Hei Naiset!
Tuulia: Vai että kolme ultraa saa Norjassa, wau!Tuo tosin on outoa että tiettyyn sairaalaan pitää ihan hakea. Toivottavasti nyt ehditte kuitenkin sairaalaan saamaan, missäs sitä muuten synnyttää?
Mulla on sama juttu duunin kanssa. Viime viikon lopulla sain kuulla että miut vakinaistetaan. Ja se on hyvä, koska äitiysraha on isompi kun jää vakinaisesta työstä pois (kun jos työsuhde loppuisi ennen ä-lomalle jäämistä ). Ihme,että mahani kanssa vakinaisen viran sain! Onni on myötä, nähtävästi.
Niin ja olen kohta kuudennella kuulla... eli toivottavasti sinäkin ehdit paprut kirjottaa ennenkuin jäät kiinni! Tosin mie en oo ollu päivääkään poissa eikä oo ollu paha olo, vaan oon voinut oikein hyvin. Eli sen puolesta ei ois voinu arvata kukaan minun raskautuneen.
Napsuneiti: Ois tuo rintsikkaostos edessä täälläkin, kamalaa! Mulla on vaan yhdet rintsikat jotka vielä jotenkuten mahtuu, mutta ainakin 2 kuppikokoa on kasvanut ja olen "normaalisti" b. Yritän vaan tunkeutua näihin ja ostella sit suoraan imetysliivejä ettei tarttee ostaa pieneksi aikaa turhaan niitä. Muutenkaan, en ole ostanut mitään raskausvaatetta! Farkuista jätän ylimmän napin auki niin, että oon tehnyt siihen "jatkopalan" hiuslenksusta.
Ja paitoja oon ostanut noin yhtä kokoa isompia ja sen mallisia, että ne mahtuu. Näitä vaatteita on hyvä sit pitää synnytyksestä palautuessaankin. Niin. ja vähän olen kade tuosta että teidän ultra on 4D!
Ja saunomisestakin piti vielä sanoa, että se kai rasittaa vähän kehoa! Mie nautin yhä saunasta, mutta jätkä alkaa potkimaan aikalailla. Huomaakohan se tuon pienen lämmönmuutoksen siellä masussa?
Kylmä vesihän on kielletty, niin mulle sanottiin jo sairaalassa (kun olin hyperin takia). Että jos kylmällä suihkuttaa vatsaa, niin tulee supistuksia. Että jos joku haluaa kokeilla miltä supparit tuntuu...
Vilhelmiinalle onnittelut sydänäänistä! Löysitkö molempien äänet? Voi olla hankalaa kun siellä on myös istukat joista myös kuuluu sykkeet. Tuntuukohan ne liikkeet tuplista aikaisemmin? Uskoisin kyllä näin kun siellä on vähempi tilaa.
Teillä onkin työ varmaan miettiä molemmille lapsille nimiä (kahdet tytön- ja kahdet pojan nimet!?), kummeja, varusteitaja muita. Ihanaa. :heart:
Minä: Olen aika onnellinen nainen. Hirviöpäivät (7-21) loppuvat tällä viikolla hiljalleen ja sit pääsen rauhottumaan. Enää pieniä koulujuttuja työn ohella. Myös vakiviran saaminen helpotti oloa kummasti. Vauvan liikkeet tuntuu, joten on turvallinen mieli sit raskaudenkin suhteen. Ihaninta on tuo miehen mieletön kiintymys. Sunnuntaina se sen ekaa kertaa teki.
Pussas mahaa ja sano vauvalle että minä rakastan sinua. :heart: Tosin sano kyllä mullekin. ja kissoille. se on semmonen. Mies pitää älyttömän hyvää huolta. hakee koulusta, pitää huolta ruuasta ja kodista ja sit kun oon kotona niin passaa ja hemmottelee. Haluaa tukea miut yli näitten raskaitten päivien. Vaikka kyllä se on samanlainen ihan normaaleinakin arkipäivinä. :heart: