B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sossu:no täähän nyt meni varsinaiseksi minun haukkumiseksi ihan vain sillä perusteella, että Virpin kanssa sivulla kaksi ei osattu selittää toisillemme mitä tarkoitamme. Turhapa tänne on näköjään mitään kirjoittaa, kun kukaan ei lue sitä olennaista vaan kaikki kommentit heitetään päin penaalia ja niistä sitten väännetään ihan omaan suuhun sopivia muunnoksia. Nooh.
Virpi, oletko todella ap vai onko joku muu käyttänyt samaa nimimerkkiä ja tunnustanut?
Jos tää oli provo niin mähän osuin oikeaan.
Alkuperäinen kirjoittaja bla:"Sossu" on varmaan jokin sosionomi (AMK).
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:Alkuperäinen kirjoittaja bla:"Sossu" on varmaan jokin sosionomi (AMK).
No tottahan toki ja aivan kaikki jotka täällä palstalla esiintyy milloin milläkin ammattinimikkeellä on aivan varmasti alansa koulutettuja edustajia= jokainen joka kirjoittaa täällä nikillä sossu ja kertoo olevansa sossu niin on sitä sekä sama lääkäreissä
![]()
kieltämättä sinunkin kommenttisi vaikuttivat siltä, että halu provosoida ap:ta on suurempi, kuin halu pureutua varsinaiseen ongelmaan. ikävää, että olit valmis mm. naureskelemaan ap:lle, etkä kuitenkaan kykene vastaanottamaan pienintäkään kritiikkiä asiasta. et myöskään vastannut aiemmin esittämiini kysymyksiin mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja sossu:Hauskaa tosiaan, että ketjun tarkoitus on haukkua alan ammattilaisia eikä pureutua todelliseen ongelmaan.
ja tämän päättelit mistä? oletatko automaattisesti, että sinua kritisoivat kommentit ovat jonkun sossuasiakkaan kirjoittamia? vaan mitäpä jos ne tulevatkin ihan sieltä tiskin samalta puolelta?Alkuperäinen kirjoittaja sossu:Toisekseen täällä sen näkee miksi monet asiakkaat omaavat ennakkoasenteita sosiaalityöntekijöitä kohtaan. Mehän ollaan kaikki tietenkin ihan perseestä ja yritetään vaan kiusata ihmisiä eikä suinkaan auttaa heitä!
Alkuperäinen kirjoittaja sossu:no täähän nyt meni varsinaiseksi minun haukkumiseksi ihan vain sillä perusteella, että Virpin kanssa sivulla kaksi ei osattu selittää toisillemme mitä tarkoitamme. Turhapa tänne on näköjään mitään kirjoittaa, kun kukaan ei lue sitä olennaista vaan kaikki kommentit heitetään päin penaalia ja niistä sitten väännetään ihan omaan suuhun sopivia muunnoksia. Nooh.
Virpi, oletko todella ap vai onko joku muu käyttänyt samaa nimimerkkiä ja tunnustanut?
Jos tää oli provo niin mähän osuin oikeaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lueskelin ketjua läpi, heräsi kysymys, että minkä alan lääkäri Virpi olet?
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Äitiyslomalainen. Ihan siviilinä täällä enkä työn puolesta
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Äitiyslomalainen. Ihan siviilinä täällä enkä työn puolesta
ihan siviilinä, mutta halusit kuitenkin mainita olevasi lääkäri?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Minä en itse asiassa usko, että ap olisi ollut provo. Eikä näin ollen myöskään sama kirjoittaja kuin Virpi. Olisin mielelläni jatkanutkin juttua, jos ap olisi palannut linjoille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt lapset on suunniteltu antaa sukulaisille.
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt lapset on suunniteltu antaa sukulaisille.
Hienoa ap! Sinua on moni tänne takaisin kaipaillutkin niin saadaan huisia jatkoa tälle viihdeketjulle!
Eikä ole edes väliä oletko se alkuperäinen ap vaiko joku uusi yrittelijä jonka sormia syyhyttää, pääasia että sinulla on riittävästi mielikuvitusta!
Jatkoa odottelen!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt lapset on suunniteltu antaa sukulaisille.
