V
vieras
Vieras
Raukka itkee yökaudet ja ei saa syötyä tai juotua mitään, kun kurkku on niin kipeä. Sanoi, että kurkku näyttää normaalille ja kun ite katoin, niin ihan ärtynyt ja "haavainen" PRKL näitä puoskareita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, paremmat edellytyksethän sinulla tietysti on arvioida lapsen terveydentilaa kuin lääkärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, pitää koettaa toista lääkäriä. Pitää googlettaa tuo mononukleoosi kohta. Olen antanut lapselle suppoja ja kurkkua puuduttavia imeskely pastilleja (no, ei paljon apua). Mikä muu auttais kurkku kipuun?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, paremmat edellytyksethän sinulla tietysti on arvioida lapsen terveydentilaa kuin lääkärillä.
Kyllä on! Jos lapsi ei saa nieltyä mitään kolmeen päivään, yöt kannan kivuissaan itkevää lasta, niin kyllä helvetissä pitää olla jotain pielessä, eikä ole terve, kuten lääkäri väittää!
Alkuperäinen kirjoittaja khs:mononukleoosi on pusutauti. en usko että lapsellas on tuo.
Alkuperäinen kirjoittaja khs:mononukleoosi on pusutauti. en usko että lapsellas on tuo.
voi se lapsellakin ollaAlkuperäinen kirjoittaja khs:mononukleoosi on pusutauti. en usko että lapsellas on tuo.
Alkuperäinen kirjoittaja v:voi se lapsellakin ollaAlkuperäinen kirjoittaja khs:mononukleoosi on pusutauti. en usko että lapsellas on tuo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja khs:kyllä minä tiiän olen itse sen sairastanut. kuume on korkea että rupee hourailee.
Alkuperäinen kirjoittaja khs:se tunnetaan paremmin siitä nimestä. ainaskin täällä päin.