Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

Hei! Nopeasti kertoilen ultrakuulumiset! Loppupäivä menee kokouksessa, enkä pääse nettiin kun vasta illalla kotoa.

Siellä se meidän vauva huiteli!!! :D
Kaikki mitä nyt nähtiin näytti olevan kunnossa! Turvotusta oli muistaakseni 1,4/1,8 mm kahdella eri mittauskerralla. Piti vähän herätellä kaveria että kääntyi sopivaan asentoon.
Aivan älyttömän hienoahan se oli nähdä! Että siellä oikeasti on meidän vauva ja näytti voivan hyvin!! Kävin myös verikokeessa, eli otettiin se veriseula myös. Toivottavasti sieltä ei nyt tulisi uutta huolta! Mulla kun on tätä ikääkin jo aikas paljon. No ei kai se pelkän iän perusteella tule se riskiluku liian suureksi, jos muut asiat kunnosa. Odotellaan siis kirjettä kotiin jos kaikki kunnossa, soittavat jos on tarvetta lisätutkimuksiin.
Laskettu aika meillä pysyy samana eli 7.6. vaikka koon mukaan oli päivän edellä.

Ihanaa päivää kaikille!!

Onnellinen Ripe + Elvis 12+1 :heart:
 
haave: meille sanottiin samalla tavalla kuin teille tuosta veriseulasta ja verikoe otettiin viikoilla 12+0 elikkäs 16.11,kirje tuli eilen kotiin ja siinä kaikki ok.Kirje oli päivätty 19.11 ja kellonaikakin oli 12. Eli itse vastauksessa ei ollut mennyt kuin 3,5 päivää. Kannattaiskohan sun soitella sinne labraan vastauksista?Mutta luulen että ne olis teille kyllä ilmoittaneet jos vastauksessa jotakin häikkää olis!

miukulan labravastausta täällä jännätään kaikki peukut ja varpaat pystyssä! :D

muoks* ripe: onnittelut ultranäkymistä ja siitä että kaikki ok!Se on kieltämättä ihana tunne kun näkee että omassa mahassa joku liikkuu ja nyrkkeilee! :heart: :heart:
 
Heippa kaikki! Onneksi olkoon dreamer ja astrid :heart: :)

Täällä on aikalailla hiljaiseloa vietelty. Supistellut on muutaman viikon, välillä tullut kipeitäkin supistuksia. Nyt olin viikon sairaslomalla ja otin rauhallisesti kotona, niin supistukset on rauhoittuneet. Pitää vaan toivoo, että pysyvät poissa töissäkin. Mielelläni olisin töissä loppuun asti. Vauvalla on onneksi kaikki hyvin. Rakenneultra on kolmen viikon päästä, pääsee taas kattelemaan pikkusta.

Huomenna vaihtuu taas viikot. Tänään siis 18+6. Jotenkin vk:n 16 jälkeen mennyt aika kauheen nopeesti. Viikon päästä on jo puolivälikin. :) Aiemmin olen mielestäni tuntenut liikkeitä, mutta nyt niitä ei ole muutamiin päiviin tuntunut ollenkaan. Istukka on ihan täydellisesti tuossa edessä, joten se tietenkin vaikuttaa asiaan aika paljon. Noh, eiköhän ne muutaman viikon sisällä rupea tuntumaan.
 
Pantalaimon: kiitos onnitteluista! Etköhän sinäkin piakkoin jakaudu. =)

Aleksandria: kyllä sitä vaan vahvasti ollaan raskaana hcg 20500. =) Ihanaa! :heart: Vielä kun ultra toisi hyviä uutisia. No viikko vielä niin selviää.

Huomenna sais mennä ottaa sikapiikin, hieman mietityttää onko turvallista. Sain myös tänään kuulla, että miehen veljen puoliso odottaa. Että tulee anopille oikein tupla ylläri. Hänellä kun on vain yksi lapsenlapsi ennestään ja se on jo 15 vuotta. Saa sitten vauvoja kerralla kaksi, jos kaikki menee hyvin.
 
kiitos onnitteluista. tein taas tänään pari testiä; vielä on tosi uskomaton olo - voiko tää pitää paikkansa. entäs jos perjantaina testi on negaa ja oon vaan kuvitellut???!

