Täällä on tunnelmat asteen helpottuneet. Sain tänään maanantaina otetun hcg-arvon ja se oli kuulemma hyvä eli olen edelleen raskaana, vaikkka oireita ei ole kyllä tullut nimeksikään. Vähän rauhoitti tämä tieto. Nyt vielä kertaalleen joko huomenna tai perjantaina uusi mittaus, jotta nähdään, mitä maanantain niagaran jälkeen on tapahtunut. Eilen illalla tuli vielä n. ruokalusikallinen kirkasta verta ja yöllä noin puoli teelusikallista. Ja kaikki siis täysin kivuttomasti, tuntuu vaan että nyt jotain valahtaa. Tämä siis viittaisi siihen, että kyse on hematoomasta, joka siis on verihyytymä tai mustelma. Tämä tullut todennäköisesti siitä punktiosta. Tämä on nyt sinällään vaaratonta, MUTTA jos se on suuri ja tulee vauhdilla, on vaarana, että kaikki muu tulee mukana. En siis tiedä, miten kauan on mahdollista, että vuoto saattaa yllättää. Jäin nyt kokonaan kotiin töihin ja teen töitä kotisohvalta käsin. Lepäily ja kaiken rasituksen välttäminen saattaa edesauttaa sitä, että loput hematoomasta tulee "rauhallisesti", vähittäin ulos eikä kertarysäyksellä. Mutta jännittelen edelleen.
Niin ja tuosta töissä kertomisesta. Mä olen ope ja tutkija yliopistolla, joten no problem. Töitä saa tehdä kotona ilman, että kukaan kyselee mitään, ei ole mitään työaikoja tms. Vain oman opetuksen aikana pitää olla paikalla. Mut mä teen pääsääntöisesti vain tutkimustyötä, joten kaikki järjestynee varmaankin.
Ja Pohtijatar: Onnea sulle sylikaupalla! Vihdoinkin!!!
Mulla on muuten ultra 5.10, mutta lääkäri sanoi, että voisin käydä täällä omalla paikkaunnalla gynellä jo ennen sitä. Eli milloin kannattaisi mennä, jos haluaisi nähdä sykettäkin jo? Tänään on huimat rv.5+2. Eli ehkä minutkin voisi laittaa listalle? Uskallankohan?
Vadelmaunelma ja toistaiseksi rv5+2 :heart: