laittautuvat läskit on huvittavia :D

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
"Tatu"
[QUOTE="Mie vaan";24908313]Eih, olen itsekin ollut anorektisen laiha ja voi luoja kuinka ruma mun kroppa oli silloin :O Nyt pyöreänä(raskaana) näytän paljon paremmalta ja vaatteetkin istuu. Vastaus oli lähinnä aapeelle ;)[/QUOTE]

Olet varmasti upea!
 
avantasia harmaana
[QUOTE="Mie vaan";24908313]Eih, olen itsekin ollut anorektisen laiha ja voi luoja kuinka ruma mun kroppa oli silloin :O Nyt pyöreänä(raskaana) näytän paljon paremmalta ja vaatteetkin istuu. Vastaus oli lähinnä aapeelle ;)[/QUOTE]

Sama täällä, kroppa on kun jollain 13vuotiaalla paitsi nyt raskaana alkaa näyttää paremmalta=) vaikka esikoisenkin jälkeen paino tippu samoihin lukemiin kun ennen raskautta.:(
 
"..."
Ap. provosoi tietysti, mutta on tuossa kuitenkin totuuden jyvä. Eihän reilusti ylipainoinen yli 100 kg, nainen kovin nätti ole meikattunakaan. Mutta onneksi meitä ihmisiä on niin moneen lähtöön ja sisäinen inhimillisyys ratkaisee, kenestä voi pitää. Ei tämä silti sitä tarkoita että just se ylipainoinen olisi aina se kiva, mukava ja sisäisesti kaunis :)
 
turhaa
[QUOTE="heh";24908170]Nyt puhutaan siis reilusti useita kymmeniä kiloja ylipainoisista, ei pikkuisen pyöreistä ihmisistä. Mua niin huvittaa aina, kun sellainen kunnon tankkeri on meikannut, käynyt kampaajalla tai ostanut itselleen uuden teltan (=vaatekappaleen). Miksi ne vaivautuu, kun eihän sinivalaasta saa kaunista meikillä ja muulla ehostamisella. Ja miksi ne ei huolehdi ulkonäöstään niin, että tiputtaisivat sen kymmenien kilojen ylipainon ja vasta sitten miettisivät muuta laittautumista?
Jos mä olisin jossakin mielenhäiriössä tai masennuksissani syönyt itseni yli satakiloiseksi, niin en varmana jaksaisi vaivautua laittamaan itseäni, kaunis en enää siinä vaiheessa voisi millään olla.[/QUOTE]

Samaa mieltä. turhaa koristella niitä läskejään. Laittaa senkin energian itsensä laihduttamiseen ihmisen näköiseksi.
 
[QUOTE="heh";24908170]Nyt puhutaan siis reilusti useita kymmeniä kiloja ylipainoisista, ei pikkuisen pyöreistä ihmisistä. Mua niin huvittaa aina, kun sellainen kunnon tankkeri on meikannut, käynyt kampaajalla tai ostanut itselleen uuden teltan (=vaatekappaleen). Miksi ne vaivautuu, kun eihän sinivalaasta saa kaunista meikillä ja muulla ehostamisella. Ja miksi ne ei huolehdi ulkonäöstään niin, että tiputtaisivat sen kymmenien kilojen ylipainon ja vasta sitten miettisivät muuta laittautumista?
Jos mä olisin jossakin mielenhäiriössä tai masennuksissani syönyt itseni yli satakiloiseksi, niin en varmana jaksaisi vaivautua laittamaan itseäni, kaunis en enää siinä vaiheessa voisi millään olla.[/QUOTE]

Ja mitäköhän huvittavaa siinä on?
Kaunis ihminen on kaunis vaikka sitten ylipainoisena, vaikkakaan läski itsessään ei varmasti ketään kaunista, kuten ei myöskään hoikkuus tai lihaksikkuus.

Lapselliselta kuulostat.
 
Viimeksi muokattu:
Beep
^ Kyllä se tosiaan on niin, että laihuus ei rumaa ihmistä kaunista. Ja silti, tosi pinnallista tekstiä ap suoltaa, joku keskenkasvuinen teinipimu tai teiniviiksi kyseessä.

Mä ainakin näen jatkuvasti kauniita pyöreitä naisia, missä siis vika?

