V
Vieras
Vieras
Ottaisin kiitollisena vastaan, olisin onnellinen ja toivoisin, että olisivat meidän lapselle sopivia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Esimerkiksi laatusaappaat eivät mene miksikään yhden lapsen käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Ihan sama, mä en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Onko sulla monta lasta? Jos isommalta jää pieneksi ja on hyvässä kunnossa, etkö sittenkään?
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Täällähän on paljon ihmisiä, jotka eivät käytä lapsillaan käytettyjä kenkiä? Mitä teette sitten niille kengille, kun teillä ei enää käytä.
Meillä kun on yhdet nokian kumisaappaat kuopuksella, jotka on mun vanhat ja kiertänyt jo kaikki suvun lapset...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
Onko sulla monta lasta? Jos isommalta jää pieneksi ja on hyvässä kunnossa, etkö sittenkään?
3 lasta. En sittenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, kaksipiippuinen juttu... Hieno ele, antaa ilmaiseksi mutta esim. kengät on sellasta tavaraa, mitä ei saisi käyttää käytettynä.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Onhan se totta, että kenkä aina vähän muotoutuu käyttäjänsä mukaan, joten ne ei välttämättä ole ihan ihanteelliset seuraavalle käyttäjälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
3 lasta. En sittenkään.
Okei. No mitä sä teet niille pieniks jääneille? Vietkö sä niitä tolla logiikalla ees kirpparille. Tms??
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:En loukkaannu, mutta en käytä lapsellani käytettyjä kenkiä.
3 lasta. En sittenkään.
Okei. No mitä sä teet niille pieniks jääneille? Vietkö sä niitä tolla logiikalla ees kirpparille. Tms??
Annan eteenpäin tai vien UFFin laatikkoon. Ei mua haittaa jos joku muu käyttää käytettyjä kenkiä lapsellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Pitääkö nyt hävetä jos olen tällaiseen syyllistynyt?? Olen kuskannut yhden lapsen vähän käytettyjä kenkiä kaverilleni..Huh huh..jospa hän ei vaan ole kehdannut kieltäytyä!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja eräsvaan:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Pitääkö nyt hävetä jos olen tällaiseen syyllistynyt?? Olen kuskannut yhden lapsen vähän käytettyjä kenkiä kaverilleni..Huh huh..jospa hän ei vaan ole kehdannut kieltäytyä!!!!
Siis mistä ihmeestä olet vetänyt herneen nenään?? Siitä, kun kaikki eivät käytä käytettyjä? Tämän ketjun kaikki vastaukset ovat olleet asiallisia.
Itse ottaisin mielelläni vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:En minäkään kaikkia niistä annetuista käytä, mutta en ala nyrpistellä toiselle, kun lahjoituksena ojentaa.
Olen niinkuin kohtelias sillä kohtaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:En minäkään kaikkia niistä annetuista käytä, mutta en ala nyrpistellä toiselle, kun lahjoituksena ojentaa.
Olen niinkuin kohtelias sillä kohtaa B)
OT: mua aina pelottaa lukea aamuisin sun viestejä kun mä mietin että jos sä olet kamalan äree.
![]()