Lapseni ei leiki...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nyt harmaana"

Vieras
Koska en anna sen leikkiä. Mitä järkeä siinä muka on? Ei mitään. Kasvatan lapseni kunnon työläiseksi. Auttaa kotona: siivoaa, imuroi, pesee astioita korokkeen avulla ym ym. Meillä kasvatetaan lapset tekemään työtä. Ei leikkimään. Elämä ei ole leikkimistä. Ulkoiluttaa koiran myös silloin kun itse en viitsi. Päiväkotiin ei mene. Hän on aina kanssani kotona. Kavereita ei hyväksytä. Koulun tulee käymään kotikouluna vaikka sitten maksan yksityisopiskeluna. Ulkoilla saa vain minun kanssa. Hän on 4v. Jos käsken imuroimaan hän tekee sen välittömästi. Mukavaa kun on pikku apulainen. Itse ei tarvitse juuri mitään tehdä. En ole yhtäkään rokotusta antanut hoitajan pistää. Hänen terveyttä ei pilata. Ikinä ei ees nuhaa ole ollut. Hän saa tulevaisuudessa sairastamistaan taudeista suojan. Minun lapsestani tulee palvelija minulle. Ja vain minulle. Hän parhaillaan laittaa pyykit kuivumaan. Sitten pesulle ja nukkumaan. :)

Sama meillä. Ainoa ero et mulla on noita lapsia siunaantunut jo 8. Ite ei tarvi tosiaan tehdä juuri mitään. Ja lapset on tyytyväisiä kun saavat palkan ja pääsevät shoppailemaan :)

[QUOTE="miss piggy";23747125]Sama meillä. Ainoa ero et mulla on noita lapsia siunaantunut jo 8. Ite ei tarvi tosiaan tehdä juuri mitään. Ja lapset on tyytyväisiä kun saavat palkan ja pääsevät shoppailemaan :)[/QUOTE]

Et kai sinä palkkaa orjille maksa?! :O

orjat.jpg

Uusimmat

Yhteistyössä