laittautuvat läskit on huvittavia :D

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mua taas naurattaa ne anorektikot kukkakepit mitkä kuvittelee olevansa jotenki paremman näkösiä ku ylipainoset vaikka niistä ei takaapäinkään erota että onko ne oikeesti poikia ku ei oo kaarta ja muotoa missään kohtaa... ja samta tyypit kauhistelee joka salaatinlehden kanssa että ku ei voi syödä ku lihoo. onneksi olen läski niin voin hyvällä omalla tunnolla syödä mitä haluan kun eihän se ketään yllätä=)

tai ei oikeesti mua säälittää ne kun kuvittelevat olevansa hyvän näkösiä....
 
:(
Voi luoja sentäs...ei voi kun ihmetellä mitkä rattaat siellä ap:n päässä oiken on hypännyt paikoiltaan...Anna kaikkien kukkien kukkia vaan ja pidä huoli omasta täydellisestä ulkonäöstäsi ettei se vaan repsahda
 
Hahah, just. Oonko mä nyt sitte tosi hot ku oon justki laihduttanu tonne maagisen rajan alapuolelle? :D:D:D:D

Minä, läski, laittaudun ainakin sitä varten, että tunnen oloni hyväksi ja itseni kauniiksi, pistän kivat vaatteet ja annan hyvän olon myös näkyä! Lyön vetoa, että mun positiivinen energiani saa paljon enempi huomiota kun sun arvosteleva ja paheksuva katseesi muita kohtaan!


Tähän loppuun pieni loru, Lihavat on lepposia ne ei keksi, muille kepposia. Kun on runsaslihainen niin EI oo vihainen :> phihi.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Myös läski
No kaikki läskit nyt heti suuttui.

Olen miettinyt samaa kuin ap. Suurin kaunistaja olisi laihduttaminen niin miksi ei panosta siihen?
Tämähän on selkee provo, mut jostainhan tämä tällainen pulppuaa. Jokin haava ap:llä on - syvä ja kipeä haava - muuten ei tällaista provoa kirjoittaisi. Sama suru on tuolla kirjoittajalla, jonka tekstin tähän lainasin.

Se, miksi lainasin juuri tän kommentin, oli toi toteamus et suurin kaunistaja olisi laihduttaminen. Olen eri mieltä. Ainakin ap:n ja tän kommentoijan kohdalla suurin kaunistaja olisi sydämen sivistys ja tunneäly. Sydämeltään sivistynyt, lämmin ja elämänmyönteinen ihminen on aina kaunis. Noiden ominaisuuksien aikaansaama hehku ei pysy piilossa edes ylikilojen alla. Sydämen sivistyksen nostattama karisma on tosin ominaisuus jota ei kai näe ap:n kaltainen henkilö. Mutta kyllä omia komplekseja voi alkaa hoitamaan pois vanhempanakin.

Kaikkea hyvää ap:lle!
 
fläsä
sisäinen kauneus se kauneinta on. Ja tiedän myös monta ylipainoista ja todella kaunista ihmistä.

Itse painoin vielä keväällä 133kg ja nyt tällä hetkellä 94kg, eli reilusti oon ylipainoinen!!! ja baarissa, kun käy, nii kyllä miehiä perässä kulkee. Myös on muutama sanonut minusta, että harvinaisen kaunis nainen! en pidä itteeni kyl kauniina, mutta esimerkki nyt vain... Ap:lla taitaa olla huono itsetunto...
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Myös läski;24910070:
Tämähän on selkee provo, mut jostainhan tämä tällainen pulppuaa. Jokin haava ap:llä on - syvä ja kipeä haava - muuten ei tällaista provoa kirjoittaisi. Sama suru on tuolla kirjoittajalla, jonka tekstin tähän lainasin.

Se, miksi lainasin juuri tän kommentin, oli toi toteamus et suurin kaunistaja olisi laihduttaminen. Olen eri mieltä. Ainakin ap:n ja tän kommentoijan kohdalla suurin kaunistaja olisi sydämen sivistys ja tunneäly. Sydämeltään sivistynyt, lämmin ja elämänmyönteinen ihminen on aina kaunis. Noiden ominaisuuksien aikaansaama hehku ei pysy piilossa edes ylikilojen alla. Sydämen sivistyksen nostattama karisma on tosin ominaisuus jota ei kai näe ap:n kaltainen henkilö. Mutta kyllä omia komplekseja voi alkaa hoitamaan pois vanhempanakin.

Kaikkea hyvää ap:lle!
höpöhöpöhöpö! jotkut ihmiset vaan on idiootteja ja tykkää aiheuttaa kohua nettipalstoilla ilman mitään tarvetta mihinkään kehittävään.
 
"klö"
[QUOTE="vieras";24909631]mua taas naurattaa ne anorektikot kukkakepit mitkä kuvittelee olevansa jotenki paremman näkösiä ku ylipainoset vaikka niistä ei takaapäinkään erota että onko ne oikeesti poikia ku ei oo kaarta ja muotoa missään kohtaa... ja samta tyypit kauhistelee joka salaatinlehden kanssa että ku ei voi syödä ku lihoo. onneksi olen läski niin voin hyvällä omalla tunnolla syödä mitä haluan kun eihän se ketään yllätä=)

tai ei oikeesti mua säälittää ne kun kuvittelevat olevansa hyvän näkösiä....[/QUOTE]


Eikö mitään muita vaihtoehtoja ole kuin läskit ja anoreetikot?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;24912980:
Miksi te naiset meette aina vastaaamaan näille?
Jos kaikki lakkaisivat vastaamasta trolleille, provoille, sääilöille ja muille palstan vakioedustajille, koko keskustelupalstan idea kaatuisi omaan mahdottomuuteensa. Ihmiset saattaisivat lähteä esimerkiksi ulos... Vielä pahempaa:
lähteä ulos ja keskustella oikeasti oikeiden ihmisten kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Hmm..
Minun mielestä isommat ihmiset ovat todella nättejä ja joskus kadehdinkin, kun jaksavat useammin laittaa itsensä nätiksi (ovat todella terveen näköisisä naamasta) ja käyttävät tyylikkäitä vaatteita :)
 
rakastettu plösö
Monille voi tulla yllätyksenä että miehiä jotka pitävät läskejä kauniina on paljon!! Nykyisen KOMEAN mieheni ex on todella todella laiha, mies palvoo minua ja rakastaa tissejä ja perää. Housuissa alkaa pullistelu kyllä helposti :p

Koska mies palvoo minua olen sittemmin huomannut että saan miehiltä paljonkin huomiota. Aiemmin en huomiota huomannut, pidin itseäni liian plösönä jotta olisin viehättävä.

Kauneus voi olla katsojan silmässä.
 
xghmjdcghm
Alkuperäinen kirjoittaja rakastettu plösö;24913389:
Monille voi tulla yllätyksenä että miehiä jotka pitävät läskejä kauniina on paljon!! Nykyisen KOMEAN mieheni ex on todella todella laiha, mies palvoo minua ja rakastaa tissejä ja perää. Housuissa alkaa pullistelu kyllä helposti :p

Koska mies palvoo minua olen sittemmin huomannut että saan miehiltä paljonkin huomiota. Aiemmin en huomiota huomannut, pidin itseäni liian plösönä jotta olisin viehättävä.

Kauneus voi olla katsojan silmässä.
Tästä syystä kaikki missit, mallit ja pop-tähdet ovat plösöjä.
 

Yhteistyössä