laittautuvat läskit on huvittavia :D

• Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
ei ap
[QUOTE="vieras";24914559]No mä voin laihduttaa,ja laihdutankin ja laittaudun.
Mutta mistäs me saatas sulle järkeä päähän,ei mistään,joten ap hävisit tän kisan.[/QUOTE]

Minkä kisan?

en ole läski
Mua huvittaa tyhmät ihmiset. Ja se, että yleensä mitä vähemmän vääntöä yläkerrassa, sitä kovempi tarve kailottaa omia ajatuksiaan (tai siis lähinnä ajattelukyvyttömyyttään) muille ihmisille.

Miksi tyhmät eivät ymmärrä olla joskus hiljaa? Ymmärtäväthän läskitkin laittaa väljempää päälle, että läskit peittyy.

Mietin usein (ja erityisesti mieheni miettii), miksi joku mies tekee lapselleen sen karhunpalveluksen, että lisääntyy debiilin kanssa. Lapsiparka saa silloin puolet geeneistään idiootilta, ja voin kertoa elämän olevan silloin hieman rankempaa kuin läskinä.

"justiinsa"
Mulla kans kiloja 90 mutta osaan pukeutua sen verran hyvin ettei musta huomaa kuin että olen hiukan pyöreä. Tyylikkällä pukeutumisella ja korkkareilla asu täydennettynä sekä hyvällä itsevarmuudella varustettuna ylipaino ei todellakaan hyppää silmille :) Ja kas kummaa kun tämän kokoisena ja näköisenä on nykyään vientiä enemmän kuin joitakin vuosia takaperin laihempana mutta epävarmenpana :p Että eiköhän se jokaisella ole oikeus näyttää tyylikkäältä ja paljon johtuu korvien välistä..tyylisilmää ja itseluottamusta kun ei ole annettu kaikille. Mitenköhän on ap:n tapauksessa?

"vieras"
Mä olin yks päivä H&Mllä katselemassa neuleita telineestä, kun taakse tuli läski puhisemaan ja katselemaan niitä samoja neuleita. Teki mieli sanoa, ettei näistä sulle sopivaa kokoa löydy :(

määä
mä olen ollut sekä kolmekymppinen luuranko, että nelikymppinen turhan pullea, mutta varmasti huvittava aina, mitäs sitä laittautuu, kun naama on kuin petolinnun perse, eikä se tästä ainakaan parane.

assadsad
Mitä prvoa tässä viestissä on? Mä olen just samaa mieltä. Ehkä nyt pikkuisen lapsellista aloittaa aiheesta keskustelu, mutta näinän homma menee.

HUOM HUOM HUOM! Aloittaja nimenomaan puhui KYMMENIÄ kiloja ylipainoisista ja samanlaisia tarkoituitan minäkin. Ei mistään pienestä pyöreydestä. Eli eli siis kyllä 20kg ylipainoisen kannattaakin vielä laittautua ja panostaa itseensä, sillä oikeilla asuvalinnoilla ja meikeillä saa itsestään vielä kohtalaisen "normaalipainoisen näköisen".

"joo"
[QUOTE="justiinsa";24916626]Mulla kans kiloja 90 mutta osaan pukeutua sen verran hyvin ettei musta huomaa kuin että olen hiukan pyöreä. Tyylikkällä pukeutumisella ja korkkareilla asu täydennettynä sekä hyvällä itsevarmuudella varustettuna ylipaino ei todellakaan hyppää silmille :) Ja kas kummaa kun tämän kokoisena ja näköisenä on nykyään vientiä enemmän kuin joitakin vuosia takaperin laihempana mutta epävarmenpana :p Että eiköhän se jokaisella ole oikeus näyttää tyylikkäältä ja paljon johtuu korvien välistä..tyylisilmää ja itseluottamusta kun ei ole annettu kaikille. Mitenköhän on ap:n tapauksessa?[/QUOTE]

Tässähän puhuttiinkin läskeistä, todella lihavista, kymmeniä kiloja ylipainoisista. Sinnehän sulla on matkaa vielä vaikka kuinpa paljon. Ellet nyt satu olemaan 120cm pitkä.

"jessika"
Mikä vaikeus ihmisillä on ymmärtää, ettei nyt ollut kyse mistään raskauden tuomasta pyöreydestä tai pienestä ylipainosta? Ymmärsin, että ap tarkoitti kymmeniä kiloja ylipainoisia henkilöitä, eli tyyliin 160cm/120kg.
Sitten jotkut 90-kiloiset keskimittaiset itkee täällä. Kyse ei todellakaan ole teistä. VAAN KYMMENIÄ KILOJA YLIPAINOISESTA JA NE NYT OVAT AINA RUMIA!
Kun ylipainoa on KYMMENIÄ KILOJA on niin lihava, ettei voi olla kaunis. Kauniit kasvot voisi tulla esiin laihduttaessa.

EJK
Rumat ne vaatteila koreilee sanoo jo vanha sananlaskukin. Oli lihava tahi laiha, ei sitä tule yhtään kauniimmaksi, jos sisin on pelkkää silkkaa vaan kuten ap:n sisin vaikuttaa kirjoituksen perusteella olevan. Joten miksi vaivaudut koristamaan itsesi ap?

kaikkea sitä..
näin tässä yhtenä päivänä parivaljakon: lihava, kaunis, meikattu & hajuvedeltä tuoksuva nainen SEKÄ huonoryhtinen, suttuisesti meikattu hoikka nainen . arvatkaapa huviksenne, kumpi teki suuremman vaikutuksen?!

[QUOTE="jessika";24916815] Kyse ei todellakaan ole teistä. VAAN KYMMENIÄ KILOJA YLIPAINOISESTA JA NE NYT OVAT AINA RUMIA!
Kun ylipainoa on KYMMENIÄ KILOJA on niin lihava, ettei voi olla kaunis. Kauniit kasvot voisi tulla esiin laihduttaessa.[/QUOTE]

Miksi hoet MIELIPIDETTÄSI totuutena?
Olen nähnyt lihavia, siis todella lihavia naisia joilla on kauniit kasvot. Ei ne kasvot ole mihinkään kadonneet ylipainon vuoksi. Ja puhun nyt ihan objektiivisesta kauneudesta, enkä siitä sisäisestä kauneudesta.

enemmän mua huvittaa nää tupakoitsijat, jotka laittaa itseään ja tupsuttelevat hajuvesiä ja deodorantteja ja haisevat vaan entistä kamalammilta. iho on ryppyinen ja huonon näköinen, pakkeliahan siihen on laitettava. sormet on tietyistä kohtaa ihan keltaiset. ei siihen auta, vaikka kuinka on kynnet laitettu.

nojopas
Minua ei kyllä huvita yksikään laittautuva ja itsestään huolta pitävä ihminen. Tai siis ei ainakaan tuon laittaitumisen takia. Jokin muu ominaisuus voi kyllä tuntua kovinkin huvittavalta jopa hauskalta. Esimerkiksi huumorintaju. Moni huumorintajun omistava ihminen on saanut minut jopa nauramaan ääneen.

Janne.
"Kyllä se tosiaan on niin, että laihuus ei rumaa ihmistä kaunista. Ja silti, tosi pinnallista tekstiä ap suoltaa, joku keskenkasvuinen teinipimu tai teiniviiksi kyseessä. "

No kukas nyt niin ruma on? Sinäkö? sanon tähän aikuisen miehen mielipiteen. nainen on kaunein 30 vuotiaana ja 20v hupakot on mun mielest ainakin liian tyttömäisiä.

Yhteistyössä