nyt olis 4+0 ja tässä testien kuvia: :whistle:

nämä otettu n. 4.30-5.15 aamuöisin :LOL:
3+5
3+6
4+0



4+0, testi tehty siis tänään PÄIVÄLLÄ


aavistelin plussaa jo perjantaina, kun yht. äkkiä tuli samanlainen olo kuin punktion jälkeen, vaikka koko viikon oli ollut ihan hyvä olo. olin lukenut että HCG voi stimuloida hyperin uudelleen.
no, tänään soitin laps. polille, verikokeet otettiin, ultrattiin ja passitettiin SAIKULLE viikoksi.
perjantaina otetaan uudet ja myös se HCG. toivotaan että se olis sopivissa luvuissa. :heart:

olo on ainakin tosi ällöttävä silleen aaltomaisesti... muuten ei oikein mitään oireita. ehkä noi aamuheräämiset liittyy tähän ja nukkumaan vois mennä jo 20 aikaan? rinnat on kipeet kuten aina ennen menkkoja, ehkä nänneihin ottaa eri tavalla kuin negakierrossa. pissa(tai siis koko alapää, hyi) haisee; joo, kyllä mä sitä aina joskus pesenkin . :LOL: kuukautismaiset kivut alkoi viime tiistaina: niitä on ollut, aika kipeääkin tehny. ehkä vähän erilaisia kuin negakierrossa, ja yleensä tietty ne voimakkaat kivut on alkanut vasta juuri ennen vuotoa.

voi, kun pääsisin nyt tänne teidän kanssanne juttelemaan!
 
Dreamer voi ONNEA!!!! Kyllä nuo selviä plussia on! Eli ei muuta kun rataudu tänne vain ;). Ihana saada lisää odottajia tänne!

Miukula hieno hcg arvo kyllä! Onnea ja eikös olekkin helpottunut olo. Ainakin hetken ;)

Napsuneiti ja pikku-Prinssi rv17+0 *poks poks poks*
 
Kiitos onnitteluista! Erityisesti Pantalaimon, oltiin pitkään samassa pinossa, huisia, että sinä tosiaan pian "jakaudut"! Aika menee... Ainakin joskus nopeasti!

Miukula myös mua mietityttää tuo sikapiikki... Olen kuitenkin ajatellut sen hakea, kun tällä viikolla siihen on mahdollisuus.

Dreamer78 kyllä nuo on ihan selkeitä plussia! Onnea vielä! Me ollaan melko samoissa lukemissa sitten, taidetaan olla muuten ikätovereitakin. (mikäli tuo vuosiluku sun nikissä viittaa syntymävuoteen...)
 
Onnea dreamer78! Kyllä nuo ovat ihan selkeitä plussia! :heart: :flower: Että eikun pinoon mukaan vaan. Se on niin kiva saada muitakin, jotka ovat näin alussa vasta. Saadaan yhdessä jännätä! :D

Astrid: Kyllä minäkin varmaan sen piikin otan. Sitä polillakin suosittelivat. Olen kauan asiaa pohtinut ja jos siitä sitten jotain haittaa tulee, niin se on sitten tarkoitettu niin. Mutta yritän uskoa ammatti-ihmisten sanaan. Ymmärrän myös niitä jotka ovat piikkiä vastaan.

Napsuneiti: Kyllä tuo arvo hiukan mieltä rauhoitti. Onhan tämä aika hirveän jännää ja stressaavaa, ainakin niin kauan kuin on tuo keskenmenon riski. Että jos ei tässä stressissä mene kesken, niin ei sit ollenkaan. Näin olen päättänyt! :LOL: Ei mut ihan tosissaan kyllä tässä mielialat tiuhaan vaihtelee, ja vaikka yrittäis ottaa rauhallisesti, niin ei onnistu.

Mut onneksi saan ultraan mennä jo tämän viikon torstaina. Hoitaja soitti sen hcg tuloksen ja ehdotti, että voidaan aikaistaa ultraa, jos haluan, et pitäis kyllä näkyä jo tuolloin. Jännää!!! :kieh: Ja sanoin myös, et mun raskausviikot lasketaan viime kuukautisista, eli nyt on sitten rv 6+3. Katsoo sit miten se muuttuu ultrassa.

Hyviä hermoja kaikille odottajille, tässä jännittävässä matkassa!!! Toivoopi Miukula
 
kai sitä minäkin uskallan sitten kurkistella tännepäin... plussa testattu lauantaina ja maanantaina=) eli rv4+3 vasta mennään...

miukula näinpäs vaan tulin sun perässä=) :heart: sullahan on jännä torstai=)

mitäs oireita muilla alkuraskaudessa olevilla on??? täällä väsymystä, hetkittäistä huonoa oloa ja ilmaa vatsassa vaikka muille jakaa :LOL:
 
Tervetuloa uusille :wave: ja onpa mukavaa saada sinut dreamer tälle puolelle!

