V
"vieras"
Vieras
Mulla on kans ollut molempien jälkeen vauvakuume vauvan ollessa alle 2kk, varmasti johtuu hormooneista eikä sitä tunnetta välttämättä kannata kuunnella...
Mä katselisin rauhassa, miten erki alkaa nykyisen kanssa rullata, meillä ainakin molempien kanssa alku on ollut helppo ja itse olen ollut väsynyt vasta sitten kun vauva on alkanut kiinnostua enemmän maailmasta ja ei ole malttanut nukahtaa ja syödä jne. eli on tullut haastavammaksi siitä että alussa vain söi ja nukkui tyytyväisenä. Lisäksi mulle raskaus on fyysisesti vaikeaa aikaa, olisin ollut ihan pulassa jos olisi ollut ihan kanniskeltava vauva/taapero siinä. Vähän isompi pystyy jo itse kiipeämään syliin ja syöttötuoliin, voi neuvoa sanallisesti jne. Meillä lapsilla ikäeroa 2v2kk ja tuntuu hyvältä, lähipiirissä muutama 1,5 vuoden ikäero ja niissä on ollut pahaa mustasukkaisuutta ja äidit ovat olleet tosi uupuneita. Tietysti voi mennä hyvinkin, mutta mä neuvoisin, ettei ihan hormoonihuuruissaan tekisi näin isoa päätöstä, kun ei vielä tiedä yhtään, millaista arki yhden kanssa tulee olemaan