Yksityisellä oleminen itsessään voi olla syy, meidän lääkäri soitti ensikäynnin aikana ylilääkärille pyytäkseen ns erikoislupaa tehdä IVF jonon aikana. Saatiin lupa koska aikaa ei tosiaankaan ole mun arvoilla (ja mulle tuli suoraan sanottuna olo että lääkäri vähän sääli meitä kun ollaan "niin nuoria" ja tehneet kaiken ns oikein ja silti ollaan
tilanteessa.) Tämä tuli kyllä vähän yllärinä koska olin kysynyt yksityiseltä klinikalta (siellä sanottiin vain ettei saa olla alkioita pakkasessa) ja googlannut kokemuksia. Voin kertoa että sydän hakkas kun hän soitti ylilääkärille ihan siinä vastaanottohuoneessa ja kuulimme vain mitä oma lääkäri sanoi. 
Laskin muuten että jos saadaan edes yksi blasto pakkaseen emme ehdi käyttää sitä ennen HUSin seuraava käyntiä koska siihen vain 2,5 kk ja jo tämä kierto tuntuu venyvän hurjan pitkäksi kiitos synarelan.
Että voisihan siinä mielessä vain odottaa HUSia ja säästää rahat... Mutta tosiaan tähän asti emme ole päässeet edes punktioon niin kait se on liikaa toivottua ja jos nyt saadaan enemmän kuin yksi blasto niin PASit paljon halvempia ja silloin olisin niin onnellinen että 

.
No, juttelen vielä yksityislääkärini kanssa keskiviikkona kun on kontrolli. Jos jotain saa toivoa niin toivon sydämeni pohjasta että a) kaikki näyttää hyvältä keskiviikkona ja lääkäri ehdottaa uutta pitkää kaavaa jo seuraavan kiertoon eli synarelan aloitus jo nyt ja b) että ovulaatio tapahtuu heti alkuviikosta.
Miten @haaveillen pärjää? Toivottavasti @Mariamimin fiilikset ok nyt kun h-hetki lähestyy! Ja @näännä tehdäänkö seuraava inssi nyt tähän kiertoon? @MyMa toivottavasti estron nosto auttaa!! Seurataanko sitä?
Laskin muuten että jos saadaan edes yksi blasto pakkaseen emme ehdi käyttää sitä ennen HUSin seuraava käyntiä koska siihen vain 2,5 kk ja jo tämä kierto tuntuu venyvän hurjan pitkäksi kiitos synarelan.
No, juttelen vielä yksityislääkärini kanssa keskiviikkona kun on kontrolli. Jos jotain saa toivoa niin toivon sydämeni pohjasta että a) kaikki näyttää hyvältä keskiviikkona ja lääkäri ehdottaa uutta pitkää kaavaa jo seuraavan kiertoon eli synarelan aloitus jo nyt ja b) että ovulaatio tapahtuu heti alkuviikosta.
Miten @haaveillen pärjää? Toivottavasti @Mariamimin fiilikset ok nyt kun h-hetki lähestyy! Ja @näännä tehdäänkö seuraava inssi nyt tähän kiertoon? @MyMa toivottavasti estron nosto auttaa!! Seurataanko sitä?
Viimeksi muokattu: