Lapset jouluna iskälään

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Tossa exän kanssa ollut puhetta että jospa nuo lapset menis iskälään ihka ensimmäistä kertaa viettämään joulua. Eipä vaan vieläkään osaa sanoa joulun suunnitelmia, ihan ku ei vois vaan päättää että joo, otetaan ne etälapset tänne ja ollaan kotona tai mennään niitten kaa johonkin tms... Tänään toi esikko tossa sitten puhui, ettei tiedä haluaako mennä isälleen jouluna pilaamaan näiden joulua, jos vaikka haluavat viettää sitä omien sukulaistensa kanssa :o Hienosti on exä onnistunut työssään, eivät tunne tytöt itseään tervetulleiksi sinne ja muutenkin kokevat ettei iskä juurikaan välitä :(

Tosi ikävää :/

Meillä on menty jo monta vuotta joka-toinen-periaatteella, oikein onnistuneesti.
Vajaa vuosi sitten ex repäisi ja muutti sille paikkakunnalle missä pojat käyvät koulua niin voi osallistua heidän arkeensa myös arkena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon ite halunnut että lapset on mun luona JOKA joulu!

Aika itsekästä...ehkä isäkin haluaa lapset JOKA joulu?? Vai onko sulla joku etuoikeus?!
Meilläkin lapset vuorovuosin äidillä ja isällä

Me oltiin aina äidin luona joulu penskoina.
Kun oltiin totuttu ja haluttiin viettää joulu sillä isolla sukulaisporukalla.

Vanhemmat oli silloinkin ihan hyvissä väleissä, eli ei ollut ongelma. Ois faija meidät varmaan halunnut niille jouluksi, mutta meitä siinä kuunneltiin.

Vietetään edelleen joulua mun äidillä, nykyisin tosin siellä viettää jouluaan myös mun faija ja äitipuoli =)

Loistava systeemi, ei tarvitse reissata edestakas ja isolla porukalla kaikilla on hauskempaa.

Miehen tytär on ollut aina aaton äitinsä luona, eli kotonaan, mutta joulupäivänä tai tapanina meillä. Nyt hän on jo aikuinen, joten tulee meille sitten kun omaan aikatauluunsa sopii. Kävimme yleensä aina aattona tai edellisenä päivänä viemässä heille lahjat ja saimme glögiä ja pipareita =) Mutta aaton tyttö tahtoi pienenä olla äidin kanssa ja siihen toiveeseen sopeuduimme.

Yhteistyössä