Kateellisena lueskelen teidän painokommentejanne...sydänkäpyset ovat kyllä saaneet minulle aikaiseksi jo nyt muhkean vauvamahan ja vaa alle en edes uskalla astua.

-Tiki & :heart: :heart: rv 14 +1
 
Nyt kotona vähän paremmin aikaa kommentoida kun töissä ;)

Ripelle onnea ultranäkymistä! Onko sulla poika-olo? Sanottiinko ultrassa mitään että näkyykö "Pojan vehkeitä" ?

Isabella ja Astrid myöskin tervetuloa joukkoon! On ihana kun tämä lapsettomien plussanneiden pino kasvaa. Aivan mahtavaa!!!!

Tiki juu-u... kuules, mullakin on jo melkoisen iso masu, eikä edes kaksosia tulossa. Ja taas alkaa liivit ahdistaan ja nyt mennään jo kuppikoossa E. Eli voi pärsse. Pakko kohta mennä oikein liiviliikkeeseen.

Mä luulen että oon tänään ihan oikeesti jo tuntenu liikkeitä. Sellasta hassua möyrintää ja yks kunnon tömps tossa navan alapuolella. Ei ne suolen liikkeitä ja eksyneitä pieruja voineet olla enää kaikki sentäs. Tai näin ainakin kuvittelen ;)

Tänään tuntui töissä niin väsyneeltä että hyvä ettei päässyt itku. Aivan älyttömän uupunut olo. Mutta iltapäivällä se ihan vähän paranee ja kävin apteekista hakeen sitä rautamehua. jos aamulla kokeilis miltä se maistuu. Örks.

Mä laitoin jo jouluvalot palamaan ;). On jotenkin niin synkeetä ja kun yksin täällä kotona möhkin ni vähän valoa pimeyden keskelle ja piristystä mulle. Mies kun on tapansa mukaan koulussa koko illan. Ja perjantaina sillä penteleellä on vielä pikkujoulut ;(. Välillä vähän kieltämättä tuntuu yksinäiseltä.
 
Krokodiili
napsuneiti, jaan kanssasi yksinäisyydentunteen. Mulla mies on kans KOKO ajan jossain päivät ja illat sekä tällä hetkellä peräti reilun puolitoista viikkoa ulkomailla työmatkalla. Että ihan yksin saan enimmäkseen oleskella työpäivien jälkeen. Olen sanonut, että systeemin on syytä muuttua ensi vuonna!!!

dreamer78, onnea plussasta. :flower: Aikaisin olet plussat saanutkin näkyviin.

Painosta ollut puhetta (tiki-71 ja muut), en jaksa edes ajatella montako kiloa mulla on jo tullut raskauden aikana... Monta. Sikäli huolestuttavaa, että kun olen ylipainoinen, niin ei saisi tulla paljoa lisää. Mutta en ole jaksanut kyllä yhtään välittää... eikä ne ole kyllä neuvolassakaan alkaneet valittaa, kun just vasta kumminkin olen päässyt oksentamisestakin eroon ja normaaliin elämään. Ei kiinnosta kytätä syömisiä.

(.) Työkaverit sanovat, että vatsani kasvaa silmissä. No niin se kyllä melkein tekee. Huomenna toinen perhevalmennus, fysioterapeutin pitämä (- raskauden ajan ergonomiaa jne.). Ensi viikolla edessä sokerirasitus :/

Olen ollut kohta 4 viikkoa kovassa flunssassa. Välillä oli jo vähän parempi, mutta viime viikolla taas paheni ja yskin jälleen yöt läpeensä... Huomenna menen lääkäriin kuunteluttamaan keuhkot. Vauvakin ihmettelee varmasti, että mitä ihmeen juttua tää on, kun koko ajan maha pomppii rajusta yskimisestä.

terv. Krokodiili 25+5
 
Kristiina76 26.7.2010 - toinen (PAS-poika-06) - TAYS - 3xIUI,5xIVF - hoidot aloitettu alunperin v.2003, toinen kierros 01/09

Eli heippa :wave: Tuolta loppuvuoden hoitolaisista tänne pompsahtaisin :) Plussatesti tehty viime viikon ke, sekä to sekä la :D Eka ultra olisi 9.12, sitä jännätessä... kaksi alkiota siirrettiin eli onko heitä nyt masussa yksi vaiko kaksi... saa nähdä :D

