Lapseni on liian laiha :(

• Viestiketjun aloittaja millä painoa lisää?
  • Ensimmäinen viesti
millä painoa lisää?
Ikää 4v. (tyttö) ja pituutta 110 cm ja painoa 20,5 kiloa. On todella huono syömään eli syö aina vain yhden annoksen kerrallaan, ei ikinä ota lisää. Mehua kyllä joisi, mutta ei sitä anneta kuin lasillinen päivässä ihan hampaiden takia. Mielestäni tuo näyttää niin laihalta :(

Huisi hippu
osta vauhtivanukasta, se on sellaista alipainoisille tarkoitettua korkeakalorista vanukasta, sisko sai sillä painon nousuun, hyvän makuisia. prismasta. yhdessä purnukassa 200kaloria, joka varmaan riittäisi sun tytölle extraksi.

laiheliinin äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
osta vauhtivanukasta, se on sellaista alipainoisille tarkoitettua korkeakalorista vanukasta, sisko sai sillä painon nousuun, hyvän makuisia. prismasta. yhdessä purnukassa 200kaloria, joka varmaan riittäisi sun tytölle extraksi.
Nyt heräs mielenkiinto... Mitäs tää tällainen vauhtivanukas on? Tiedätkö ihan virallista nimeä?

o
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
En ole kullutkaan. Pitää kokeilla. Onko siellä hyllyssä missä esim. jackyt vai missä?

Oho
Alkuperäinen kirjoittaja millä painoa lisää?:
Ikää 4v. (tyttö) ja pituutta 110 cm ja painoa 20,5 kiloa. On todella huono syömään eli syö aina vain yhden annoksen kerrallaan, ei ikinä ota lisää. Mehua kyllä joisi, mutta ei sitä anneta kuin lasillinen päivässä ihan hampaiden takia. Mielestäni tuo näyttää niin laihalta :(
Kuten toisetkin, ei tuo kyllä laihalta kuulosta. Meillä poika oli tuon pituisena 17.3kg, hoikka - mutta ei silti tullut mieleenkään, että painoa pitäisi tulla lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja millä painoa lisää?:

Laiha?

Rukoilijasirkka
Onko minun tyttö jotenkin painava, kun painaa 17 kiloa ja on 105 senttiä pitkä? Ei yhtään näytä pullukalta, mutta on sitten ehkä skrodempi kuin itse olin sen ikäisenä.

Yhteistyössä