Hienoa ap! Sinua on moni tänne takaisin kaipaillutkin niin saadaan huisia jatkoa tälle viihdeketjulle!
Eikä ole edes väliä oletko se alkuperäinen ap vaiko joku uusi yrittelijä jonka sormia syyhyttää, pääasia että sinulla on riittävästi mielikuvitusta!
Jatkoa odottelen!
TÖRKEETÄ!
Olen oikea ap ja olen ollut paikalla, vain kun ketjun aloitin.
Huostaanotossa ei ole mitään hauskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Brf:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt lapset on suunniteltu antaa sukulaisille.
Jatkoa odottelen!
TÖRKEETÄ!
Ei ole ei, mutta ymmärtämättömyytesi huostaanottoon johtaneista syistä kuulostaa vähintäänkin epäuskottavalta. "Vilkkaat lapset" ei ole mikään huostaanottoperuste, eikä ikimaailmassa mene ainakaan mulle läpi, että viranomaiset ihan vaan sen takia/mielivaltaisesti/huvikseen olisivat tehneet huostaanottopäätöksen. Joku tässä ap:n ajatuksenjuoksussa mättää ja pahasti (tai sitten kyseessä on kuitenkin provo...).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt lapset on suunniteltu antaa sukulaisille.
Jatkoa odottelen!
TÖRKEETÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Brf:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt lapset on suunniteltu antaa sukulaisille.
Jatkoa odottelen!
TÖRKEETÄ!
Ei ole ei, mutta ymmärtämättömyytesi huostaanottoon johtaneista syistä kuulostaa vähintäänkin epäuskottavalta. "Vilkkaat lapset" ei ole mikään huostaanottoperuste, eikä ikimaailmassa mene ainakaan mulle läpi, että viranomaiset ihan vaan sen takia/mielivaltaisesti/huvikseen olisivat tehneet huostaanottopäätöksen. Joku tässä ap:n ajatuksenjuoksussa mättää ja pahasti (tai sitten kyseessä on kuitenkin provo...).
Tai sitten et tiedä asiasta tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Brf:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Brf:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt lapset on suunniteltu antaa sukulaisille.
Jatkoa odottelen!
TÖRKEETÄ!
Tai sitten et tiedä asiasta tarpeeksi.
Joko itse tiedät? Tuolla aiemmissa kirjoituksissasi olit ainakin ihan hoo moilasena, että miksi ihmeessä lapset vietiin.
ensin kerrot kommentoivasi asiaa lääkärin näkökulmasta, mutta kysyttäessä minkä alan lääkäri olet, toteatkin yhtäkkiä olevasi täällä ihan siviilinä. siinä se ristiriita mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Miksikäs en kun tuolla aiemmin ketjussa kysyttiin millä rahkein ja pätevyydellä minä kommentoin niin kerroin että olen ennen keikkea äiti mutta myöskin lääkäri koulutukseltani.
Onko sinun mielestäsi ammattini jotenkin häpeällinen että siitä pitäis olla ihan hissukseen vai missä sun (ja monen muun) ongelma? Vai tuleeko jotenkin epäuskoinen olo että joku koulutettukin ihminen olisi tänne voinut eksyä paskaa jauhamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ensin kerrot kommentoivasi asiaa lääkärin näkökulmasta, mutta kysyttäessä minkä alan lääkäri olet, toteatkin yhtäkkiä olevasi täällä ihan siviilinä. siinä se ristiriita mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Miksikäs en kun tuolla aiemmin ketjussa kysyttiin millä rahkein ja pätevyydellä minä kommentoin niin kerroin että olen ennen keikkea äiti mutta myöskin lääkäri koulutukseltani.
Onko sinun mielestäsi ammattini jotenkin häpeällinen että siitä pitäis olla ihan hissukseen vai missä sun (ja monen muun) ongelma? Vai tuleeko jotenkin epäuskoinen olo että joku koulutettukin ihminen olisi tänne voinut eksyä paskaa jauhamaan?
kieltämättä myös olo on erittäin epäuskoinen, sillä luulin tämän palstan olevan vain _meidän kouluttamattomien_ paskanjauhantapaikka.![]()