mun mielestä taas on hyvä että vakavistakin asioista puhutaan.Alkuperäinen kirjoittaja Roosa:Aivan, mutta ei ole mitenkään hyväksyttävää, että täällä puidaan tätä asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mut sitä suuremmalla syyllä tämän toisen tytön vanhempien pitäisi olla mukana selvittämässä mitä on tapahtunut, eikä vähätellä tapausta.Alkuperäinen kirjoittaja Aino:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Luin tätä ketjua ja tässä ihan liikaa takerrutaan siihen, että kyseessä oli hiiri!!! Todellisuudessa lapsessa on pahasti jotain vialla eikä väliä ole sillä mikä tai kuka oli uhrina nyt!!!! Tuon ikäisen lapsen empatiataju on jo kehittynyt ja oikean sekä väärän erot ovat selvillä. Uskokaa vaan niin seuraavaksi hän saattaa hyvinkin heittää alas kaverinsa koiranpennun. No jos tästäkään ei vielä tajuta omassa kodissa ettei kaikki ole hyvin niin taas tässäkin maassa on yksi koulusurmaaja lisää.
Hienoa AP että puutut asiaan kuten kuuluu!!! Niin ja en todellakaan päästäisi kyseistä tyttöä kotiini ja ilmoittaisin asiasta myös muiden kavereiden vanhemmille... Osaisivat sitten ainakin varoa omissa kodeissaan.
Vaikea mennä sanomaan, että miten todellisuudessa on asia mennyt. Nyt meillä on vain tämä yksi näkökulma asiasta. Afrikannorsun kanssa samoilla linjoilla.
(ja mun mielestä aina lasten kesken tapahtuneet asiat pitäis selvittää perinpohjin, kaikki osapuolet näkee oman versionsa, ja yleensä se totuus on jotain siltä väliltä )
mut oli tapahtunut nyt mitä tahansa, normaalia käytöstä se 7v ei ole.
Ja vielä se, että tälle lapselle on nyt diagnosoitu vaikka mitä tällä palstalla. Kannattaa muistaa, että on rikos esiintyä väärällä ammattinimikkeellä ja toisekseen, ei nämä parjaamiset auta tätä tyttöä tai hänen perhettään.
Itse ainakin suuttuisin jos saisin tietää, että perheestämme on kirjoitettu jollekin palstalle ja puitu perhetaustoja yms. Nämä asiat eivät yksinkertaisesti ole kaikille tarkoitettuja!
lapsilla on ongelmia, perheillä on ongelmia, maailmassa on monta asiaa jotka eivät ole kunnossa, mut jos niistä asioista ei puhuta, ne ei koskaan tule korjatuiksi.