V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Kiittelisin ja tarjoaisin rahaa.. Kunnon mukaan jättäisin käyttämättä tai ottaisin käyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Esimerkiksi laatusaappaat eivät mene miksikään yhden lapsen käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:Vois olla et hiukan aluksi ihmettelisin.Jos siis tarjonnut lapselle eikä minulle suoraan.
Me kierrätetään vaatteita ym. kavereiden kesken ja olen jopa saanut meidän pihalaiselta hänen lapsensa vanhoja vaatteita.Ja minusta se oli iloinen yllätys kun hän niitä tarjosi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Ihan sama, mä en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Ihan sama, mä en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.