Maha on ollut ihan turvoksissa jo pari viikkoa ja mahaa juilii menkkamaisesti, ihanaa :D

Ihanaa, täällä näkyy jo olevan muitakin heinäkuisia :heart:

Krisse rv 5+1
 
:wave: vaan kaikille tälle puolelle :wave:
Olen taustaillut teitä tässä jo hetkisen, mutta rohkaistuin nyt kirjoittamaan jo, kun täällä muitakin uusia rantautui =)
Tuolta lapsettomuus -puolelta, +35 pinostahan minä, tai siis me ;)
Plussa testattu sopivasti isänpäivänä (2. IVF) ja nyt vaan odotellaan varhaisultraa, joka on ensi viikolla. Todella helpottavaa, mutta samalla älyttömän jännittävää, saada varmuus. Jänskää on myös se, että alkoita siirrettiin kaksi :heart: :heart:
Samalla viikolla on myös eka neuvola-aika, joten kun tämän viikon jaksaisi vielä ihan niiden kolmen tehdyn testin "voimalla".
Verikokoetta ei ole otettu, eikä missään vaiheessa kukaan ehdottanut, joten ihan hieman epärealistinen fiilis asuu tuolla takaraivossa... Varmasti olis sellainen otettu, jos olisin vaatinut, mutta olemme yksityisellä joten kyllä noissa laskuissa on sen verran summa -kohdassa numeroita että pakotin itseni luottamaan noihin vahvoihin kahteen viivaan.
Oireitakin on muutamia - liivit piti jo hetimmiten ostaa kuppia isommat ja aika hankalaa on löytää syömistä mikä maistuu...
:x

Mutta päivä kerrallaan, päivä kerrallaan... Onnea tänne kaikille plussasta minunkin puolestani ja jaksuja!! :flower:

talvea, pakkasta ja pirusti lunta odottava Möhkis ja boy(s?)
 
kiitos lämpimästä vastaanotosta. :)
olen nyt lukenut alkutaivaltanne ketjun alusta asti. oon vähän yli puolen välin. tutustuupa tässä sitten paremmin jokaiseen. :) (tosin vähän liian jänniä ja surullisiakin hetkiä siellä on ollut)

mahtakohan tää hyperin turvotus laskea ollenkaan? ... mulle on tullut nyt jo 4 kiloa painoa tän hoidon aikana. huh huh. mä oon 160/68... viimeksi kun aloin odottamaan noita kaksosia, painoin 63-64. ja sain aikaiseksi n. 20kg lisää painoa.. just joo.
 
Hui, nyt on ollut oikeen kunnon plussatuulet menossa. Tervetuloa ja paljon onnea myös möhkö, kristiina ja isabella! :heart:

Kun haluatte listaan laittakaa esittelypötköä tulemaan, lisään heti, kun huomaan viestin. :)
 
Ihanaa, uusia tulee lisää!!! Onnea kovasti kaikille! :flower: :flower: Nyt meitä heinäkuulaisia on jo iso porukka. Mukavaa kun voidaan jakaa kokemuksia tässä alkutaipaleella. Osa kun on jo varmemmilla vesillä, kun viikkoa on kertynyt. Vaikka ihanaa se on kuulla myös mitä tuleva sitten mahdollisesti tuo. :)

Isabella81: Ihanaa ja onnea sulle. On se vaan hienoa kun samasta pinosta on niin moni nyt plussannut. Tulee kyllä erilainen joulu ja vuoden lopetus, kuin viime vuonna!! :heart: Ollaan muuten samanvuotisia, jos tuo 81 on sun syntymävuosi.

Kun kyselit oireita, niin mulla niitä on aika vähän, mut pissalla saa käydä useammin, myös rinnat hieman kipeät. Ei oikeastaan muuta. Kahviakin pystyn viel juomaan. Niin mut valkkaria tulee paljon, välil pelkää, että alkaako ne menkat vai mitä sieltä lorisee! :LOL:
 
Isabella81: jos haluat aloittaa uuden pinon, niin kyllä minä ainakin voisin liittyä siihen. Kyllä tännekin varmasti hyvin mahtuu. Kaikki kuitenkin on plussannut kesän tai syksyn aikana. Enemmän kuitenkin on yhteistä, jos ollaan kaikki vähän niinkuin samassa tilanteessa, eli tässä tapauksessa alkumetreillä.
 

Yhteistyössä