M
"mama"
Vieras
Eli siis nyt on tullut jo ehkä kuukauden verran verta kakan mukana. Niin että sitä on siinä pinnassa ja aina vain vähän kerrallaan. En ole aikasemmin asiasta ollut kovin huolissaan koska lapsella ollut aina hieman kova kakka mutta nyt hän on ruvennut välttelemään kakalla käyntiä. Ei itke kun kakka tulee joten sen ei uskoisi kovin kipee ottavan? Ensi viikolla neuvola ja siellä otan kyllä asian puheeksi mutta ajattelin nyt täältä kysellä jos jollain olis jonkinlaista kokemusta samantapasista asioista.