Lapseni koulussa on jollain täitä,en laita omaa lastani kouluun ennen kuin täi ongelma ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
no niin,saatiin siis eilen tietää että tyttäreni koulussa on joltain oppilaalta löytynyt täitä:x Ja se on vissi että mun lapsi ei kouluun mene,niin kauan kun tää ongelma on siellä! mun mielestä mikään ei voi velvoittaa mua laittamasta lapsea kouluun,niin kauan kun siellä on jollain täitä,en voi ottaa sitä riskiä että ne tarttuis mun lapsen ja sitä kautta koko perheeseen,meillä on kuitenkin 4 lasta.tänää tyttö oli siis ekaa päivää pois koulusta,täytyis nyt soittaa opettajalle ja kertoa miksi oli poissa ja se että ei ole lapsi tulossa ollenkaan,niin kauan kun täitä on.onko kellään muulla vastaavaa kokemusta? ja voiko opettaja alkaa tämän takia "vänkkäämään" vastaan?

Ootko niin hölmö ettet tiedä, että voit pestä lapsesi pään shamppoolla joka estää täitä tarttumasta sinun lapseen. Aika lyhyeksi jää lapsen kouluvuosi, jos hän on aina pois kun tulee täivarotus, sillä niitä tulee tuon tuostakin. Mitenhän meinaat reagoida kun ensimmäinen KIHOMATO tartunta lappu saapuu lapsen mukana kotiin.....

Taitaa tulla piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä kotiopetus. Koska millä varmistaa, että kaikki täit ovat poissa. Kaikki vanhemmat eivät edes huolehdi täipesusta.

Kotiopetukseen vaan, koulussahan kiertää oikeastaan koko vuoden kamalia tauteja ja bonuksena tietenkin täit, madot ja syyhypunkit. Ja hei muistahan, että kihomadot voivat olla oireettomiakin joten lapsesi koulussa voi olla kuukausien ajan erilaisia ötökkä ongelmia.

Onko tää nyt vaan joku linicinin ilmainen mainoskanava??? Kaikissa täiohjeissa mitä netistä löytyy, mainitaan myös, että turhaa sampoopesua EI kannata tehdä! Täit tulevat vastustuskykyisiksi ja lapsi saa kaupan päälle turhia kemikaaleja.

[QUOTE="vieras";27579895]Onko tää nyt vaan joku linicinin ilmainen mainoskanava??? Kaikissa täiohjeissa mitä netistä löytyy, mainitaan myös, että turhaa sampoopesua EI kannata tehdä! Täit tulevat vastustuskykyisiksi ja lapsi saa kaupan päälle turhia kemikaaleja.[/QUOTE]

Ei kukaan ole tässä ketjussa täishampoota neuvonut käyttämään ehkäisyyn. Vaan ihan siihen tartunnan ehkäisyyn tarkoitettua luonnontuoteshampoota ja sitten tuota Linicinin omaa Prevent (ehkäisy) suihketta...

On kokemusta pitää lapset kotona tartunnan välttämiseksi, mutta kyseessä ei olleet täit.
Pitää täyttää viralliset laput asiasta ja hoitaa kotiopetus, meillä lapset oli kouluun palatessaan edellä luokkiansa, joten mitään hurjia se ei vaadi, yhden kokeenkin pidin.

Täitä on ollut lasten kouluissa ja luokilla joka vuosi, 21 kouluvuodessa tartuntoja 0.

[QUOTE="...";27579604]Olet tainnut itsekin lapsena jäädä kotiin, kun oli täitä. On meinaan sen verran ihan perustavanlaatuisia kirjoitusvirheitä tuossa tekstissä.[/QUOTE]

Anteeksi kirjoitusvirheeni :( Tuli hieman paha mieli tuosta solvauksesta. Niin ja aloin kyllä miettimään itsekkin josko hieman ylireagoin tähän täi asiaan,anteeksi olen pahoillani. Mutta siis huomenna lapsi kouluun,tän päivän ohjelmaan apteekki reissu..(käyn kysymässä tuota täishampoota) kiitos neuvoista ihmiset! Mukavaa joulun odotusta kaikille palstalaisille! Ja ennen kaikkea rauhaa ja rakkautta! :)

Vähintään kerran vuoteen on varoituslappu tullut koulusta viimeisen 10 vuoden aikana. Kertaakaan niitä ei vielä meille ole tullut, vaikkei mitenkään erityisesti vältelty.

miten ajattelit varmistaa, että täivaara on ohi? soitat kaikille koulun oppilaille kotiin, pipot tutkit, vai menet ihan täikamman kanssa tutkimaan päät? ja kun olet tämän tehnyt ja päätät lapsesi päästää kouluun, voi seuraavana päivänä jollakin taas ola täitä. Niin se vaan menee.

Yhteistyössä