis ihan sen möykyn josta päättelin että tuli melkolailla kokonaisena ja n.5 minuutissa, toki äkkiähän se alkaa liueta. Mutta juuri tuosta Karhurouvasen sanomasta syystä, että se keltarauhashornonilisä periaatteessa pitää alkion siellä kohdussa, niin päättelin että vajaa annos on huonompi kuin vähän varmaan liikaa. Kai

hitto vie no toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Ahdistushan tässä puskee vaikka varhaisultrassa oon jo käynyt, että mikä vielä voi mennä pieleen.
Muuten sain nyt Ovumiasta ohjeen, että myös Cyclot saa lopettaa vkolla 10. Tämä on kuulemma "nykytiedon valossa riittävä". Ja hämärä muistikuva, että myös
@Ovum93 olisi sanonut näin jossain kohtaa?
Ja siis niin aamen
@Keltainenkukka92 tälle naisen metatyö-asialle!! Neuvolassa tänään juuri tilitin, että oon sekä menneen puolen vuoden aikana hoidoissa että nyt tässä alkuraskaudessa tuntenut tosi isoa yhteydettömyyttä mieheeni. Ollaan oltu yhdessä joku tuhat vuotta ja ihana parisuhde on, mutta ei hän kyllä _yhtään_ pääse tähän henkiseen puoleen kiinni eikä osaa mua tukea, siis ollenkaan Ja mitä sanoit karhurouvanen, että niitä kaikkia ärsyttäviä pikkuasioita gonapeptylin jääkaappisäilytyksestä reissussa, lääkkeiden kantamisessa mukana, onko ovis vkoloppuna, mahtuuko ivf-jonoon ajoissa, miten punktiot osuu töiden suhteen, nää miljoona pientä asiaa kuormittaa ihan sikana jo aikataulullisesti ja ajallisesti ja sitten semmosena kaameana huoli- ja metatyökuormana. Äääh tää on mun ainainen valitusvirsi naisten metatyöstä mutta tässä lapsettomuuden suossa mennään kyllä niin koviin sfääreihin että huh hei.
@näännä tai joku muu, mulla on pieni läjä (10?) raskauskeijun halpoja ovistestejä jotka joutaa pois, että jos joku ajelee tampereen suunnalla niin voin jättää vaikka johonkin postilaatikkoon noudettavaksi ihan ilmaiseksi