Y
ystävä
Vieras
Onko kenelläkään? onko asia muuttanut teidän ystävyyttä? Miten ystävä suhtautuu teidän lapsiin? kokemuksia??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:mulla myös paras ystävä lapseton.Sain itse lapsen muutama kuukausi sitten ja oon tosi ihmeissäni tän ystäväni käytöksestä ja kommenteista...esim.kun nähdään jossain niin saattaa työntää pään vaunuihin ja sanoa vauvalle "mitä äidin kulta" tarkoittaa siis itseään äidillä.Ja välillä kutsuu itseään lapsen varaäidiksi...oon tosi pahoillani ystäväni lapsettomuudesta ja oon tukenut häntä kaikin keinoin mut mun on tosi vaikee niellä noita sen letkautuksia enkä tajua et mikä saa ihmisen sanomaan tollasia juttuja.En oikeen viitti hermostuakaan hänelle vaikka ärsyttääkin tosi paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:mulla myös paras ystävä lapseton.Sain itse lapsen muutama kuukausi sitten ja oon tosi ihmeissäni tän ystäväni käytöksestä ja kommenteista...esim.kun nähdään jossain niin saattaa työntää pään vaunuihin ja sanoa vauvalle "mitä äidin kulta" tarkoittaa siis itseään äidillä.Ja välillä kutsuu itseään lapsen varaäidiksi...oon tosi pahoillani ystäväni lapsettomuudesta ja oon tukenut häntä kaikin keinoin mut mun on tosi vaikee niellä noita sen letkautuksia enkä tajua et mikä saa ihmisen sanomaan tollasia juttuja.En oikeen viitti hermostuakaan hänelle vaikka ärsyttääkin tosi paljon...
Kieltämättä erikoista käytöstä :/ Varmasti ketä tahansa häiritsisi tuollainen... Kiusallista tosiaan kun ei tuohon ole helppoa lähteä sanallisesti puuttumaankaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:mulla myös paras ystävä lapseton.Sain itse lapsen muutama kuukausi sitten ja oon tosi ihmeissäni tän ystäväni käytöksestä ja kommenteista...esim.kun nähdään jossain niin saattaa työntää pään vaunuihin ja sanoa vauvalle "mitä äidin kulta" tarkoittaa siis itseään äidillä.Ja välillä kutsuu itseään lapsen varaäidiksi...oon tosi pahoillani ystäväni lapsettomuudesta ja oon tukenut häntä kaikin keinoin mut mun on tosi vaikee niellä noita sen letkautuksia enkä tajua et mikä saa ihmisen sanomaan tollasia juttuja.En oikeen viitti hermostuakaan hänelle vaikka ärsyttääkin tosi paljon...
Kieltämättä erikoista käytöstä :/ Varmasti ketä tahansa häiritsisi tuollainen... Kiusallista tosiaan kun ei tuohon ole helppoa lähteä sanallisesti puuttumaankaan.
niinpä.
Oon pari kertaa huomauttanut et "nyt lopeta" mut on sit taas seuraavan kerran kun nähdään ni tehnyt samalla tavalla.
Hän on kuitenkin kummitäti ni ois kiva et voisin huoletta antaa hänen olla kahdestaan vauvan kans mut tollasten juttujen jälkeen pikkasen mietityttää jättää ihan kahdestaan.....