laittautuvat läskit on huvittavia :D

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
Tonnikeijukainen
[QUOTE="heh";24908170]Nyt puhutaan siis reilusti useita kymmeniä kiloja ylipainoisista, ei pikkuisen pyöreistä ihmisistä. Mua niin huvittaa aina, kun sellainen kunnon tankkeri on meikannut, käynyt kampaajalla tai ostanut itselleen uuden teltan (=vaatekappaleen). Miksi ne vaivautuu, kun eihän sinivalaasta saa kaunista meikillä ja muulla ehostamisella. Ja miksi ne ei huolehdi ulkonäöstään niin, että tiputtaisivat sen kymmenien kilojen ylipainon ja vasta sitten miettisivät muuta laittautumista?
Jos mä olisin jossakin mielenhäiriössä tai masennuksissani syönyt itseni yli satakiloiseksi, niin en varmana jaksaisi vaivautua laittamaan itseäni, kaunis en enää siinä vaiheessa voisi millään olla.[/QUOTE]


Missä näit tämän tankkerin? Tänäänkö näit?
 
dfgh
Näen JOKA PÄIVÄ naisia kassajonossa suklaapatukoiden, leivän, karkkien, ja muiden epäterveellisten mässyjen kanssa. Nämä ällöpyllyt voisivat OIKEASTI painua vittuun.
 
"näinpä"
Ei se nyt noin ole. Suurin kaunistaja on positiivinen elämänasenne, ja hyvä itsetunto. :) Ylipainoinen ei ole sama kuin ruma eikä hoikka ole sama kuin kaunis.
Aretha Franklin esimerkiksi, on aina ollut kaunis, vaikka onkin lihava. Koska siiitä huokuu aivan mieletöntä energiaa ja positiivisuutta.

Sitten taas, joku Victoria Beckham. Voiko nuivempaa ihmistä olla?
Laihuudestaan huolimatta, mä en näe siinä mitään kaunista. Naama on aina norsunperseellä.
 
"vieras"
Aijai, nyt kipikapi tekemään EUhun direktiivi anomusta miten määritellään normaali ihminen, rumat, läskit, rillipäät, kaljut, kuurot, lyhyet, pisamaiset yms älkööt vaivaituko vaan viedään saunan taa lopetettavaksi kun kela lopettaa lapsilisän maksun niin maailma pelastuu

p.s samaan kyytiin mahtuu myös mielipiteitä jakavat lemmikkieläimet
 
se OIKEA heh
[QUOTE="heh";24908170]Nyt puhutaan siis reilusti useita kymmeniä kiloja ylipainoisista, ei pikkuisen pyöreistä ihmisistä. Mua niin huvittaa aina, kun sellainen kunnon tankkeri on meikannut, käynyt kampaajalla tai ostanut itselleen uuden teltan (=vaatekappaleen). Miksi ne vaivautuu, kun eihän sinivalaasta saa kaunista meikillä ja muulla ehostamisella. Ja miksi ne ei huolehdi ulkonäöstään niin, että tiputtaisivat sen kymmenien kilojen ylipainon ja vasta sitten miettisivät muuta laittautumista?
Jos mä olisin jossakin mielenhäiriössä tai masennuksissani syönyt itseni yli satakiloiseksi, niin en varmana jaksaisi vaivautua laittamaan itseäni, kaunis en enää siinä vaiheessa voisi millään olla.[/QUOTE]

Kiitti vaan kun et viittinyt keksiä nimimerkkiäkään vaan pöllit sen minulta LÄSKILTÄ!
Että kysyn vaan mikä minussa läskissä ja nimerkissäni viehätti?
Jos sinulla ei ole enään aivosoluja kun olet niin laihduttanut niin anna meillä läskeillä olla omat kilomme.
Montas kiloa sinä olet minusta maksanut,kysyn vaan!
Parempi on nyt vetää nokka soikeemmalle ja juoda sitä vettä ja olla hiljaa.
Voinen sanoa että ei se sinunkan luukasasi paljon kauniimpi minun ihrojani ole joten tasoissa ollaan, toinen läski toinen kurttuinen vanha luukasa.
 
