@pienitoiveemme pahoittelut, multa oli mennyt tuo sun lista-info ohi! Lisäsin sut nyt listalle
@Keltainenkukka92 mahtavaa, että kystien kanssa olikin tapahtunut positiivista edistymistä! Kerran noinkin päin, kun yleensä tahtoo kaikille tulla vaan niitä takapakkeja. Sori kun mulle ei nyt mennyt jakeluun, mutta mitä tämä tarkoitti sun kertomassa julkisen puolen elokuun käynnistä:"Käynti siinä kohtaa on kontrolli eli tutkimukset ja katsotaan yksityisen tuloksia, varoitteli jo että voi olla etteivät edes yritä mutta ainakin olemme listoilla." ?
@haaveillen voi ihanaa, että sulla on varhaisultrakin ihan pian! Niin jännää Mua henk koht ei haittaa yhtään että kerrot täällä, tosiaan sehän rohkaisee meitä muita. Mutta ymmärrän että kaikista ei välttämättä tunnu kivalta. Noh, veikkaan että sullakin alkaa jossain kohtaa tehdä mieli saada sitä raskaus-vertaistukea enemmän mutta ole nyt ihmeessä mukana vaan
Haluatko
@näännä listoille? Toi sun nick on muuten ihan huippu
Omanapa, että limakalvo ei ollut kasvanut riittävästi, ja siirto menee kesäkuulle. Ehtis toukokuun loppuun, mutta oon silloin reissussa. Harmittaa, kun sen neurologisekoilun takia piti jättää estrogeeni vähäksi aikaa pois, niin eipä se limis sitten jaksanut kasvaa, kun hoitojakso estrogeenille jäi tässä kierrossa liian lyhyeksi. Noh leuka rintaan ja kesää kohti. Onneksi Ovumiassa kesäsulku on vaan 2 vkoa ja mulla lääkkeellinen kierto muutenkin, niin toi tuskin muodostuu ongelmaksi että osuis just siihen heinäkuuhun (jos ei siis ekasta tärppää, tähän oon henkisesti varautunut).