Lapsen isä käynyt lapseen kiinni tapaamisella :(

myönnän
Mun mielestä porukka nyt vähän ylireagoi,tiedän että on laissa kielletty tukistaminen ym,mutta myönnän välillä että tulee itsekkin siihen sorruttua ja sen jälkee tulee huono-omatunto.omat lapset ovat kyllä jo sen ikäsiä että tietää mikä on väärin ja joskus vaan kun ei millään mene sanominen tai muukaan jakeluun niin tulee vähän nippastua niskasta,ei oikein ehkä,mutta tuskinpa nuo siihen kuolee.

sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
soititko sinne perheneuvolaan? miten oli juttutuokio siellä mennyt? onko tullut uutta asiaa ilmi?
Asiasta oli isän kanssa keskusteltu ja tehty selväksi, ettei näin toimita.
Miksi mun pitäis tähän vielä lastensuojelu seata?
Eikö perheneuvolan väki mahda olla riittävän asiantuntevaa selvittämään tätä?
Ja koska asiakkuus perheneuvolaan on jo olemassa.
Isäkin on siellä pariin otteeseen pojan kanssa käynyt ja on jatkossakin osallistumassa näihin käynteihin.

Mun mielestä on tässä vaiheessa turha seata "ulkopuolista" tahoa tähän. Asia tietenkin on eri, ellei muutosta tapahdu ja näitä juttuja tulee ilmi jatkossa.
mun nähdäkseni myös tästä on hyvä jatkaa. pitää korvat auki ja sitten puuttua uudelleen ja tehokkaammin jos meno jatkuu. kuitenkin tosiaan käytte tuolla niin en itsekään ymmärrä miksi lastensuojelu pitäisi asiaan vielä mukaan ottaa. jos siis tosiaan tilanne saadaan nyt asian ilmi tultua hallintaan.

Mä itse en koskaan käytä ruumiillista kuritusta, mutta silti minun mielipide on se, että ketään ei vahingoita pieni tukistaminen tai pieni näpäytys joskus, jos siihen todella on aihetta. Nykyään on niin sairasta täällä holhousvaltiossa, ettei lapselleen saa ääntä korottaa, kun ollaan jo soskuun soittelemassa! Siinä sen sit näkee minkälaisia irvailijoita niistä penskoista kasvaa, kun ei niille kuria saada! Rajat on rakkautta!
Se on varma, että jos esimerkiksi teininä alkaa mun penskat hyppimään silmille jne niin istun päällä niin kauan et tietää kuka on pomo talossa!
Anteeksi vaan, mutta jeesustelut sikseen. Eriasia jos lasta tosiaan satuttaa, et tukistaa tosissaan tai näppää niin et sattuu!

Uhkailu, kiristys ja lahjonta :whistle:

Yhteistyössä