"harmaa"
No kaikki läskit nyt heti suuttui.

Olen miettinyt samaa kuin ap. Suurin kaunistaja olisi laihduttaminen niin miksi ei panosta siihen?
Ja kaikki täydelliset sai nousta taas vähä korkeemmalle jalustalle?

Mä oon miettiny, et miks sun kaltaiset ihmiset ei panosta aivoihinsa.Niin pieni vaiva, eikä sellaista viitsi tehdä..sitä niinku mieluummin on vaan saakutin TYHMÄ?!
 
"vieras"
provo mikä provo, mutta ap:lle tiedoksi pari faktaa:

sinivalkoinen läski näyttää paremmalta paklattuna.

Laittautuminen kestää max. tunnin, laihduttaminen vuosia. Ne vuodetko pitäsi vaan istua pimeässä?
 
höpö höpö... Olen käynyt taisteluja pyöreyteni kanssa iät ja ajat. Mutta alan oivaltamaan, että kauneus tulee sisältä päin ja siitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Ns. oppii rakastamaan itseään.

On selkeästi olemassa niitä lihavia, jotka ovat kauniita, koska hyväksyvät sen. Ja niitä, jotka suruunsa ja "rumuuteensa" syövät itsensä lihaviksi ja inhoavat itseään.
 
tiivistelmä
[QUOTE="vieras";24909029]provo mikä provo, mutta ap:lle tiedoksi pari faktaa:

sinivalkoinen läski näyttää paremmalta paklattuna.

Laittautuminen kestää max. tunnin, laihduttaminen vuosia. Ne vuodetko pitäsi vaan istua pimeässä?[/QUOTE]

Siinäpä se; istua ilman ruokaa pimeässä komerossa, ettei vain pääse horjuttaan jonku herkkäsilmäisen TODELLISEN kaunottaren näköä.

Mitäpä muutakaan sitä vois tehdä.
Jos oot läski ni et saa mennä kauppaan, et saa käydä uimahallissa/salilla, etkä todellakaan voi liikkua meikattuna laihojen (kauniiden) ihmisten keskellä...ja ilman meikkiä olet vain ruma valas.Ou jee.
 
"vieras"
Kaunis on kaunis pulleanakin. Ruma on ruma hoikkanakin.

Mutta olen samaa mieltä ap:n kanssa, että laihdutus kyllä on se suurin kaunistaja, jos kiloja on reilusti ylipainon puolella. Ei se huulipuna siinä enää tilannetta pelasta.
 
Kepsis
[QUOTE="heh";24908170]Nyt puhutaan siis reilusti useita kymmeniä kiloja ylipainoisista, ei pikkuisen pyöreistä ihmisistä. Mua niin huvittaa aina, kun sellainen kunnon tankkeri on meikannut, käynyt kampaajalla tai ostanut itselleen uuden teltan (=vaatekappaleen). Miksi ne vaivautuu, kun eihän sinivalaasta saa kaunista meikillä ja muulla ehostamisella. Ja miksi ne ei huolehdi ulkonäöstään niin, että tiputtaisivat sen kymmenien kilojen ylipainon ja vasta sitten miettisivät muuta laittautumista?
Jos mä olisin jossakin mielenhäiriössä tai masennuksissani syönyt itseni yli satakiloiseksi, niin en varmana jaksaisi vaivautua laittamaan itseäni, kaunis en enää siinä vaiheessa voisi millään olla.[/QUOTE]


etpä sinä ole nytkään.
 
Lämmin Sydän
Läskärit antaa helpommin fjoosaa!! Vähän kehuu jotain läskisäkkiä niin jo silmät loistaa ja jalat aukee!!! Rakastellesa puristelee riippareita ja hokee kuinka ihanat tissit ihraporsaalla on niin johan laardiperse saa vauhtia!! Orgasmin jälkeen senkun sanoo lähtevänsä hakemaan makkaraa ja kaljaa niin pääsee helposti livahtamaan. Sinne jää fläisäri odotelemaan runkopatjan nurkalle vesi kielellä.
 

Yhteistyössä