Olisko kohta kotona, oudenkäynti kohta.
Kuulé, aivan varmasti´voit tehdä tollasesesta lapsesta lastensuojeluilmoituksen ja tän sanoo,äiti, jonka laspset huostaanotettu. (Mun lapset perineet isänsä vamman ja se suurin syy lasten omituiseen käytökseen) Lapset pääsivät siskoilleni, eli sama, kun olisivat asuneet mun luona.... >Mutta näillä mennään.....Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:Tänään tytöllä 7v oli kaveri kylässä. Leikkivät tytön huoneessa ja itse olin olohuoneessa nuorempien lasten kanssa. Tytöllä huoneessaan kolme minihiirinaarasta terraariossa, ovat kesyjä ja ihania ja tyttö osaa niitä nätisti käsitellä. Yhtäkkiä huoneesta alkaa kuulua kamala Äiti, äiti huuto itkunsekaisena ja tietysti juoksin paikalle kun pelästyi niin kamalasti että mikä siellä on hätänä. Kun pääsin paikalle (meni ehkä 4s) niin tyttö seisoo terraarion vieressä yksi hiiristä kuolleena käsissään ja tämä toinen tyttö KIKATTAA vähän kauempana. Kysyin sitten että mitä on tapahtunut ja tyttöni kertoi, että tämä kaveri oli ottanut yhden hiiristä terraariosta ja astunut sen päälle! Toinen tyttö vaan kikatti ja sanoi että kokeili vaan saisiko sen tapettua. Ja saihan se.Pakkasin sitten kaikki lapset autoon ja lähdettiin tämän toisen tytön kotiin asiaa selvittämään. Siellä vastassa äiti pikkusiskon kanssa ja yhtään ei ottanut kuuleviin korviinsakaan, selitti vaan että vahinko on ollut ja että ei meidän tyttö.
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Voiko tästä tehdä rikosilmoituksen? Lastensuojeluilmoituksen (siksi koska tytöllä todellakin viiraa ja pahasti kun tuollaista tekee)? Tyttöni on todella surkeana ja järkyttynyt, ei pysty käsittämään miksi ystävä teki noin. Enkä kyllä ymmärrä minäkään. Mieheni on aivan raivoissaan ja haluaisi huomenna mennä vielä tytön vanhemmille kertomaan mitä mieltä on asiasta. Pidän kyllä tytön huomenna pois koulusta, koska tuskin tänä yönä nukkuu ja toisekseen tämä hiiren tappanut kaveri on samalla luokalla.