[QUOTE="poikia3";23539563]Juu, ei munkaan lapsia ikinä tarjoudu kukaan hoitamaan, pari kertaa vuodessa päästään miehen kanssa yhdessä muutamaksi tunniksi pois kotoa. Mä olen myös sitä mieltä, että kun lapset on hankkinut, pitää olla itse heitä valmis hoitamaan.
Niin, ja se avun saaminen ja antaminen on kaksisuuntainen tie, joten ap MITEN AUTAT SISKOASI?[/QUOTE]
mä olen sitä mieltä että hänellä on nyt mistä antaa, minulla ei. mutta kun hän sitten varmaankin muutaman vuoden päästä lapsensa saa(niinkuin on puhunut), niin sitten minä olisin pystynyt antamaan takaisin, ihan totta voisin hyvin auttaa paljon useamminkin kuin yhden kerran kuussa, ja jos hänellä olisi nyt jo lapsi niin tottakai olisin ottanut häntä hoitoon,minusta se ei ole iso vaiva, mutta hyöty siitä menisi lapselle.
sitäpaitsi kaikenlisäksi hän on kohta valmis sosionomi lastentarhanopettaja,että pitäisi hänellä riittää ammatillisesti taitoa olla erilaisten lasten kanssa, niin no siis tällä hetkellä työharjoittelupaikka hänellä on lähinnä istumista ja nuorten kanssa keskustelua.
ihmettelen vaan että jos hän eksyisi aikanaan päiväkotiin,niin miten hän jaksaisi joka päivä hoitaa ja kasvattaakin montaa lasta. jos ei kerran yhtä(tai kahta) lasta jaksa 1vrk, silloin tällöin?