@Zelina onnea munasolusaaliista, toivotaan että saatte hyvän määrän alkioita

mulla oli myös 7 munasolua, niistä 4 hedelmöittyi ja saatiin lopulta kaksi alkiota. Luulisi että teilläkin siirrettävää olisi perjantaina, ja pakkaseenkin jäisi vielä jotakin ❤ Toivotaan parasta.
Ja
@pienitoiveemme paljon tsemppiä piinapäiville

Sä oot siellä myös jonkinsortin lotossa voittanut kun oot työkaverin tavannu inssissä

Mä myös aidosti ”pelkäsin” samaa että joku tuttu on samaan aikaan odotustilassa, vaikka tiesin että se on äärimmäisen epätodennäköistä
On: Hurjaa ajatella että muutaman päivän päästä meidän pakkanen on tyhjä ja täytyy alottaa homma alusta jos ei tule onnistumista

Ja pakko jakaa tää, kun eilen tuli somessa vastaan päivitys missä julkaistiin tosi romantisoitu kuvasarja positiivisesta raskaustestistä, oli ruusuja, ultrakuva yms ja sitten kuvateksti alkoi sanoilla SV abortti… Mua alkoi ihan fyysisesti oksettamaan, raivostuttamaan, ja itkettämään kun katsoin ne kuvat ja luin sen tekstin. Ei itsessään se abortti, ja tekstikin oli kaunis, ja kullakin on oikeus tehdä omaan elämäntilanteeseen parhaaksi katsomansa päätökset. Mutta se tuntui niiiiiiin pahalta, että toisilla on varaa valita, että NOT YET my love, vielä ei ole sinun aika tulla meidän elämään.

Me toiset täällä oltaisiin valmiita tekeen mitä vaan, käydään tätä lapsettomuuden helvettiä läpi, suolletaan rahoja hoitoihin ilman takeita onnistumisesta, kun samaan aikaan toiset tekevät abortteja.

Ja en siis ole aborttivastainen, se on oikeus jota kannatan, mutta ajatus tuntuu omaan elämäntilanteeseen peilattuna vaan niin EPÄREILULLE, että tuun pahoinvoivaksi