Lapsen ensimmäiset pikkulegot, olisiko hyvä setti?

Joo, noilla kyllä pärjää hyvinkin :)! Me hommattiin aikoinamme semmonen lähinnä ajoneuvoihin painottuva setti (5489 on sen paketin numero) kovassa käytössä kyllä ollut kolmikollamme :).

Ja Legoilla nyt on tarjontaa pilvin pimein, että jos oikein kiinnostuu, niin valinnanvaikeutta kyllä pukkaa :)!
 
Varo vaan, kohta ne legot valloittaa teillä joka nurkan. Käy pirun kipeää kun astuu pimeässä niitten päälle.

Kyllä mie sanon, että pikkulegot on luojan lahja lapsille ja pirun keksintö siivoojalle.

Just taas siivosin niitä tuolta lattialta. Rikkalapio on hyvä tähän hommaan.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Varo vaan, kohta ne legot valloittaa teillä joka nurkan. Käy pirun kipeää kun astuu pimeässä niitten päälle.

Kyllä mie sanon, että pikkulegot on luojan lahja lapsille ja pirun keksintö siivoojalle.

Just taas siivosin niitä tuolta lattialta. Rikkalapio on hyvä tähän hommaan.
:D - niin totta!

Ja niitä legoja kyllä sitten löytää ihan joka paikasta... Meillä on lumikola ihan otollinen apuväline :snotty: :D

..ai niin...ja kun niihin on kunnolla hurahtanut, niin ainahan niitä sitten on aivan liian vähän :p....
 
Varo vaan, kohta ne legot valloittaa teillä joka nurkan. Käy pirun kipeää kun astuu pimeässä niitten päälle.

Kyllä mie sanon, että pikkulegot on luojan lahja lapsille ja pirun keksintö siivoojalle.

Just taas siivosin niitä tuolta lattialta. Rikkalapio on hyvä tähän hommaan.
On ne legot varmasti v-mäisiä jalan alla pimeässä, mut niin on noi Angry Birdsitkin. Ne kun on pyöreitä, niin aika helposti nilkka nuljahtaa.

Vähän OT, mutta tuli mieleen tossa yöllä vessareissulla esineiden päälle astumisesta. Meillä oli yhteen aikaan kaksi sellaista viivoittimen näköistä, esim käsivarren ympärille napsautettavaa heijastinta. Mies joskus ansoitti niillä vessareitin, itse kun hän käy harvoin öisin vessassa. Minä käyn. Se läpsähtää aika iloisesti jalan ympärille kun astuu päälle. Ja aina sängystä kuului kikatus. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
:D - niin totta!

Ja niitä legoja kyllä sitten löytää ihan joka paikasta... Meillä on lumikola ihan otollinen apuväline :snotty: :D

..ai niin...ja kun niihin on kunnolla hurahtanut, niin ainahan niitä sitten on aivan liian vähän :p....
Niihin tosiaan voi jäädä koukkuun, ei ole kauaakaan kun huomasin, että suustani tuli "älkää heiluko siinä koko aikaa, sekotatte kaikki, MIE oon nyt kasaamassa legoja# ajantaju saattaa kadota kokonaan:D
 
On ne legot varmasti v-mäisiä jalan alla pimeässä, mut niin on noi Angry Birdsitkin. Ne kun on pyöreitä, niin aika helposti nilkka nuljahtaa.

Vähän OT, mutta tuli mieleen tossa yöllä vessareissulla esineiden päälle astumisesta. Meillä oli yhteen aikaan kaksi sellaista viivoittimen näköistä, esim käsivarren ympärille napsautettavaa heijastinta. Mies joskus ansoitti niillä vessareitin, itse kun hän käy harvoin öisin vessassa. Minä käyn. Se läpsähtää aika iloisesti jalan ympärille kun astuu päälle. Ja aina sängystä kuului kikatus. :LOL:
:D Kauhee mies sulla:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
On ne legot varmasti v-mäisiä jalan alla pimeässä, mut niin on noi Angry Birdsitkin. Ne kun on pyöreitä, niin aika helposti nilkka nuljahtaa.

Vähän OT, mutta tuli mieleen tossa yöllä vessareissulla esineiden päälle astumisesta. Meillä oli yhteen aikaan kaksi sellaista viivoittimen näköistä, esim käsivarren ympärille napsautettavaa heijastinta. Mies joskus ansoitti niillä vessareitin, itse kun hän käy harvoin öisin vessassa. Minä käyn. Se läpsähtää aika iloisesti jalan ympärille kun astuu päälle. Ja aina sängystä kuului kikatus. :LOL:
:LOL:

..tää kyllä lähes vaatis tasoittavaa kostontynkää....legoista joku kiva källi :D...
 
  • Tykkää
Reactions: Glenn.
..meillä muuten on nyt ihan viimeisimpänä villityksinä pojilla (8v. ja 6v.) käydä Juutuupista ihastelemassa ihmisten tekemiä tosi hienoja Lego- videoita, missä on mm. makeet taustahumpat ja ihan juonentynkääkin :)

Nyt ovat sitten ite intoutuneet kehittelemään omia pieniä videonpätkiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"Vieras"
Kylppärin lana on hyvä apuväline lelujen kasaamiseen lattioilta..

Mä oon kans pohtinu pikkulegojen hankkimista kun tyttö on 3v7kk. Minkäköhän ikäinen osaa kasata niiden ohjeiden perusteella autoja yms?
 

Yhteistyössä