JA EDIT: Edes normaalit fiksut nuoret ei puhu tollasta paskaa. ;)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Ehkä se laittautuminen ja ihmisten ilmoilla kulkeminen voisi johtaa painon tippumiseen :) Eihän kukaan halua katsoa epäsiistiä ihmistä, olipa se tankki tai kukkakeppi? Kotiin jos jää haisemaan niin saavat nosturiautolla tulla hakemaan...
 
no jaa
Mikä maaginen raja toi 100 kg, jota useammassa viestissä viljellään, on? Se on ilmeisesti ok, jos sellainen nainen laittautuu, joka on 160 cm pitkä nainen ja painaa 95 kg. Sen sijaan naisen, joka on 178 cm pitkä ja painaa 100 kg, niin hänen on ilmeisesti ihan turha laittautua.
 
Beep
Mikä maaginen raja toi 100 kg, jota useammassa viestissä viljellään, on? Se on ilmeisesti ok, jos sellainen nainen laittautuu, joka on 160 cm pitkä nainen ja painaa 95 kg. Sen sijaan naisen, joka on 178 cm pitkä ja painaa 100 kg, niin hänen on ilmeisesti ihan turha laittautua.
Ei täällä nämä typerimmät nyt noin monimutkaisesti osaa ajatella. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli ja Tam
No samallahan vois miettiä et miks rumat laittautuu? Lihavahan voi kuitenkin olla kaunis kasvoiltaan ja pukeutua niin että vartalokin näyttää ainakin suht hyvältä (riippuu lihavuuden tasosta)..Mut rumat, nehän ei voi tehdä itelleen yhtään mitään joten miksi vaivautua??? EHKÄPÄ kaikissa on kuitenkin joku hyvä puoli jota korostaa ja toivottavasti jokainen niin tekeekin (sekä ulkoisten että sisäisten puoltensa kanssa). Ja mä en ole lihava, mutta ainakin itse haluan laittautua siksi että tuntisin oloni hyväksi. Ehkä lihavillakin on tää oikeus olemassa :)
 
Ehkä se laittautuminen ja ihmisten ilmoilla kulkeminen voisi johtaa painon tippumiseen :) Eihän kukaan halua katsoa epäsiistiä ihmistä, olipa se tankki tai kukkakeppi? Kotiin jos jää haisemaan niin saavat nosturiautolla tulla hakemaan...
Joo ja sitten kun on -ihan oikeasti siis on- sellaisiakin ylipainoisia, jotka eivät edes erityisemmin halua laihtua. :)
 
Beep
Tää on kyl yks huvittavimmistä laukaisuista vähään aikaan palstalla, tai sit mä olen vaan tosi väsynyt.

Minkä takia kukaan ajattelisi että olisi upeampaa katsoa rasvalettistä paskasen näköstä läskiä mieluummin kun puhdasta, laittautunutta, siistiä läskiä. Ei hemmetti, tosi hyvän provon heitit kyl ap! :flower:
 
Mikä maaginen raja toi 100 kg, jota useammassa viestissä viljellään, on? Se on ilmeisesti ok, jos sellainen nainen laittautuu, joka on 160 cm pitkä nainen ja painaa 95 kg. Sen sijaan naisen, joka on 178 cm pitkä ja painaa 100 kg, niin hänen on ilmeisesti ihan turha laittautua.
Etkö tiennyt, että sata kiloa kun tulee täyteen, niin kauneus romahtaa välittömästi. On ihan eri asia painaa 99,9 kg kuin 100 kg. :O
 
no jaa
Entäs jos se läski laittautuu omaksi ilokseen, ei siksi että miellyttäisi muitten, edes sun silmääsi?
Saavatko anorektikot muuten laittautua? Ne kolisevat luurangot, jotka eivät ole sen kauniimpia kuin ihrakasatkaan, vaikka tekisivät mitä? Paitsi jos liikkuvat pimeässä.
Tai liian finniset ihmiset? Tai todella huonoryhtiset? Tai muuten vaan sellaiset, jotka eivät näytä kovin kauniilta eikä niillä ele hyvät geenitkään?

Juu, ehkä ne pitäisi tosiaan kerätä yhteen ja kaasuttaa, pois muitten ihmisten silmistä ja geenipoolia pilaamasta. Ainoastaan hoikat, kauniit ja erittäin fiksut (kuten sä) pitäisi jättää eloon.

Ole`!
 

Yhteistyössä