lapsen isä

Minun tulevan lapseni isä oli todella innoissaan raskaudesta, mutta siinä oli alkuinnostus, sitten alkoi kulkea kavereitten kanssa viikollakin yömyöhään vaikka aamulla sillä oli töitä ja minulla koulu, tätä jatkui koko kesä/syksy, öitäkin oli pois mitään ilmoittamatta ja akku loppu etten minäkään saanu sitä kiinni. Nyt on sitten muutama viikko laskettuun aikaan, ollaan käyty perheneuvolassa pari kertaa, perjantaina olisi uusi aika. Viime kerralla sanoin että olen eron kannalla, mutta onko se sitten parempi vaihtoehto? Lapsen isä sanoi syyksi menemisilleen että kun hän vielä kerkee juoda ja olla kavereitten kanssa, tietenkin ymmärrän menot päivällä/illalla, mutta sen piti mennä aina öisin ja onko normaalia että missään parisuhteessa toinen ei ilmoita mitään jää vaan yöksi johonkin, vaikka on yhteinen asunto? Kenelläkään muulla käynyt näin? Tilanne tuntuu tosi vaikealta. Nyt sitten mies odottaa jo että lapsi äkkiä syntyisi, kauankohan sitten innostusta riittää?
 
No joskus on kuulemma vaan nukahtanut, vaikka tarkoitus on ollu kotia tulla, sitten on yleensä kännykästä akku loppunut ettei ole voinut ilmoittaa ja lähtenyt sitten juomaan kavereitten kanssa. Ja sanonut sitten sitäkin ettei ole sen takia ilmoittanut kun mä suuttuisin siitä, mut kai mulla nyt on oikeuskin.. :(
 
Hitto mikä mies... :eek: Harmi että tuommosiaki löytyy, mutta KYLLÄ on oikeuski suuttua kerta ilmottelematta jättää kotii tulematta :(
Jospa lapsi syntyisi niin näkis onko asia oikeestikkii niin että "nyt kun vielä kerkee"
mutta voimia! :hug:
 
siis onko nyt kyseessä todella MIES vai poikanen??
Ei 18v ole mies eikä kyllä valitettavasti pysty ottamaan kovin suurta vastuutakaan pienestä vauvasta. Ehkä totuus on valjennut tulevalle isälle tässä odotusaikana ja on huomannut kuinka tuleva tulee sitomaan häntä :( itselläni on poika joka tuli isäksi 18v eikä todellakaan ollu siihen valmis. Lapsen äiti valitettavasti joutuu kantamaan suuren vastuun lähes yksin. Mutta ketään ei voi pakottaa lastaan hoitamaan jos hän itse ei sitä halua.
 
Hän on 21-vuotias, ettei nyt mikään poikanen enää, tai miten sen nyt ottaa. :/ vapautta se on tässä raskauden aikana halunnut, että kerkee mennä ennen kuin lapsi syntyy, mutta onko sitten valmis siihen vastuuseen mikä tulee kun vauva syntyy? :/
 
No me ei asuta yhessä, mutta poikaystävä on kyl ollu tosi paljon mukana esim neuvolassa on oikeestaan joka kerta. Tai no ei olla käyty ku vast kaks kertaa neuvolassa ja sit ultrassa. Aluks se oli aika paniikissa (niinkuin minäkin!) mutta nyt ollaan molemmat jo totuttu ajatukseen.
 
Miehillehän lapsesta tulee konkreettinen vasta lapsen synnyttyä.
Meillä äijä on jo kolmenkymmenen ja edelleen se hyppää kuin pikku poika
kavereiden kanssa. Mutta mä oon päättäny et puutun siihen vasta, kun alkaa olla synnytys lähellä. Menköön nyt viimeiset reissunsa.
Mies joko asettuu tai sitten ei, se riippuu paljon omastakin asenteesta.
Mutta toivottavasti jokaisen lapsi sais vastuuntuntoisen isän :)
 
Mä ajattelin vähän samaan tapaan kuin edellinen, mutta yhtenä yönä kun taas täällä yksinäni oottelin miestä baarista kotiin niin tajusin että ei se miksikään muutu synnytyksen jälkeenkään. Ihan samalla tavalla se haluaa mennä sitten myöhemminkin. Tosin ei tämä hyppää joka viikonloppu eikä tee mitään katoamistemppuja ettei ilmottelis ja aina tulee kotiin yöksi. Mä uskon enemmänkin siihen että miehet tajuaa isyytensä ja kiinnostuu siitä vasta siinä vaiheessa kun ne voi ottaa sen 5-vuotiaan mukaan kattomaan kun autoon vaihdetaan renkaat tai muuta vastaavaa.
 

Yhteistyössä