Laittakaas taas kroppakuvaketjua!

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="svea";22846841]Lukasinpas tuon tekstin paidasta hiukkasen väärin:D[/QUOTE]

No mitä luit :D, mää kääntelin ton "treenipaitani"tekstiä päässäni mutta en saanut siitä mitään kaksimielistä, kerro heti :D
 
Kepsis
Mä oon kyllä vähän kade.. Kaikki täällä on ihan hoikkia ja mä olen (kaikista väitteistä huolimatta) LÄSKI! :O
Kaikki painaa jonkun 50-60 ja minä onneton painan 77 :ashamed: että kyllä sen vaan huomaa.. OLKAAHAN YLPEITÄ! miekin oon sitten kesämmällä hihi ;)
ei se sinusta epä-haluttavaa tee että tunnet olevasi jotenkin ylipainoinen, kauneus on katsojan silmässä, epäilen että suurin osa miehistä pitää sinun ulkonäöstä. sitten kun laskee tuon hulvattoman luonteen niin ei ihme että olet varattu :)
 
Kepsis
En ole kauheesti ehtinyt vielä näitä kuvia katsella, jospa yöllä olis enemmän aikaa, niin voi sitten antaa syväluotavaa analyysia...

Toisaalta mä tiedän katsomattakin, että tässä ketjussa on varmaan ihan hyvärunkoisia ihmisiä (tai ainakin omaan kroppaansa tyytyväisiä ihmisiä), tuskinpa kukaan todella omaa olemustaan inhoava tänne kuviaan postailisi. :D
täällä sitten odotellaan Loden arviointihetkeä saapuvan myöhempänä ajankohtana :D
 
En ole kauheesti ehtinyt vielä näitä kuvia katsella, jospa yöllä olis enemmän aikaa, niin voi sitten antaa syväluotavaa analyysia...

Toisaalta mä tiedän katsomattakin, että tässä ketjussa on varmaan ihan hyvärunkoisia ihmisiä (tai ainakin omaan kroppaansa tyytyväisiä ihmisiä), tuskinpa kukaan todella omaa olemustaan inhoava tänne kuviaan postailisi. :D
Mä ainakin myönnän, että olen tosi epävarma omasta kropastani. En ole sen kanssa sinut ollenkaan vielä.:snotty:
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22846936:
Mä ainakin myönnän, että olen tosi epävarma omasta kropastani. En ole sen kanssa sinut ollenkaan vielä.:snotty:
Jännää. Sullahan oli niin hyvän näköinen vartalo. Ei ylimäärästä eika alimäärästä. Ryhti näytti mainiolta ja kaikki oli niin hyvin kun vaan voi olla.
 
ei se sinusta epä-haluttavaa tee että tunnet olevasi jotenkin ylipainoinen, kauneus on katsojan silmässä, epäilen että suurin osa miehistä pitää sinun ulkonäöstä. sitten kun laskee tuon hulvattoman luonteen niin ei ihme että olet varattu :)
hulvatonta tässä on se, että mussa on kyllä sisällä se 60kg painava tyttö jossain mutta mä en löydä sitä mistään! :O *kesällä, kesällä sitten*
Ja mä kyllä siis kovasti yritän pitää kropastani ja yleensä se onnistuuki mut nyt... hmh, harmittaa mut kyl se tästä :D
 
"tiu"
Mä oon kyllä vähän kade.. Kaikki täällä on ihan hoikkia ja mä olen (kaikista väitteistä huolimatta) LÄSKI! :O
Kaikki painaa jonkun 50-60 ja minä onneton painan 77 :ashamed: että kyllä sen vaan huomaa.. OLKAAHAN YLPEITÄ! miekin oon sitten kesämmällä hihi ;)
Noh, onhan sulla hieman ylipainoa, muttei mitenkään älyttömästi, eli ehdit kyllä hyvin vaikka ensi kesään mennessä laihtumaan jos haluat :) Ja eihän se pelkkä hoikkuus tarkoita että on hyvä kroppa, kroppa voi silti olla kumman mallinen. Esim. mun mielestä hoikka kroppa ei ole kovin kaunis jos on sellainen poikamainen eli ei erotu oikein lantiota eikä vyötäröä. Sitten taas joku joka laskettais hieman ylipainoiseks voi olla tosi hyvännäköinen jos ne kilot on oikeissa kohdissa. Eli ei se pelkkä paino kerro mitään :)
 
Kepsis
hulvatonta tässä on se, että mussa on kyllä sisällä se 60kg painava tyttö jossain mutta mä en löydä sitä mistään! :O *kesällä, kesällä sitten*
Ja mä kyllä siis kovasti yritän pitää kropastani ja yleensä se onnistuuki mut nyt... hmh, harmittaa mut kyl se tästä :D
tiedän kyllä fiiliksesi :) itse kunkin tässä pitäisi skarpata, mutta kun ei se ole kivaa juosta yksinään tuolla lenkkipoluilla :D
 
[QUOTE="moi";22846941]Ei läski naista pilaa vaan vittumaisuus. Sitä kannattaa välttää.[/QUOTE]

Onneks mä en ole.. Paitsi tilauksesta.. Meinaan jos mulle auotaan tarpeeks (saa aika kauan tehdä töitä) niin lauon kyllä takaisin mutta kaivelen sillon kaikkista kipeimmät asiat esille ja siksi mä pysyttelen ihan rauhallisena ja mukavana vaan :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22845966:
Niin just!

Naiset voi sanoa toisiaan hottiksiksi ja hyväperseisiksi, mutta jos mies sanoo toiselle että hitto ku oot hyvännäköönen tänään, niin heti järkytytään....
Niinpä, jos mies kehuu toisen miehen ulkonäköä niin sitte hänet leimataan heti homoksi mutta jos nainen sanoo toisesta naisesta, että on kaunis kroppa niin kukaan ei sano, että oot lesbo, muuten tää palsta olis täynnä lesboja koska niin moni kehuu naisten ulkonäköä :D
 

Yhteistyössä