Eilen vaikutti vielä hyvältä: lämpö oli noussut, eikä mitään oireita, mieli oli jo ihan raskaustiloissa vaan Tänään lämpö putosi reilusti, joten luulen että tämä oli tässä, vaikka kramppeja ei olekaan vielä tullut. Tein normitestin eilen (puhdas nega), mutta luin sitten niistä raskaushormonitasoista, että eihän sen vielä pitäisikään näyttää mitään kuin aikaisintaan DPO 11, eli huomenna. Aikaista testiä en viitsi käydä ostamassa. Olen ensi viikolle varannut akupunktion uutta kiertoa silmällä pitäen Jos nyt ei menkat ala, niin tarttee viimeistään sitä ennen testata, että osaa hoitaja varoa tiettyjä pisteitä.Mitenkäs siellä piinapäivät sujuu? Joko olet tehnyt testin? Hienoa kuullä että vaikutti siltä että ovulaatio tapahtui. Minua kiinnostaisi kanssa alkaa seuraamaan lämpöjä, mutta en oikein tiedä miten siihen ryhtyisi/oppisi.
Täällä vasta dpo6 ja aika matelee. Olen viikonloppuna menossa juhliin ja pohdin pitääkö mennä täysin holittomalla linjalla vai miten siihen suhtautuisi. Tästä syystä tein tänään testin, ja aion tehdä huomenna uudelleen. Ovitrelle näkyy positiivisena testissä 10 vrk, mutta ajattelin että näkee ainakin onko viiva huomenna haaleampi vai voimakkaampi, ehkä siitä voisi päätellä jotain. /Vierailija
Miten onkin aina niin, että kaikki juhlat on juuri tuohon aikaan, kun voi olla jo raskaana, muttei testi välttämättä näytä vielä Itse varmaan ottaisin jonkun huikan, mutta jättäisin siihen.
Mä ostin nyt ekaa kertaa lämpöjen mittailuun myös ovulaatiolämpömittarin (aiemmin olen siis vain seurannut Ouran lämpöjä), mutta kun ne siirrän sovelluksen taulukkoon, on piirtynyt graafi ihan hassu ja täysin erilainen, mitä Ouran piirtämä (Ourahan ei edes mittaa kehon peruslämpöä, joten eivät ole suoraan verrannollisia). Syy on todennäköisesti, että heräilen ihan eri aikoihin (4-7 välillä). Mittaus kun pitäisi tehdä suusta pisimmän unijakson (mielellään väh. 4h) jälkeen ja aina samaan aikaan, heti herättyä, ennen kuin on noussut sängystä. Tätä nyt sitten harjoittelen itsekin