Tuli käytyä Helsingissä en pidä siitä kaupungista yhtään.

  • Viestiketjun aloittaja kauhea paikka
  • Ensimmäinen viesti
nohh
Helsinki on ihana kesäkaupunki. Kävellen lähes joka paikkaan, luontoa, kulttuuria, huvituksia. Koko perheelle jotain. Asuinpaikkana ei minua varten, olen tällainen bönden-pirkko, mutta ymmärrän kyllä miksi niin moni haluaa asua siellä.
 
Helsingin herra
Oliko aloittajan tarkoitus kenties vaan provosoida helsinkiläisiä? Jos et tykkää pääkaupungistamme, niin harmi, mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Onneksi et joudu asumaan täällä sitten.
 
"vieras"
Helsinki ei ole mielestäni saasteinen eikä siellä ole juuri kerjäläisiäkään.
Helsinkin keskustan yllä näkyy kellertävä saastekupla kun ajaa kohti keskustaa. Ilmiö nälkyy hyvin selvästi pakkaspäivinä kun pienhiukkasmittarit ovat punaisella. Kun asuu keskustassa niin ilmanottoaukkohen kohdalla seinälle ja ikkunapokiin jää mustaa diesel-töhnää. Viimeistään ikkunoita pestäessä näkee mitä on tullut hengitettyä.

Onneksi pääkaupunkiseudulla voi asua muuallakin kuin juuri keskustassa.
 
Rksökrgjsrö
Musta tuntuu että Hesassa yli puolet asukkaista on homoja, lesboja, transsuija, rikollisia, narkkeja, mamuja, nekruja, raiskaajia, sekoja sun muita. tavallinen ihminen on siellä erikoisuus. On se kumma että tommonen mesta pysyy ees kasassa. Räjähdysherkkä tilanne siellä. Normaalin ihmisen ku näkee niin aika usein se onkin muualta.

Joo ja teinit ihan kamalia siellä. Vittu-paskaa vaan huudellaan ja tytöt huoraa neekereille parista sidukasta. Oikeesti muutaman tunnin kun pyörähtää näkee niin paljon pahaa että huh huh. Ja sit vielä jokku maksaa ittensä kipeeksi että saa asua tuolla. Ja kukahan nekin rahat maksaa...
Lääkitys unohtunut?
 
"vieras"
No olihan siitä juttua, että Kampissa pyörii teinejä, jotka suostuu seksiin uusia farkkuja tms. vastaan. Aivan järkyttävää. Kyllähän toisaalta jotkut teinit maallakin pyörii vanhempien amispoikien takapenkeillä, minkälaisia vaihtokauppoja siellä sitten tehdään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28136512]Helsinkin keskustan yllä näkyy kellertävä saastekupla kun ajaa kohti keskustaa. Ilmiö nälkyy hyvin selvästi pakkaspäivinä kun pienhiukkasmittarit ovat punaisella. Kun asuu keskustassa niin ilmanottoaukkohen kohdalla seinälle ja ikkunapokiin jää mustaa diesel-töhnää. Viimeistään ikkunoita pestäessä näkee mitä on tullut hengitettyä.

Onneksi pääkaupunkiseudulla voi asua muuallakin kuin juuri keskustassa.[/QUOTE]

Kauniina kesäpäivänä mereltä katsottuna tämä Hgin yllä oleva saastepilvi näkyy erityisen hyvin.
 
"vieras"
Mulla on ollut ihana lapsuus ja nuoruus Helsingin keskustan kupeessa Punavuoressa. Muutin pois kolmekymppisenä (kun valitettavasti ei ollut varaa ostaa riittävän isoa asuntoa perheelle). Ei paljon liikuta, jos joku ap:n kaltainen ei Helsingistä pidä. Aika moni muu kuitenkin pitää :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28136758]Meillä on täällä iso palkka. Turussa sain samasta työstä 1700€/kk ja Helsingissä 2600€/kk. Kyse on siivoustyöstä.[/QUOTE]

Turuus asunnot ovat puolet halvempia.
 
kaukana Kehä III
Mua ärsyttää Helsingissä se, etten tunne paikkoja enkä osaa liikkua siellä :kieh:
Mutta onko se kaupungin vika? Ei, vaan maalaisuuteni :ashamed:
Olen nyt pikkasen ryhdistäytynyt ja alan pikku hiljaa hahmottaa sitä kaupunkia. Onneks, sillä mä viihdyn Helsingissä!! Hyvä ystäväni asuu siellä ja toimii oppaana :D
 
vierailija
Oletko käynnyt koskaan Suomen rajojen ulkopuolella suuressa kaupungissa? Helsinki on hyvin väljä verrattuna moneen muuhun isoon kaupunkiin. Eivätkä nuo autot kaahaile miten sattuu. Täällä sentään uskaltaa mennä suojatiellä yli, kun tietää, että se auto pysähtyy. Samaa ei voi sanoa maaseudusta.
Katso sarja Matkapassi 20 vuotta, vaikkapa Intia
 

Yhteistyössä