-
Tää oli oikeesti tosi hyvä valistusvideo. Tuli tippa linssiin.http://www.youtube.com/watch?v=4y-CBtzAsWM
Kuinka lapsi näkee humalaisen aikuisen.......
Tää oli oikeesti tosi hyvä valistusvideo. Tuli tippa linssiin.http://www.youtube.com/watch?v=4y-CBtzAsWM
Kuinka lapsi näkee humalaisen aikuisen.......
oisko 5 kertaa tämän 11v aikana ollut näitä ylilyöntejä että joudun raahaamaan sänkyyn aamuyöstä... ja kyllä olen ylihysteerinen tämän asian kanssa koska rakastan toista enkä halua että enää löydän häntä verilammikosta pihamaalta, tai olohuoneen lattialta yms tai se että herään aamu 7 eikä ole tullut kotiin ollenkaan :O ja sitten soitella kaverit ympäriinsä että missä mahtaa olla!!Siis jos mies on 11v yhteiselämän aikana muutaman (mitä se sitten kenellekin tarkoittaa, itselleni 3-7) kerran juonut itsensä sammumiskuntoon tai muuten mennyt överiksi niin miksi ihmeessä vaimo on aina pelännyt että lapset löytävät isänsä sammuneena jostain? Varsinkin jos lapset eivät edes ole koskaan nähneet isäänsä humalassa? Ylihysteerinen vaimo?
Muuten, jos tuota tapahtuu kerran vuodessa tai joka toinen/kolmas vuosi ja vaimoa stressaa nuo poikien illat niin eikö kannata sopia että mies yöpyy jossain muualla?
Olenpa jälleen kerran samaa mieltä kanssasi.No tuota...rauhoittukaa hiukan.
On olemassa ihan normaaleja, terveitä ja sympaattisia ihmisiä, joille on käynyt joskus niin että on tullut juotua liikaa ja sammuttua johonkin.
2 kertaa 10 vuoden aikana olen löytänyt oman siippani aamuyöllä vessasta nukkumasta, vaikka muuten hän juo itsensä humalaan ehkä 2-3 kertaa vuodessa.
Pitäiskö ottaa ero?
Toisiin ihmisiin alkoholi vaikuttaa eri tavalla kuin toisiin. Jos ryyppääminen ei muuten ole turhan usein toistuvaa tai alkoholi muuten ongelma, pitääkö jostain kertaövereitä olla heti avioeroa huutamassa.
Jokaisella parilla ja perheellä on varmaan omat pelisääntönsä tällaistenkin asioiden suhteen.
Voi hyvän tähen, naisten syytä kaikki?Miksi jotkut naiset mahdollistaa tuollaisen? :|
Ei kuule, nyt annetaan miehelle voimahali ja kysytään että "helpottiko"?Miksi jotkut naiset mahdollistaa tuollaisen? :|
Peesi tälle. Ja kun lapsille VOI, SAA ja PITÄÄ kertoa mistä on kysymys. Se että asia painetaan villasella ja lakaistaan maton alle on maailman väärin teko ja lapselle jää outo kuva siitä mitä tapahtui.No tuota...rauhoittukaa hiukan.
On olemassa ihan normaaleja, terveitä ja sympaattisia ihmisiä, joille on käynyt joskus niin että on tullut juotua liikaa ja sammuttua johonkin.
2 kertaa 10 vuoden aikana olen löytänyt oman siippani aamuyöllä vessasta nukkumasta, vaikka muuten hän juo itsensä humalaan ehkä 2-3 kertaa vuodessa.
Pitäiskö ottaa ero?
Toisiin ihmisiin alkoholi vaikuttaa eri tavalla kuin toisiin. Jos ryyppääminen ei muuten ole turhan usein toistuvaa tai alkoholi muuten ongelma, pitääkö jostain kertaövereitä olla heti avioeroa huutamassa.
Jokaisella parilla ja perheellä on varmaan omat pelisääntönsä tällaistenkin asioiden suhteen.
Eräs perheen äiti on noin tehnytkin!Ei kuule, nyt annetaan miehelle voimahali ja kysytään että "helpottiko"?
Jos perheen äiti olisi tuon tehnyt niin kyllä löytyis ymmärtäjiä täältä.
Olettaen, että lapsilla on kuitenkin se selvä ja täysjärkinen aikuinen seuranaan, jos vanhempansa känniääliönä näkee. Luulen, että lapsia hävettää vanhempansa sammuminen ihan varmasti jokaista, mutta elämässä on monia asioita, jotka heitä hävettää ja jos se sammuminen on vain kertaluonteista, niin seiviävät siitä kyllä.Ei se vanhemman humalassa tai sammuneenakaan näkeminen aina aiheuta mitään ongelmia. Kyllä sitä löytyy niitä aikuisia jotka voivat tänäkin päivänä naureskella sille missä kunnossa joskus lapsena sen vanhempansa löysivät.
Minä olen sammunut suihkun lattialle. Siskoni sammui kerran eteisen matolle. Erona on se, että lapset eivät sattuneet olemaan kotona.Ei kuule, nyt annetaan miehelle voimahali ja kysytään että "helpottiko"?
Jos perheen äiti olisi tuon tehnyt niin kyllä löytyis ymmärtäjiä täältä.
[video=youtube;azt_ShAvAlY]http://www.youtube.com/watch?v=azt_ShAvAlY[/video]Eräs perheen äiti on noin tehnytkin!
Oli tullut kotiin kaatokännissä aamuyöllä "tyttöjen illasta". Kontannut vessaan, matot ja kaikki mytyssä ja vaatteita pisin lattioita. Oksentanut päälleen ja kussutkin myös ja tämän jälkeen varmaan riisunut vaatteita pois ja sammunut siihen lattialle oksennus/kusilammikkoon.
Aamulla itse herään kun kakarat tulee ovelle, että äiti on pyörtynyt vessan lattialle ja minä paniikissa karaamaan että mitä mitä. No äkkiä selvis et sammuneena kuorsaa siellä.
Eipä ole tuon jälkeen arvon rouva paljoakaan puuttunut jos fillaroitsen hiljaa kotiin jostakin tutulta pienessä laitamyötäisessä.
Perustamalla perheen?Miksi jotkut naiset mahdollistaa tuollaisen? :|