A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:No eikö sihen Ainoon voisi liittää sitä "parempaa" nimeä vaikka väliviivalla?
:wave:
Elsa-Aino? Aino-Elsa? Ei oikein soinnu =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:No eikö sihen Ainoon voisi liittää sitä "parempaa" nimeä vaikka väliviivalla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinäpä se... Itseäni harmittanut 2 vuotta tuon keskimmäisen nimi. Kun en laittanut sitä toista vaihtoehtoa...
Miten lapsi suhtautuu, jos turhamaisuuttamme vaihtaisimme nimen nyt, kun tyttö on pian 3v? Mitä pitäisi älytä huomioida? Onko viisaampaa olla vaihtamatta kuitenkin ja elää tämän nimen kanssa, jota olen alkanut lähes tulkoon -ei nyt inhota- mutta kuitenkin. Kun se toinen olisi niin hyvä. Nykyinen nimi jäisi toiseksi ja toinen kolmanneksi nimeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinäpä se... Itseäni harmittanut 2 vuotta tuon keskimmäisen nimi. Kun en laittanut sitä toista vaihtoehtoa...
Miten lapsi suhtautuu, jos turhamaisuuttamme vaihtaisimme nimen nyt, kun tyttö on pian 3v? Mitä pitäisi älytä huomioida? Onko viisaampaa olla vaihtamatta kuitenkin ja elää tämän nimen kanssa, jota olen alkanut lähes tulkoon -ei nyt inhota- mutta kuitenkin. Kun se toinen olisi niin hyvä. Nykyinen nimi jäisi toiseksi ja toinen kolmanneksi nimeksi.
Ja PORVOOSTA PÄIVÄÄ::!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:No eikö sihen Ainoon voisi liittää sitä "parempaa" nimeä vaikka väliviivalla?
Elsa-Aino? Aino-Elsa? Ei oikein soinnu =)
Alkuperäinen kirjoittaja tansku:En koko ketjua jaksanut lukea. Mutta eikö sen nimen voisi siihen eteen lisätä ja jos uudella nimellä kutsuminen ei rupea luonnistumaan, niin sitten kutsutaan sillä entisellä nimellä. Ei minusta siitä minusta olisi mitään haittaa. Ei sitä ole pakko käyttää kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tansku:En koko ketjua jaksanut lukea. Mutta eikö sen nimen voisi siihen eteen lisätä ja jos uudella nimellä kutsuminen ei rupea luonnistumaan, niin sitten kutsutaan sillä entisellä nimellä. Ei minusta siitä minusta olisi mitään haittaa. Ei sitä ole pakko käyttää kuitenkaan.
Ei kun itse mietin, että aletaan kutsua Elsaksi ja virallinen vaihto tapahtuu, jos tapahtuu, sitten joskus tulevaisuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tansku:En koko ketjua jaksanut lukea. Mutta eikö sen nimen voisi siihen eteen lisätä ja jos uudella nimellä kutsuminen ei rupea luonnistumaan, niin sitten kutsutaan sillä entisellä nimellä. Ei minusta siitä minusta olisi mitään haittaa. Ei sitä ole pakko käyttää kuitenkaan.
Ei kun itse mietin, että aletaan kutsua Elsaksi ja virallinen vaihto tapahtuu, jos tapahtuu, sitten joskus tulevaisuudessa.
Onko Elsa toinen nimi jo? Vai ei lainkaan valittu vaihtoehto?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tansku:En koko ketjua jaksanut lukea. Mutta eikö sen nimen voisi siihen eteen lisätä ja jos uudella nimellä kutsuminen ei rupea luonnistumaan, niin sitten kutsutaan sillä entisellä nimellä. Ei minusta siitä minusta olisi mitään haittaa. Ei sitä ole pakko käyttää kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tansku:En koko ketjua jaksanut lukea. Mutta eikö sen nimen voisi siihen eteen lisätä ja jos uudella nimellä kutsuminen ei rupea luonnistumaan, niin sitten kutsutaan sillä entisellä nimellä. Ei minusta siitä minusta olisi mitään haittaa. Ei sitä ole pakko käyttää kuitenkaan.
Onko Elsa toinen nimi jo? Vai ei lainkaan valittu vaihtoehto?
Ei ole toinen eikä mikään muukaan nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja Oikukas:mun ja siskon nimet vaihdettiin kun oltiin 6v ja 4v ja ihan traumoitta ollaan selvittyPuhuttelunimet ja mulla vielä toinenkin nimi vaihtui, eli ihan kokonaan uusi.
Alkuperäinen kirjoittaja 13-w tyttönen;21906037:haluan vaihtaa toisen nimeni (ei kutsumanimi) kokonaan pois. Nimi on pitkä, ei mahdu kokonaan opettajien nimilistoihin eikä sovi mulle yhtään. Nimi on Wilhelmiina, vaihtaminen varmaan onnistuisi huoltajan luvalla... Haluan siis, että mulla ei ole toista nimeä vaan pelkkä yksi.