Lapsellisia äitejä täällä tosiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi voi voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi voi voi

Vieras
Olen jo vanha äiti ,43-vuotias (Vanhalla iällä lapsia saanut) ja ihmettelen välillä äitien ajatusmaailmaa täällä.(En toki kaikkien.)
-Milloin on mummo tehnyt lapselle VÄÄRÄNVÄRISET villasukat,milloin siskon perheen lapsi saa kallliimman lahjan kuin oma,milloin päiväkodintäti on sanonut pahasti ,milloin naapurin lapsi tehnyt sitä sun tätä ja oma kiltti ei ole osallistunut siihen olleenkaan.ym.ym.
Anteeksi nyt ,mutta tuntuu aivan kuin teitä olisi pidetty pumpulissa koko nuoruus ja lapsuus siihen saakka kuin saitte oman lapsen.
Lokaa saan nyt niskaan ,mutta anti tulla vaan.

Enhän mä niitten villasukkien väristä valittanut vaan likan mielestä ne olivat väärän väriset... :whistle: :whistle: Pitää osata sen verran kieroilla lapsen kanssa, että saa tämän käyttämään sellaista vaatetta mitä ei haluaisi käyttää B)

Mutta toivottavasti musta ei koskaan tule tosikkoa vaan kyllä pitää lapsenmieltäkin olla. :xmas: :D :saint:

En mä ainakaan lokaa kaada niskaasi. Jokaisella on omat mielipiteensä ja sallittakoon se.
Mun mielestäni tää palsta on loistava paikka jakaa tuntemuksiaan ja kuulumisiaan. Tuskin kuitenkaan tarkoittaa sitä että kaikki olisivat pumpulissa kasvaneet. Älä ota kauhean tosissasi ja musta-valkoisena kaikkia juttuja...jookos? =)

Täysillä samaa mieltä!!!!!! Jos ei kaikki mene niinkuin MINÄ haluan,ei se silloin voi olla oikein, ja isovanhempien kuuluu kustantaa aikuisten lastensa ja heidän pikkupilttiensä menot..ym.ym.näitähän riittää ja joskus pistää mietityttämään milloin nämä äidit aikuistuvat..

Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten oikeesti:
Täysillä samaa mieltä!!!!!! Jos ei kaikki mene niinkuin MINÄ haluan,ei se silloin voi olla oikein, ja isovanhempien kuuluu kustantaa aikuisten lastensa ja heidän pikkupilttiensä menot..ym.ym.näitähän riittää ja joskus pistää mietityttämään milloin nämä äidit aikuistuvat..

Vaikka suurimmalla osalla palstalaisilla on bruttotulot sitä luokkaa kuukaudessa että käteenkin jää useampi tonni :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi voi:
Olen jo vanha äiti ,43-vuotias (Vanhalla iällä lapsia saanut) ja ihmettelen välillä äitien ajatusmaailmaa täällä.(En toki kaikkien.)
-Milloin on mummo tehnyt lapselle VÄÄRÄNVÄRISET villasukat,milloin siskon perheen lapsi saa kallliimman lahjan kuin oma,milloin päiväkodintäti on sanonut pahasti ,milloin naapurin lapsi tehnyt sitä sun tätä ja oma kiltti ei ole osallistunut siihen olleenkaan.ym.ym.
Anteeksi nyt ,mutta tuntuu aivan kuin teitä olisi pidetty pumpulissa koko nuoruus ja lapsuus siihen saakka kuin saitte oman lapsen.
Lokaa saan nyt niskaan ,mutta anti tulla vaan.

Saahan sitä ihmetellä...
Mutta en kyllä nyt tajunnu sun pointtia? Mitä hait tällä aloituksella?

Ap, osasitko itse heti vastaleivottuna äitinä ajatella kaikesta aikuisen kypsästi? Ja kai olet ollut joskus nuori, muistat toivottavasti miten omatkin ajatuksesi olivat silloin erilaisia kuin nyt. Mä luulen, että meistä jokainen kehittyy ihmisenä koko ajan, ja kokemus opettaa ajattelemaan asioista uudella tavalla.

Jospas sitten muistamme ihan kaikki keskustella sivistyneesti siivousnikseistä, pullataikinan koostumuksesta ja hymyilevistä lapsista :) .

Ei tehdä enää näin negatiivisia aloitteita, ne voitaisiin tulkita jopa lapsellisiksi.

Mutta hei, jos nyt joku asia potuttaa niin eikös se ole parempi purkaa täällä niin se "turhakin" nurina on sitten käsitelty?

juu-ju ;) ei ymmärrä minunkaan pää sitä miten jotkut jaksaa narista niin mitämättömistä asioista.
tuntuu että ei ole elämä paljoo potkinu vastaan kun tollaset asiat tuntuu oikeesti rassaavan noin pahasti päätä ja jopa koko parisuhdetta :o

Alkuperäinen kirjoittaja matami78:
juu-ju ;) ei ymmärrä minunkaan pää sitä miten jotkut jaksaa narista niin mitämättömistä asioista.
tuntuu että ei ole elämä paljoo potkinu vastaan kun tollaset asiat tuntuu oikeesti rassaavan noin pahasti päätä ja jopa koko parisuhdetta :o

Mä olen mieluummin lapsellinen ja valitan pikkuasioista kun otan niitä päähänpotkimisia :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:
Joo, periaatteessa samaa mieltä, mutta onhan täällä todella vakavistakin asioista joskus kyse. Yhdenkin miehen toinen nimi on Päiviö, voi raukkaa...

Nii, olis se rakempaa jos miehen toinen nimi olis vaikka Sirkka tai Unelma |O

Yhteistyössä