laittautuvat läskit on huvittavia :D

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Nyt puhutaan siis reilusti useita kymmeniä kiloja ylipainoisista, ei pikkuisen pyöreistä ihmisistä. Mua niin huvittaa aina, kun sellainen kunnon tankkeri on meikannut, käynyt kampaajalla tai ostanut itselleen uuden teltan (=vaatekappaleen). Miksi ne vaivautuu, kun eihän sinivalaasta saa kaunista meikillä ja muulla ehostamisella. Ja miksi ne ei huolehdi ulkonäöstään niin, että tiputtaisivat sen kymmenien kilojen ylipainon ja vasta sitten miettisivät muuta laittautumista?
Jos mä olisin jossakin mielenhäiriössä tai masennuksissani syönyt itseni yli satakiloiseksi, niin en varmana jaksaisi vaivautua laittamaan itseäni, kaunis en enää siinä vaiheessa voisi millään olla.
 
"vierailija"
mikä hullu. Taitaa aloittaja olla itse hyvin ruma jopa laittautuneena jolloin alkaa epätoivoissaan etsimään jotakin tiettyä ryhmää nyt ylipainoisia jotta saisi jotenkin itselleen paremman olon. Mene hoitoon!
 
"Mie vaan"
No äläpä! Vielä huvittavampaa on kun joku luuranko kantaa yllään jotain henkkamaukan rättiä ja luulee näyttävänsä hyvältä kun luut kuultaa läpi. Ei jumpe tai sit joku syväänuurreettu paita päällä näyttää "tissejä" joita ei ole... Hah haha haa....Noloo!
 
"tankkeri"
[QUOTE="heh";24908170]Nyt puhutaan siis reilusti useita kymmeniä kiloja ylipainoisista, ei pikkuisen pyöreistä ihmisistä. Mua niin huvittaa aina, kun sellainen kunnon tankkeri on meikannut, käynyt kampaajalla tai ostanut itselleen uuden teltan (=vaatekappaleen). Miksi ne vaivautuu, kun eihän sinivalaasta saa kaunista meikillä ja muulla ehostamisella. Ja miksi ne ei huolehdi ulkonäöstään niin, että tiputtaisivat sen kymmenien kilojen ylipainon ja vasta sitten miettisivät muuta laittautumista?
Jos mä olisin jossakin mielenhäiriössä tai masennuksissani syönyt itseni yli satakiloiseksi, niin en varmana jaksaisi vaivautua laittamaan itseäni, kaunis en enää siinä vaiheessa voisi millään olla.[/QUOTE]

Ilmeisesti olet laiha, mutta en hetkeäkään usko, että olisit kaunis. Kauneus on elämänasenne ja sinulla se on kyllä kovasti ruma!
 
avantasia harmaana
[QUOTE="Mie vaan";24908258]No äläpä! Vielä huvittavampaa on kun joku luuranko kantaa yllään jotain henkkamaukan rättiä ja luulee näyttävänsä hyvältä kun luut kuultaa läpi. Ei jumpe tai sit joku syväänuurreettu paita päällä näyttää "tissejä" joita ei ole... Hah haha haa....Noloo![/QUOTE]

eipäs nyt ruveta rasistisiksi siellä:D täällä yksi luuranko jolla on kylläkin kasvava vatsa..ja henkkamaukan vaatteetkaan ei kestä mitään: / no joo, mä oon enemmänkin löysien vaatteiden ystävä juuri tuon takia ettei näyttäisi niin luutikulta..
 
Olisiko parempi, että kaikki yli satakiloiset jättäisivät kokonaan laittautumatta?

Voisi olla aika ikävää esim. linja-autossa matkustaa muutaman hieltä haisevan, tukka pystyssä ja räkä poskella matkustavan kaljamahaisen miehenkörilään kanssa. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
ap.
[QUOTE="noh";24908275]Onko sitten laittautumaton läski kauniimpi? Vastaapa ap?[/QUOTE]

Se on ihan yks ja sama, laittautuuko vai ei. Ei sitä ulkonäköä enää meikillä tai kampauksella pelasteta.
 
Aloittajan teksti lähinnä huvittaa :) Kuvaa melko kapeakatseista ajatusmaailmaa riippumatta siitä ajatteleeko todella noin vai onko tarkoitus saada palstailijat provosoitumaan esittämällä näin.

Vähän sama kuin jos ihmettelisi kuinka pienten lasten äidit koskaan viitsivät laittautua. Hukkaan menee valokynät ja nätit vaatteet, väsyneiltä ja rupsahtaneilta ne näyttää kuitenki... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
"Mie vaan"
eipäs nyt ruveta rasistisiksi siellä:D täällä yksi luuranko jolla on kylläkin kasvava vatsa..ja henkkamaukan vaatteetkaan ei kestä mitään: / no joo, mä oon enemmänkin löysien vaatteiden ystävä juuri tuon takia ettei näyttäisi niin luutikulta..
Eih, olen itsekin ollut anorektisen laiha ja voi luoja kuinka ruma mun kroppa oli silloin :O Nyt pyöreänä(raskaana) näytän paljon paremmalta ja vaatteetkin istuu. Vastaus oli lähinnä aapeelle ;)
 
Venakko Milanna
Oot sitten idiotti. Ei kaikki voi olla laihoja, ihmisellä voi olla joku ainenvaihduntahäiriö vaikka, ettei pystyy laihtumaan, eikä kaikille se ole helpoa--->laihdutus.
Hyvää kun lihava halua olla silti kaunis ja laitautu ja on onnellinen
 
LoL LoL
Tää alotus nyt oli selkee provo, mutta tässä väsymystilassa repesin tolle otsikolle kunnolla :D

(No, siltä varalta että ap oli tosissaan: tiedän useita TODELLA ylipainoisia naisia, ja suurimmalla osalla heistä on erittäin kauniit kasvot!)
 

Yhteistyössä